Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Hoe is het met Poek nu Sokje?
Hier was het ook op vrijwillige basis hoor Ank. Toch denk ik wel dat die ene avond verhoging van de prik kwam. En Kruimel was ook lang niet de enige als ik de berichten op school en creche zo hoorde.

Vroeg me ook af hoe het met Poek ging.

Heb je eigenlijk al schoenen voor Maby nu Anky?
Hier hebben zeg geen last gehad van de prik, althans de 2e niet. De eerste was alleen mini wat van slag.

Ik hoorde net dat mijn school morgen ook dicht is Ik heb hierbij dus officieel vakantie.
Poek: 'hé! ik zie dit onderstekop!"
quote:remma schreef op 17 december 2009 @ 14:00:

Ik hoorde net dat mijn school morgen ook dicht is Ik heb hierbij dus officieel vakantie.Joepei! PArty-time!
ik ga zo, als Sokman terug is, naar Wooden city on te gourmetten voor kerst. besloten toch maar met de trein te gaan, gleuf niet dat het met trein of auto verschil maakt vandaag mis dus wel het kerstdiner van Poek. volgend jaar beter.
Oh lekker Remma. Ik moet nog tot volgende week woensdag .

Balen van kerstdiner Poek Sokje. Maar trein is wel relaxter reizen denk ik vandaag.

Oh, ik moet voorlezen geloof ik. En daarna snel Ot en Sien afhalen van de Kindergarten. Dan even thuis wat drinken en dan weer naar de gym van Sien (en 45 min later Sien weer ophalen). Compensatie voor de relaxte middag met Maby denk ik .
En natuurlijk veel plezier Sokje!

En Esmee (als je dit nog leest): ook veel plezier vanavond en dit weekeinde!
Ik heb even iets gemist, want geen idee wat Esmee gaat doen, maar toch ook namens mij veel plezier!

Onderstekop
sta nu op amsterdam CS; geen treinverkeer mogelijk naar utrecht. vrees niet dat ik op de plaats van bestemming kom....
ben weer thuis; er reed nog net een trein naar Utrecht, maar vanuit daar zou ik niet verder gekomen zijn nou ja, dan gaan we 'en familie' naar het kerstfeest van school, ook leuk.
moest net bijna snotteren tijdens het liedjes zingen op school...
Emomuts!

Ben benieuwd of mijn moeder nog thuiskomt, ik vertelde dat het treinverkeer richting Utrecht een beetje ontregeld is maar ze wilde het nog wel proberen. Ze woont ergens tussen Miffy en Sok in.

D'r lagen hier welgeteld 3 sneeuwvlokken maar er vielen meteen bussen uit. Klantenservice gebeld want ik stond inmiddels 3 kwartier te wachten op een bus naar huis, ja vanwege de weersomstandigheden, misschien dat ze het busverkeer helemaal gingens staken vanavond als het nog erger werd ??!? het blijft hier niet eens liggen.. de weg is alleen maar een beetje nat. Nou goed. Ik ben wel thuisgekomen.

Moet zo Limoen weer ophalen, die was helemaal hoteldebotel vanwege het kerstfeest op school, de 3 sneeuwvlokken, de lichtjes overal. Het is een stemmingsmens denk ik

Ben nog niet bijgelezen hoor, doe ik later.
Hier ook net terug van het kerstdiner, ik mocht toch foto's maken Voor de hulpmoeders was er prosecco, erg gezellig . Hier ligt ontzettend veel sneeuw, ik word er helemaal blij van, ben echt dol op sneeuw.
quote:sokje schreef op 17 december 2009 @ 14:28:

Poek: 'hé! ik zie dit onderstekop!"

Hihi!

En Remma, fijn! IJsvrij!
Ik moet nog eten; totaal geen zin om iets te maken (en de koelkast is leeg) maar wel trek. Hmm. Lastig.
Hier ook kerstdiner op basisschool. Heb zitten pimpelen met vader vriendinnetje meis. Beetje te erg zitten pimpelen.

Moeders al thuis, Citro?
Hmm, broodje ei. Tosti. Pizza in diepvries
De vriezer staat op zolder en ik heb geen zin om 2 trappen op te sjouwen. Ei kan wel maar moet ik bakken. Tosti geen zin in. Ik zei toch dat het lastig was
Hahahaha, pak maar een droog beschuitje hoor :P
En foei Remma, te veel pimpelen op een basisschool notabene
Ook voor beschuit moet ik opstaan...
Alleen voor beschuit, kom ik eruit........
Volgens mij is mijn man in Mijn man komt nu naar beneden, even met mijn wimpers wapperen, misschien maakt hij dan wat voor me.

Oh, hij gaat checken of we nog piesa hebben.
Grijns. Lang leve de wimpers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven