Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Krijsende Pluis in bed. Man deed vandaag de bedceremonie en mag ook het eerste deel van het gekrijs doen. Ik zit twee verdiepingen lager op de bank en hoef niks, maar ik ben moe en word helemaal kriebelig van het gegil.

Pammie, nog wat zennnn over misschien?

Als gemeen hoesten heerst ga ik me de moeite van naar de huisarts gaan mooi nog even besparen. Huisarts is een tuttebel, dus ik ga er liever niet heen (en moet eigenlijk al tijden overstappen naar een andere).

Esmee, leuke dagen heb je in het vooruitzicht met etentje en AK-dinges! Veel plezier, hopelijk is het allemaal een beetje ontspannend.

Remma, ik heb steeds 's nachts pijn in 1 van mijn schouders, maar alleen 's nachts. Heb dus medelijden met jou met je 24 uur pijn. Helpt sporten? Bij mij wil het van zwemmen nog wel eens beter worden, omdat ik dan kennelijk nek en schouders ontspan en alles wel goed doorbloed is.

Als je Arie ophangt, Es, hou je dan ook een camera bij de hand om het gezicht van Paul te vereeuwigen als hij hem ziet ?

Krijsen is inmiddels afgezwakt tot jengelen.
Herkenbaar hoor Pammie. Hier ook alleen vandaag (en de komende dagen) en druk op werk (spoedklussen zijn niet handig als je strikt op tijd weg moet om 3 kinderen op te halen en het sneeuwt). En Maby was ziek geworden op het kdv en Ot en Sien waren helemaal door het dolle vanwege de sneeuw, dus ik was best druk tijdens het eten. Gelukkig slaapt nu alles (Maby was zo zielig dat ze alleen nog maar kon huilen en Ot en Sien gingen heel lief kusjes geven enzo, maar daar ging ze alleen nog maar harder van huilen) en ga ik laatste spoedklus van werk doen (schrijfklus die ik ineens op mijn bord kreeg). En daarna vroeg naar bed, want ik heb hoofdpijn. Voor Ot en Sien hoop ik dat er morgen nog sneeuw ligt: ze verheugden zich al helemaal op spelen in de sneeuw.
Remma, handdoek in kokend water dompelen. Daarna droge handdoek er omheen en dat om je nek doen. Helpt hier altijd heel goed.

Esmee, gingen jullie niet eind feb? Wij gaan eind maart (ons bent zûnig) en het is de laatste keer dat we niet aan (duitse) schoolvakanties vast zitten.
Oei Miffy, ik hoop dat gejengel snel overgaat in slapen.

Maby was zo beroerd dat ik haar niet meer gehoord heb sinds ze in bed ligt. Kind was gewoon opgelucht dat ze lag volgens mij.
Diepe rust boven, dus dat viel mee!

Eind maart, dan hoop ik voor je dat er nog sneeuw ligt! Sneeuwt het nu trouwens bij jullie al, Anky? Hier nog geen vlok gezien, dus dat komt morgen als we de deur uit moeten.
Sinds wanneer is "wie hier" in de kolom hiernaast eigenlijk weg? Is dat al heel lang? Ik zag vandaag ineens een vlakje in het kleurtje roze van mijn avatar langsschuiven (met reclame erin) en realiseerde me toen dat ik al een hele tijd niet meer mezelf in wie hier gezien heb.
Nu je het zegt Mif, volgens mij is dat er al een hele tijd niet meer.

Tulband staat in de oven, alles is opgeruimd en staat klaar. Ik heb met eten makkelijk gedaan en ze lagen om 7 uur in bed. Mini wilde uiteraard niet alleen slapen maar ik heb er gewoon geen aandacht aan besteed. Toen sliep ze zo. En ik ben ook echt heel moe.

Ik heb vandaag wel een paar korreltjes sneeuw gezien maar 't was niet veel. Van mij mag het best gaan sneeuwen vannacht, sneeuw is leuk
Hm. Tulband. Klinkt best lekker. Gelukkig hebben we niks meer te snoepen in huis (ja, van die kerstkransjes die man lekker vindt, en ik absoluut niet).
Hij is klaar, de tulband. En het is geen gewone maar een chocoladetulband met stukjes chocolade. Zeker weten lekker
Ik had vanavond schoonvader nog even aan de lijn; hij was echt erg enthousiast over de uitnodiging voor het diplomazwemmen. Grappig
Heeee, wat goed, dat mini diploma mag zwemmen, alsnog. Hadden jullie bij A dan niet opa's en oma's. Hier nodigen we de hele boel uit, tot oppas aan toe.

Hmm, over tulband gesproken, ik ga in de kerstvakantie poffert maken. Lekker
Poffert? Als in poffertjes?

Mijn vader was er bij A. Hier is dat helemaal niet zo, dat je met de ganse familie aankomt zetten. Bij zus weer wel. Maar goed, bij A-diploma gingen wij de volgende dag op vakantie en had ik ook geen behoefte aan een huis vol (mijn vader heeft nog de laatste was weg staan strijken ). Nu dacht ik eigenlijk dat hij niet zou komen omdat hij 4 dagen later ook weer hier zit en het natuurlijk een heel eind rijden is. Maar hij zei meteen dat hij zou komen. Ik waardeer dat bijzonder
Nee, als in poffert
Ik ga slapen. Ik lig al in bed maar ik krijg hele kouwe schouwers zo, niet fijn.

Trusten.
Ik dacht al dat ik niet goed zat met die poffertjes Lijkt wel op tulband inderdaad.
Fijn trouwens dat mini mag afzwemmen, Pam. en welterusten.

is ut nu al wat beter met je schouder, Remma? kan zo doorzueren, vervelend, hoor.

En Anky klinkt ook als heftig en vermoeiend; doe je een beetje rustig aan?

Ik was weer verdwenen in een boek ik wilde eigenlijk gaan sporten, maar ik had eigenlijk ook gewoon geen zin.

trusten!
Ik doe een Anky

Hier ligt sneeuw! Ziet er gezellig uit. Nu maar hopen dat het niet glad is er onder.

Restaurant van vanavond is trouwens prima locatie voor volgende mutsenmeet. Weet zeker dat jullie het ook super vinden daar. Alleen niet handig dat iedereen dan na het eten nog zo ver moet rijden. Ligt wel redelijk centraal in NL, maar dan nog.

Moest toch computer aan hebben, dus kom even snel zwaaien!
Hi Esmee!

Hier ook sneeuw, maar er is vannacht niets meer bijgevallen. Wel jammer voor Ot en Sien, maar ze kunnen in ieder geval nog een beetje in de sneeuw spelen.
Hier ook sneeuw. Pluis vond het mooi - om naar te kijken. Erin staan wilde hij eigenlijk niet.

Veel plezier, Esmee!
Hier heel veel sneeuw. En dus is er paniek omdat er geen bussen rijden en de wegen en fietspaden niet vrij zijn van sneeuw. Mijn werk draait op buitenleerlingen voor 60% en dus hebben we het eerste uur al vrij. Dan zal de rest van de dag ook wel volgen.
Hier ook sneeuw Vonden die van mij ook erg leuk. Vanavond is het kerstdiner op school, heel sfeervol als er dan een laagje ligt. Het begon hier pas om een uur of 7 te sneeuwen dus wegen waren nog redelijk begaanbaar. Pamman zat nog wat zuidelijker en daar was nog niets.

Jij zomaar een dagje vrij Remma of moet je wel naar school?

Ik was vanmorgen alleenstaand maar ze waren lief, Mannie en ik hebben heerlijk liggen knuffelen en toen Mini wakker werd met haar er ook bij. Goed begin van de dag
Ik heb er 3 kwartier over gedaan om de kinderen naar school te brengen. Was om 9 uur weer terug en moest om 9.15 beginnen. Ondertussen had ik al collega's aan de lijn gehad met de vraag of er wel les was. Hoorde net dat we nu de hele dag vrij hebben.
Er ligt hier trouwens erg veel sneeuw.
Remma heeft vrij zag ik. Lekker Remma, zo'n dagje.

Pamman belde net, we gaan zaterdag naar een huis kijken. Gewoon soort van 'vrijblijvend' Zal wel een linkje in de ak zetten.
Hier een centimeter of 2 maar het sneeuwt aardig door (en het sneeuwt nog niet zo lang).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven