Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou daar gok ik helemaal niet op
Oh ja, ik gok op speech en kado door manager loeder. Bedenk vast even een scherpe opmerking Star, kan je maar paraat hebben in dit geval
Ze wilden zeker de sneeuw geel kleuren Bridge
Stressed is just desserts spelled backwards
Of een publieke terechtwijzing en diepe vernedering van de manager die de 'koe' opmerking maakte. Dat zou ik wel een mooie vinden, voor je.
Hoe laat is het feestje Star?
quote:Maleficent schreef op 17 december 2009 @ 14:43:

Ze wilden zeker de sneeuw geel kleuren Bridge Tsss... wrijf maar even in dat hier geen sneeuw ligt...
16.00

Kado en bloemen heb ik al gehad vorige week maandag uiteindelijk, dus verwacht ik niet.

Ik denk dat ze het gewoon fijn vinden qua betrokkenheid ofzo.
ZIggy heeft sneeuw wel gekleurd
Ook smerig Star... Dus. ()
hier sneeuwt het nu wel weer. En er ligt een ieniemienie wit laagje. Wie weet...
quote:Suze2 schreef op 17 december 2009 @ 14:51:

Ook smerig Star... Dus. ()
quote:Suze2 schreef op 17 december 2009 @ 14:51:

Ook smerig Star... Dus. ()In eigen tuin, dear
En dat maakt het minder smerig omdat?
quote:Suze2 schreef op 17 december 2009 @ 14:55:

En dat maakt het minder smerig omdat? Omdat jij mijn tuin nog nooit gezien hebt, whoehahahahahahaha
quote:bridges6 schreef op 17 december 2009 @ 14:15:

Oh ja en Amalia: wat betreft het peuteren... Ik zou hem niet op dit moment uitleggen dat kinderen hem gaan pesten. Straks krijgt hij tegenzin om naar school te gaan omdat kinderen hem pesten! Volgens mij is dat peuteren "gewoon" een reflex, en hebben die kleintjes er ook niet altijd door. (Wel afleren natuurlijk, maar iets wat automatisch gaat, leer je niet zomaar af...)Ga ik dus ook niet zeggen, vind ik heel zielig en nogal bedreigend.
Ach Zwieber neem ik wel vaker met een zak zout.
bridges, ik wil de fiets dus ook eerst zien. Maar als ik naar Beverwijk rij ben ik ongeveer al 15 euro aan bezine kwijt (noujaaaa) en dan kan ik dus beter in de buurt even kijken. Mss is hij hier ook wel wat voordeliger te vinden, ik ga op zoek.

Heb net beloofd een sneeuwpop met de kinderen in de tuin te gaan maken, dus hier gaan we.... ben er niet zo'n held in hoor, dat soort dingen. Maar dat hoort wel bij de opvoeding vind ik. Kan toch niet zo'n mooie laag voorbij laten gaan zonder iets moois te maken?.

Waar is papa op dit moment? Vind het wel een klein beetje een mannending ha ha.

foto volgt!
quote:Star schreef op 17 december 2009 @ 15:05:

Ach Zwieber neem ik wel vaker met een zak zout.En de Byte-x werkt super dus laat ik het even zo. En lekker veel naar buiten met wanten aan. Dat past ook niet in zijn neus
Hallo,

Er valt hier heel veel, maar blijft niet liggen. Net als bij jou, Bridges! Jammer he.

Star, succes met je werkverrassing. Wie weet wat er uit voort rolt?

Hel, goede berichten financieel! Mag ook weleens een keer toch!

Zal je nog even mailen binnenkort.

Kokos, lief dat je eraan denkt. Maar CG gaat in jan. ook naar haar nieuwe school, dus ik ben er ook druk mee (in mijn hoofd nog haha).

Heb nu 30 formulieren in huis die ik moet invullen (over gezondheid, vervoer, foto/film toestemming etc.).

Mal, gaat ie?? Hoop van wel.

Geen virusjes in da house?

Mamax, ik hou jullie op de hoogte hoor! Je bedoelt toch na 4/1? Denk trouwens dat het best een gok is of je wat ziet (9 weken dan) met uitwendige echo..

Heb je een foto van je schoolgaande mannetje?

Wat erg van je deur! (super, die fantasie!)

CG neemt morgen afscheid op school, gisteren van de fysio, morgen op muziekles. Druk weekie.
met 9 weken hebbie standaard een inwendige volgens nieuwe beleid. Pas va 11 uitwendig... Maar he, maakt het uit als resultaat maar goe is, toch?
Idd druk Compu! CG niet van de leg erdoor hoop ik?
Bij deze echopraktijk hebben ze alleen uitwendig, toch Bridges (jij was er ook bij je 1e zs denk ik)?

Ik heb aangedrongen op die datum, vanwege verjaardag CG.

Haar van de leg zijn uit zich in slapen, slapen en nog eens slapen!

Mogen we weer eens een foto van een gegroeid Meetje zien?
Druk weekie voor Cg Compu.

Star: Hoe was het?, kerstfeest overleefd?

Hier staat het zadel al hoog Suze, dusse dat gaat niet meer lukken.
Ik heb met 9 weken en 5 dagen een uitwendige echo gehad, ging allemaal prima, keurig pindaatje te zien met kloppend hartje.

Maar inwendig krijg je wel mooiere echo's!

Haha Mamax, die Barbapapakaart
quote:Suze2 schreef op 17 december 2009 @ 15:55:

met 9 weken hebbie standaard een inwendige volgens nieuwe beleid. Pas va 11 uitwendig... Maar he, maakt het uit als resultaat maar goe is, toch?

Huh? Echt nog nooit van gehoord. Ik kreeg met 8 gewoon een uitwendige hoor. Je zag niets en het moest alsnog inwendig, maar ze probeerde eerst uitwendig.

Ze luisteren niet meer naar het hartje met 8 weken vanwege teleurstellingen. Mss bedoel je dat?

Onze sneeuwpop staat op Hyves

B was alleen maar op dat ding aan het inhakken (heeft een heel slecht luister en meedoen dagje zeg maar.... ) maar L vond het geweldig!

We gingen nog even op de slee door de straat en verderop staat een megapop met echt 2 grote bollen, een hoed, een wortelneus en een bezem. Heel gaaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven