Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt best oke dan Star! Zou dat ook in de door jou gewenste uren kunnen?
Ik vind van wel

Heb gisteren tijdens gesprek met de manager (die van die koeienopmerking) nog maar even aangekaart dat ik alle dagen kan en wil werken, behalve woensdagmiddag en dat ze daar nog maar eens over na moet denken.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 18:59
Reden: bedankt voor de controle Jin :-D
% gewijzigd
Star, [Klinkt echt goed, spannend!
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:05
Reden: Star teveel geplaagT
% gewijzigd
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA had ik 'm in de eerste instantie dus toch goed, ging ik toch twijfelen
Sorry, moest je even plaguh .
Dat hoef je niet weg te halen hoor
quote:amalia schreef op 17 december 2009 @ 16:47:

[...]

Ze luisteren niet meer naar het hartje met 8 weken vanwege teleurstellingen. Mss bedoel je dat?

Nee hoor, ik bedoel echt echo's in zwschap. De officiële richtlijn is inwendig tot 11 weken, en dat is veranderd tussen Jeetje en Meetje. Vraag is natuurlijk of iedereen zich daar aan houdt :-). VU iig wel, daar maken ze geen buikecho voor je 11+ bent.

Maar goed, het maakt mij nooit wat uit, als resultaat maar goed te zien is, toch?

Zo, dat ontaarde moeder gebeuren, was dat een wedstrijd?????

Ik win, ik win!!

Met Jeetje en Meetje naar AH. Eerst valt Jeetje uit de auto omdat ze tegen de deur zat die ik dus gewoon zonder kijken open trok. Toen de AH in.

De Kerstproef toestand aan de gang dus Jeetje die wilde wel iets. Eerst een olijf op een stokje, was lekker. Toen een kerstkransje, was ook lekker. Mama nam er ook 1. Ik denk wat proef ik toch??? Terug naar kransjes: amaretto en rum... Ik voer mijn 3 jarige gewoon alcohol
Star, das suf zeg... Dus door op die borrel te komen heb je nu zo'n goeie beurt gemaakt dat ze wel mee willen werken?!? Sneu volk wel...
Ik moet stiekum wel lachen suze, van het kerstkransje..

Kind in de bonen nu?
je hebt gewonnen Suze
Wel rode konen . En ze vond hem ook echt lekker (en de drank was dus echt niet te missen he), ik vrees de dag dat ze naar de kroeg gaat....
quote:bambino schreef op 17 december 2009 @ 18:09:

Amalia: Deze al gezien? klikkerdeklik Duur!!! Bij Monkeytown zijn de ouders gratis. Ziet er wel leuk uit. Ga jij?
quote:bambino schreef op 17 december 2009 @ 18:13:

.

Amalia: Bedankt voor de gefrobelde kaart, ook erg leuk gedaan.

Ook deze kreeg ik niet terug, hij was van Juul want een kindje had hem gemaakt zei hij. Wat een logica

Kinderarbeid van de hoogste plank. Laurens had na 3 kaarten al geen zin in, en toen moest hij er nog 14.... Ze zijn dus wat kariger geworden dan ik hoopte, maar ach.. de kerstgedachte hè?

Jinster, bedankt voor je kaart! Vanuit NL gepost???
Ha ha sorry Su, maar ik zie nu een vallende J in de sneeuw en een boos hoofd .

Oohoooh, drank in de koekjes! Slaapt ze lekker? Maak je geen zorgen hoor, er zit geen alcohol meer in. Net als in drankbonbons. Laatst nagevraagd. Maar ik verbaas me dat ze het lekker vindt! Ik vind ameretto persoonlijk niet te zuipen

Star die rimpels! Hylarisch!!!! goed getekend!
quote:amalia schreef op 17 december 2009 @ 19:44:

[...]

Duur!!! Bij Monkeytown zijn de ouders gratis. Ziet er wel leuk uit. Ga jij?

Ja wel duur, maare gratis drinken he

en een relaxed hoek voor de ouders internethoek

Geluidsdempend

Ik vind het ook prijzig, maar ik vind monkeytown dus echt 3x niks hiero in B. daar ben ik na 15 minuten helemaal gestressed en krankjorem van al die kinderen. Ik vind het er erg klein ook.

Ja, ik ga zeker een keer kijken. Volgens mij is het voor mij op de fiets beter te doen dan MT
Kom ook nooit bij de MT hoor. Ben er 4x geweest geloof ik, toen was B net geboren want hij sliep nog in de wagen. Lang geleden dus.

Je hebt de site goed uitgeplozen! Ik vond het alweer te ingewikkeld met linkjes enzo. Weet niet eens waar het is. Ga er niet heen.

Maarja, gratis drinken.... proost! :-D
Ik vind het voor de winter wel leuk die binnenspeeltuinen en zeker een optie.

MT in friesland is wel weer helemaal super, maar goed daar kom ik ook niet elke week
Je hebt wel goed uitgeplozen dat het duur is, dat vind ik dan wel weer knap van je
Ha ha, dat was het 1e kopje. Hé, ons ben zunig hoor, jullie denken wel eens anders maar dat valt erg mee hoor!

Zoooo, het sneeuwt hier weer lekker en dat gaat nog wel anderhalf uur door volgens de sneeuwradar. Gezellig!!! Wordt een leuke kerstvakantieuittocht morgen. PANIEK!
Zo, hier ligt ook een mooi laagje sneeuw! Erg leuk, dus vanmiddag heeft Kevin de juf op school ook met sneeuwballen bekogeld!

Ze zei nog wel bij het afscheid vandaag dat ze hem wel zou gaan missen. Tis ook een heerlijk jochie, wel altijd haantje de voorste, altijd het laatste woord willen hebben en duidelijk aanwezig in de klas, maar een heerlijk ventje met z'n leuke uitspraken! Als ik het peuterkrantje krijg, staat ook altijd wel een leuke uitspraak in over Kevin bij de peuterprietpraat.

Vandaag dus afscheid, was erg leuk. foto's op hyves.

Weer een fase afgesloten, raar idee hoor, dat hij daar niet meer heen hoeft...

Morgen nog een keer basisschool en dan vakantie!
Had ik trouwens al verteld dat Twan van de week op het potje gepoept heeft? Knappe jongen he!
Star: hmm. beetje tegenvaller op borrel dus? Nu maar hopen dat het goed uitpakt voor je met het verlof.

Hel: fijn, financiele meevallers zijn altijd leuk! Hier een flinke tegevaller... vent moet flink betalen aan de belastingdienst dus das minder. Tja, goed jaar gedraaid vorig jaar...
Suus: Viel ze hard uit de auto dan? Pijn gedaan? Idd, dat ze dat amaretto spul lekker vond zeg!

Koks: Lianne ook al laatste dag gehad op psz. Gaat het snel he.
Amalia, ik had de kaarten in november aan mijn moeder gegeven (jaja, je leest het goed, ik had dus de kaarten toen ook al geschreven ;.) ) toen ik in Nederland was. Vond het handiger en scheelde echt veel porto!

Suze, ooh gij ontaarde moeder haha.

CD, gek hoor, weer een fase afgesloten!
Bam: Hoe is eigenlijk de markt verlopen afgelopen weekend? Kon het zo snel niet terugvinden... Was het nog gezellig druk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven