Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Bi, ja wel als juf, maar niet wat betreft baan. Ze zeiden eerst dat ik ]misschien de lerarenopleiding kon doen en nu moet ik weg. Heen geld meer (dat zat er wel aan te komen)

Maar ze kunnen me heel niet missen. Maar dat kan ze niet schelen.

Ik doe nog wel mijn best, maar niet 8 uur per vrije dag.

Na januar heb ik niks meer.

Bah, krijg ik het zelfde als Bi en Freak en Srtaat en Peet, maar dan zonder kinderen.
Lekker Thee en een Kruikie.. thanxxx Zjeen.

Bam.. ik heb 'slechts' 1 zoon gekleid en die ruimt met Gods Gratie zn eigen kamer op. En soms zet ie een bak koffie voor me.. maar verder is het net zo'n chaoot als ik en moet ik altijd zeggen dat ie: zn jas ophangt / zn tas mee naar boven neemt / zn schoenen in de kastzet enz enz enz... Behalve als mr Bianco thuis is.. dan doet het allemaal wel gelijk (maar ik ben dan ook een softie.. krijg er binnenkort zelfs een t-shirt van van Floor )
Althans zo kwam het op mij over/binnen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
BI...ken jij leukerT ook dan?
Bianca, hier was het ook mijn plan dat het zo zou gaan als ik net zei hoor, in de praktijk valt het enorm tegen helaas.

Niks, maar dan ook niks heb je d'r aan
Ah Zjeen ik had het ondergronds al begrepen maar is wel mooi balen...ook een voor jou meis
Ik wacht op antwoord Bi en da ga ik
Joh 2010 wordt het 30.000 jaar let op mijn woorden
en voor het volgend jaar december is zitten we op ..... eh hoeveel is 52 keer 3000
Dankje Freakje. En vriend is misschien ook geen vriend meer. Dus weet ik helemaal niet waar ik moet wonen strakkies.

Gelukkig is het nog 2009

Bi, antwoord!
heb geen rekenmachine bij de hand
He shit Zjeen... dat wist ik niet. Heb je al wat anders op het oog?

Maar je zegt dat je niet gemist kan worden. Kunnen ze dan niet een ander potje opentrekken om je toch aan te houden?

quote:vivafreak1 schreef op 17 december 2009 @ 20:40:

volgens mij dacht hij ... rare (fijne) meiden en wat fijn dat Bi daar haar ..... ding vind!

Ja klopt.. hij snapt er helemaal niets van dat ik dit leuk vind

Af en toe vertel ik weleens wat en dan luistert ie ook wel of geeft wat commentaar... maar snappen doet ie het niet nee.
quote:zjena35 schreef op 17 december 2009 @ 20:42:

BI...ken jij leukerT ook dan?nee Bi kent LeukerT niet... maar jij toch ook niet.. behalve dat ik ondergronds gemeld had een LeukerT ontmoet te hebben?
ik tel tot tien en dan is Zjeen niet meer gezien.

Truste voor later.

Maak het nou es niet zo laaat.

12345678910
Ik heb leukerT op een foto gezien Zjeen... hij is een leukerT
Bi kent LeukerT alleen van hier posten
Oh, nu snappikut.

Nee Bi, dat kunnen ze niet. Alle docenten hebben al geprotesteerd, maar ze hebben liever slechte leerlingen en veel ge;d.

Wat ik daar gedaan heb??? Joost mag het weten, maar heb wel ervaring en goeie referenties.

Nu ga ik echt

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
en toen was Zjeen pleitos

en tja Bi.. dat herken ik van Ex

en ik moet eerlijk zeggen dat ik het fijn vind dat LeukerT dit begrijpt
want is toch voor nu zeker een heel belangrijk ding in mijn leven
quote:vivafreak1 schreef op 17 december 2009 @ 20:44:

en voor het volgend jaar december is zitten we op ..... eh hoeveel is 52 keer 3000

156.000

Oke.. vraagje...

wat wil jij vóór deel 20 van topic 3000 bereikt hebbben?

Deel 20 wordt verwacht over 10 weken.. dus op 25 februari 2010

En wat wil je vóór deel 50 van topic 3000 bereikt hebben?

Deel 50 wordt verwacht over 50 weken... dus eind november 2010
maar voor hem is internet gelukkig ook een deel van zijn leven... dus vandaar uit al meer begrijpen
Ok... voor deel februari..wil ik mijn afspraken met ex helder hebben en weten of ik aan de bak kan in W

en voor deel 50 in november.. dan ben ik definitief gescheiden en woon ik op een lekker plekje met mini.... en is LeukerT er ook nog op een leuke manier:)
Mr Bianco is wat dat betreft een rare hoor.. hij begrijpt het niet.. zou het zelf noooit leuk vinden of proberen.. maar laat me wel mn ding hebben en kwebbelt zelfs soms enthousiast mee als ik het over jullie heb

En dat is het verschil met mn ex... die vond het niks.. en zei er dus ook niks positiefs over. Bromde alleen wat in mijn richting van: ach ja.. het is maar wat je belangrijker vindt.. je eigen vent of een stel zeikwijven op internet. (in de tijd van mn ex zat ik altijd met een stel meiden op een chatbox.. ook supergezellig altijd.. maar nooit zo diepgaand als hier).
lijkt mij een mooi streven voor 2010
Mak an... maar wel een aantal dingen duidelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven