Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
vrijdag 18 december 2009 om 09:24
Goedemorgen allemaal.
Tja, Mamalief, als je heel laat blijft door ouwehoeren op het forum, hahahahaha
Freak, poets ze!
En ik ga nu een mega ingewikkelde, duidelijk maar waarschijnlijk lange, brief schrijven aan slaappoeder ambtenaar.
Fijne dag allemaal!
Tja, Mamalief, als je heel laat blijft door ouwehoeren op het forum, hahahahaha
Freak, poets ze!
En ik ga nu een mega ingewikkelde, duidelijk maar waarschijnlijk lange, brief schrijven aan slaappoeder ambtenaar.
Fijne dag allemaal!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 18 december 2009 om 09:36
quote:mamalief schreef op 18 december 2009 @ 09:32:
Het is vrijdag!!!!
Dan gaat dus vandaag eindelijk die kerstengerd Arie weg!
*ik moet schrijven , ik moet schrijven, ik moet schrijven....*
Ah, nouja, ik heb Arie inmiddels toch al op mijn dekbedovertrek, kussensloop, lievelingsbeker, pennenbakje, rolgordijn, placemats en badlaken geprint.
Het is vrijdag!!!!
Dan gaat dus vandaag eindelijk die kerstengerd Arie weg!
*ik moet schrijven , ik moet schrijven, ik moet schrijven....*
Ah, nouja, ik heb Arie inmiddels toch al op mijn dekbedovertrek, kussensloop, lievelingsbeker, pennenbakje, rolgordijn, placemats en badlaken geprint.
vrijdag 18 december 2009 om 09:38
Straatje... succes met je brief... gooi je woede er maar (netjes verwoord) in
Freaky.. succes met soppen!
En ik?? Ik ga over tot de orde van de dag!
Administratie bijwerken.
Kerstkostuum ophalen (zondag koopzondag in Charles-Dickens-stijl). Dan krijg ik (en alle andere winkeliers) weer zo'n 'Kleine huis op de Prairy'-jurk... zooooo charmant!!
Freaky.. succes met soppen!
En ik?? Ik ga over tot de orde van de dag!
Administratie bijwerken.
Kerstkostuum ophalen (zondag koopzondag in Charles-Dickens-stijl). Dan krijg ik (en alle andere winkeliers) weer zo'n 'Kleine huis op de Prairy'-jurk... zooooo charmant!!
vrijdag 18 december 2009 om 09:40
Bianca, ik lig tegenwoordig elke avond vroeg alleen soms even niet.
Moet wel zeggen dat het vanmorgen erg lekker lag en dat oudste mij wakker moest maken 5 minuten voor werktijd
Laat op bed gaan heb ik niet zo heel veel moeite mee maar die wijntjes had ik beter niet kunnen nemen.
Weet nu al dat ik me de hele dag weer "raar" ga voelen.
Moet wel zeggen dat het vanmorgen erg lekker lag en dat oudste mij wakker moest maken 5 minuten voor werktijd
Laat op bed gaan heb ik niet zo heel veel moeite mee maar die wijntjes had ik beter niet kunnen nemen.
Weet nu al dat ik me de hele dag weer "raar" ga voelen.
vrijdag 18 december 2009 om 09:40
quote:stratego schreef op 18 december 2009 @ 09:36:
[...]
Ah, nouja, ik heb Arie inmiddels toch al op mijn dekbedovertrek, kussensloop, lievelingsbeker, pennenbakje, rolgordijn, placemats en badlaken geprint. Ik zou ze in de verkoop gooien Straat.. misschien is het wel een gouden handeltje!! Het gat in de markt!!
[...]
Ah, nouja, ik heb Arie inmiddels toch al op mijn dekbedovertrek, kussensloop, lievelingsbeker, pennenbakje, rolgordijn, placemats en badlaken geprint. Ik zou ze in de verkoop gooien Straat.. misschien is het wel een gouden handeltje!! Het gat in de markt!!
vrijdag 18 december 2009 om 09:42
quote:mamalief schreef op 18 december 2009 @ 09:40:
Weet nu al dat ik me de hele dag weer "raar" ga voelen. Inderdaad... zonder wijntjes is het nog wel vol te houden. Ik zuip drink nu al weken geen port meer 's avonds en ik sta wel veeeeel fitter op.
Weet nu al dat ik me de hele dag weer "raar" ga voelen. Inderdaad... zonder wijntjes is het nog wel vol te houden. Ik zuip drink nu al weken geen port meer 's avonds en ik sta wel veeeeel fitter op.
vrijdag 18 december 2009 om 09:46
Ah BAM dat heb ik ook altijd , te laat gaan slapen in combinatie met wijn van de vorige avond geeft een soort overspannen gevoel bij mij. Ik voel me dan ook "raar"en het is net of ik het bloed dan door mijn lichaam voel stromen, brrrrrr.
@Bianca, o, jee, zo'n jurk,..is dat echt verplicht?
Die rijglaarsjes die erbij horen zijn wel tof.
Enne, ik hou Arie lekker voor mijzelf
Tjonge, dat tampon- topic heeft in een keer belangstelling gewonnen
@Bianca, o, jee, zo'n jurk,..is dat echt verplicht?
Die rijglaarsjes die erbij horen zijn wel tof.
Enne, ik hou Arie lekker voor mijzelf
Tjonge, dat tampon- topic heeft in een keer belangstelling gewonnen
vrijdag 18 december 2009 om 09:54
vrijdag 18 december 2009 om 09:57
quote:Bianca40 schreef op 18 december 2009 @ 09:55:
Kan je niet ff lekker een uurtje terug je bed in Bam? Misschien voel je je daarna weer wat fitter.
Nee, weet uit ervaring dat ik daar alleen maar minder van wordt helaas.
Ach, eigen schuld ik had die gekregen fles ook meteen in de kliko moeten gooien bij de rest die er al lag.
(beter is om het gewoon niet aan te nemen natuurlijk)
Kan je niet ff lekker een uurtje terug je bed in Bam? Misschien voel je je daarna weer wat fitter.
Nee, weet uit ervaring dat ik daar alleen maar minder van wordt helaas.
Ach, eigen schuld ik had die gekregen fles ook meteen in de kliko moeten gooien bij de rest die er al lag.
(beter is om het gewoon niet aan te nemen natuurlijk)