Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
donderdag 17 december 2009 om 22:49
Mijn kater gaat altijd met zijn pootjes in mijn nek, en dan in mijn haar 'melken' dat doet hij al sinds hij klein is.
En hij geeft kusjes op commando (kopje tegen je mond) maar hij geeft mijn man alleen kusjes als ik er niet ben, of niet kijk. Ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij vreemdgaat ofzo
En hij geeft kusjes op commando (kopje tegen je mond) maar hij geeft mijn man alleen kusjes als ik er niet ben, of niet kijk. Ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij vreemdgaat ofzo
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 17 december 2009 om 22:50
quote:AnneDaisyMay schreef op 17 december 2009 @ 22:44:
Hé weer wat geleerd. Maar mijn vader had dus van deze kippen een toom, maar dat waren dus ook van die schijters. Echt voor alles bang.
[afbeelding]
Maar mooi waren ze wel.Hahahahah, die kipjes vind ik zo mooi. Die pootjes en die verenpracht.
Hé weer wat geleerd. Maar mijn vader had dus van deze kippen een toom, maar dat waren dus ook van die schijters. Echt voor alles bang.
[afbeelding]
Maar mooi waren ze wel.Hahahahah, die kipjes vind ik zo mooi. Die pootjes en die verenpracht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 17 december 2009 om 22:50
Mijn vorige kat sliep graag op mijn hoofdkussen. En het gebeurde wel eens dat ik wakker werd en gewoon op haar lag met mijn hoofd. Trok ze zich niets van aan. Vanaf het moment dat ik mijn huidige vriend leerde kennen en hij bleef slapen, sliep ze niet meer op bed. Heel raar alsof ze zoiets had van nu hoef ik je geen gezelschap meer houden. Huidige kat slaapt wel weer op bed. Lekker aan het voeteinde en als ik 's morgens net wakker ben komt hij nog lekker even op mijn borst liggen kroelen. Het is echt een grote baby.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 17 december 2009 om 22:52
Wij hadden vroeger thuis 4 van deze dames, Barnevelders:
En met vroeger bedoel ik als kind bij mijn ouders.
(heel lang geleden)
Gezellige dames die de hele dag over het erf keutelden en tegen vijven als we gingen voeren keurig hokje in en klep dicht tot de volgende dag
Sabel ik heb het al weleerder ergens gelezen over jouw kippen maar vind dat je zo leuk over ze schrijft!
En vooral Foppe de Haan is een mooi portret!
En met vroeger bedoel ik als kind bij mijn ouders.
(heel lang geleden)
Gezellige dames die de hele dag over het erf keutelden en tegen vijven als we gingen voeren keurig hokje in en klep dicht tot de volgende dag
Sabel ik heb het al weleerder ergens gelezen over jouw kippen maar vind dat je zo leuk over ze schrijft!
En vooral Foppe de Haan is een mooi portret!
donderdag 17 december 2009 om 22:52
MV ze zijn prachtig hé. Hij had ze van kuiken af aan en ik vond het echt zonde toen hij ze we deed. Maarja mijn vader vond er niets aan. Ze rende voor alles weg. De lelijke kaalnekkippen (kan geen plaatje vinden maar ze zijn echt heul lelijk ) zijn gezelliger. Maarja het oog wil ook wat toch?
donderdag 17 december 2009 om 22:54
Het is echt heel erg, ik ben ook compleet niet vies van mijn katten. Al heb ik er wel een hekel aan als ze willen likken, dat mogen ze niet. Maar voor de rest... In bed, onder de dekens, kusjes geven (ik), op mijn hoofd liggen, lekker onder mijn trui kruipen, in mijn nek knabbelen... Ze doen het allemaal haha! Voordeel is trouwens wel dat ze echt bijna niet verharen!
Moet wel zeggen dat ik kippenvel krijg van mensen die zich bv in hun gezicht laten lebberen door hun hond... Brrr. Maar moet zeggen, ben ook niet zo'n hondenliefhebber...
Moet wel zeggen dat ik kippenvel krijg van mensen die zich bv in hun gezicht laten lebberen door hun hond... Brrr. Maar moet zeggen, ben ook niet zo'n hondenliefhebber...
donderdag 17 december 2009 om 23:00
quote:AnneDaisyMay schreef op 17 december 2009 @ 22:54:
Biebele dat zijn toch ook van die enorme kippen?
zijn inderdaad flinke tantes (hadden de diepvries ook wel vol als mn moeder er één slachtte.
Dat deed ze als ze na een jaar of 3 a 4 niet meer legden...
(ben dus ook mede hierdoor op mn 10de vegetariër geworden)
Biebele dat zijn toch ook van die enorme kippen?
zijn inderdaad flinke tantes (hadden de diepvries ook wel vol als mn moeder er één slachtte.
Dat deed ze als ze na een jaar of 3 a 4 niet meer legden...
(ben dus ook mede hierdoor op mn 10de vegetariër geworden)
donderdag 17 december 2009 om 23:03

vrijdag 18 december 2009 om 08:15
Lindy, geweldige foto is dat toch van je fret, echt een topfoto vind ik dat. Ik voel met je mee!
Sabeltandcavia, wat gezellig dat je er bent en wat leuk dat je kippenberhalen hebt. Heb je ook foto's die je wil delen?
Bieb, wat kan ik me dat voorstellen dat je vegetariër wordt als je kippen geslacht worden. Pffffffffffffff
Male, wat een mooie MC heb je. Ik wilde er ook graag zo een, of een rooie, want daar ben ik ook stapel op, maar het werd een grijze dame, waar ik ook heel blij mee ben natuurlijk.
Capibara, wat ben ik blij dat je komt vertellen over konijnen.
Ik wil het ook zo zoals jij hebt.
Kun je me vertellen hoe groot/hoog jouw konijnenverblijf is? Staat het op tegels of ook op gras?
Mijn man is ook om, er moeten meer konijnen bij, een grotere plek en dus een leuker leven voor ons konijnebeest, die nu zielig is, zo alleen.
Wat zijn konijneknuffels, weet jij dat?
Sabeltandcavia, wat gezellig dat je er bent en wat leuk dat je kippenberhalen hebt. Heb je ook foto's die je wil delen?
Bieb, wat kan ik me dat voorstellen dat je vegetariër wordt als je kippen geslacht worden. Pffffffffffffff
Male, wat een mooie MC heb je. Ik wilde er ook graag zo een, of een rooie, want daar ben ik ook stapel op, maar het werd een grijze dame, waar ik ook heel blij mee ben natuurlijk.
Kun je me vertellen hoe groot/hoog jouw konijnenverblijf is? Staat het op tegels of ook op gras?
Mijn man is ook om, er moeten meer konijnen bij, een grotere plek en dus een leuker leven voor ons konijnebeest, die nu zielig is, zo alleen.
Wat zijn konijneknuffels, weet jij dat?
vrijdag 18 december 2009 om 08:56
Biebele at zielig! Kan me heel goed voorstellen dat je vegetariër bent geworden zeg. Je hecht je toch aan die beestjes.
Mijn opa werkte bij de gemeente en jaagde ook in opdracht om de konijnenstand bij te houden. Dat deed hij o.a. met fretten en die hield hij buiten in een grote ren. Die vond ik zo lief maar ik mocht alleen de babyfretjes vasthouden. Elke keer zeurde ik weer om er mee naar huis te krijgen. Maar zo vertelde mijn opa, fretten zijn geen huisdieren. Inmiddels weet ik door de vele verhalen hier dat ze dat zeker wel zijn, en nog leuke ook!
En als ik dan naar de schuur liep hingen daar van die ontvelde konijntjes... zo zielig. En dan 's avonds kreeg ik ''kip'' te eten. Yeah right
Mijn opa werkte bij de gemeente en jaagde ook in opdracht om de konijnenstand bij te houden. Dat deed hij o.a. met fretten en die hield hij buiten in een grote ren. Die vond ik zo lief maar ik mocht alleen de babyfretjes vasthouden. Elke keer zeurde ik weer om er mee naar huis te krijgen. Maar zo vertelde mijn opa, fretten zijn geen huisdieren. Inmiddels weet ik door de vele verhalen hier dat ze dat zeker wel zijn, en nog leuke ook!
En als ik dan naar de schuur liep hingen daar van die ontvelde konijntjes... zo zielig. En dan 's avonds kreeg ik ''kip'' te eten. Yeah right
vrijdag 18 december 2009 om 09:37
quote:Maleficent schreef op 17 december 2009 @ 22:49:
Mijn kater gaat altijd met zijn pootjes in mijn nek, en dan in mijn haar 'melken' dat doet hij al sinds hij klein is.
En hij geeft kusjes op commando (kopje tegen je mond) maar hij geeft mijn man alleen kusjes als ik er niet ben, of niet kijk. Ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij vreemdgaat ofzo Hahaha hier moest ik toch we even hardop van lachen
En hij geeft kusjes op commando (kopje tegen je mond) maar hij geeft mijn man alleen kusjes als ik er niet ben, of niet kijk. Ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij vreemdgaat ofzo Hahaha hier moest ik toch we even hardop van lachen
vrijdag 18 december 2009 om 09:51
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 08:15:
Leuk dat jullie je konijn ook een leuker leven willen geven!
Wij hebben helaas niet zoveel ruimte als jij, dus we hebben de halve tuin opgeofferd aan de konijnen. Het begon allemaal met 1 gekocht hok met een zelfgemaakte ren er aan vast:
het hok:
de ren:
Die twee hebben we aan elkaar verbonden d.m.v een zelfgeknutseld gangetje:
Later hebben we een tijdje een graafren gehad, een ingegraven rennetje, helemaal ondergaasd en volgestort met zand, zodat ze lekker konden graven. Deze was met de grote ren verbonden d.m.v. een grote pvc-buis met daaroverheen (voor het zicht, en als bankje voor ons) u-elementen:
Het konijnenvirus had echter genadeloos toegeslagen, dus we vingen nog twee konijnen op, twee hangoordwergjes. Die kregen zo'n zelfde gekocht hok, met een laag rennetje van ongeveer 1,20 bij 1,20 er aan vast (hier heb ik geen foto van online staan).
Het leek ons na verloop van tijd echter wel leuk om die vier aan elkaar te koppelen. Alleen is de kans op problemen tussen twee rammetjes stukken kleiner als er in verhouding meer voedsters bij zitten. Dus toen kwamen er nog twee voedsters bij en hebben we de graafren (die inmiddels meer als toilet werd gebruikt, en waarvan ze al het zand door de pvc-buis helemaal naar de grote ren groeven) vervangen door het hok van de hangoortjes:
Nu hebben ze dus met z'n vijven twee hokken van 2 bij 1 (met verdieping met nachthok), een ren van 2 bij 1, een lange en een korte tunnel, en een ren van 1,2 bij 1,2. Achteraf had ik het heel anders willen doen (dan had ik een ren willen maken waar ik zo in kon lopen bijvoorbeeld, en waar ik ook als het regent droog bij de konijnen zou kunnen gaan zitten). Ik sluit dus niet uit dat we ooit weer een keer gaan verbouwen (al was het alleen maar om ze weer een graafrennetje terug te geven). We hebben het 'dak' van de ren wel zo gemaakt dat we het er af kunnen halen, dat is makkelijker met schoonmaken (dan kunnen we namelijk gewoon rechtop staan), en ook het dak van het kleine rennetje kan eraf. Het hele verblijf is voorzien van gaas aan de bovenkant. Niet alleen om ontsnappen te voorkomen (ze kunnen de tuin niet uit, dus dat zou niet eens zo erg zijn, ze lopen ook wel eens los in de tuin als we er bij zijn), maar meer om roofvogels en katten geen kans te geven bij de konijnen te komen.
Maar goed, je vraag. De grote ren hebben we dus zelf gemaakt. Omdat de rollen gaas net iets breder waren dan 1 meter hebben we dat als maat aangehouden; hij is dus 1 bij 1 bij 2. Achterin hebben we een verdieping gemaakt, waar ze regelmatig op zitten en waar ze via wat stenen kunnen komen.
Hier een plaatje van toen de tunnel nog naar de graafren leidde:
De loopplank naar het nachthok heb ik vervangen door een u-element, omdat het vooral voor het grootste konijn anders erg lastig was om naar boven te komen. Ze vinden het ook heerlijk om er op te liggen.
mg]
Het hele hok staat dus op tegels. Gras kan, maar dan moet je er wel gaas onder leggen (als een soort bak, dus ook aan de zijkanten), anders graven ze zich eruit. Je moet alleen niet verwachten dat je gras mooi blijft; waarschijnlijk is het binnen de kortste keren veranderd in een omgegraven modderpoel. Je zou ook een grote speciekuip o.i.d. kunnen vullen met zand, zodat ze daar lekker in kunnen graven. Nadeel is dan wel dat je dan waarschijnlijk dagelijks het zand bij elkaar kunt vegen omdat ze het uit de bak gegraven hebben.
Zo, daar ging mijn anonimiteit...
Enne... konijnenknuffels? Ik weet dat mensen wel eens een knuffelbeer o.i.d. bij hun konijn in het hok leggen, als een soort van maatje. Zo'n knuffel wordt dan helemaal gewassen alsof het een ander konijn is, maar het kan natuurlijk nooit een levend vriendje of vriendinnetje vervangen. Bedoel je dat?
Leuk dat jullie je konijn ook een leuker leven willen geven!
Wij hebben helaas niet zoveel ruimte als jij, dus we hebben de halve tuin opgeofferd aan de konijnen. Het begon allemaal met 1 gekocht hok met een zelfgemaakte ren er aan vast:
het hok:
de ren:
Die twee hebben we aan elkaar verbonden d.m.v een zelfgeknutseld gangetje:
Later hebben we een tijdje een graafren gehad, een ingegraven rennetje, helemaal ondergaasd en volgestort met zand, zodat ze lekker konden graven. Deze was met de grote ren verbonden d.m.v. een grote pvc-buis met daaroverheen (voor het zicht, en als bankje voor ons) u-elementen:
Het konijnenvirus had echter genadeloos toegeslagen, dus we vingen nog twee konijnen op, twee hangoordwergjes. Die kregen zo'n zelfde gekocht hok, met een laag rennetje van ongeveer 1,20 bij 1,20 er aan vast (hier heb ik geen foto van online staan).
Het leek ons na verloop van tijd echter wel leuk om die vier aan elkaar te koppelen. Alleen is de kans op problemen tussen twee rammetjes stukken kleiner als er in verhouding meer voedsters bij zitten. Dus toen kwamen er nog twee voedsters bij en hebben we de graafren (die inmiddels meer als toilet werd gebruikt, en waarvan ze al het zand door de pvc-buis helemaal naar de grote ren groeven) vervangen door het hok van de hangoortjes:
Nu hebben ze dus met z'n vijven twee hokken van 2 bij 1 (met verdieping met nachthok), een ren van 2 bij 1, een lange en een korte tunnel, en een ren van 1,2 bij 1,2. Achteraf had ik het heel anders willen doen (dan had ik een ren willen maken waar ik zo in kon lopen bijvoorbeeld, en waar ik ook als het regent droog bij de konijnen zou kunnen gaan zitten). Ik sluit dus niet uit dat we ooit weer een keer gaan verbouwen (al was het alleen maar om ze weer een graafrennetje terug te geven). We hebben het 'dak' van de ren wel zo gemaakt dat we het er af kunnen halen, dat is makkelijker met schoonmaken (dan kunnen we namelijk gewoon rechtop staan), en ook het dak van het kleine rennetje kan eraf. Het hele verblijf is voorzien van gaas aan de bovenkant. Niet alleen om ontsnappen te voorkomen (ze kunnen de tuin niet uit, dus dat zou niet eens zo erg zijn, ze lopen ook wel eens los in de tuin als we er bij zijn), maar meer om roofvogels en katten geen kans te geven bij de konijnen te komen.
Maar goed, je vraag. De grote ren hebben we dus zelf gemaakt. Omdat de rollen gaas net iets breder waren dan 1 meter hebben we dat als maat aangehouden; hij is dus 1 bij 1 bij 2. Achterin hebben we een verdieping gemaakt, waar ze regelmatig op zitten en waar ze via wat stenen kunnen komen.
Hier een plaatje van toen de tunnel nog naar de graafren leidde:
De loopplank naar het nachthok heb ik vervangen door een u-element, omdat het vooral voor het grootste konijn anders erg lastig was om naar boven te komen. Ze vinden het ook heerlijk om er op te liggen.
mg]
Het hele hok staat dus op tegels. Gras kan, maar dan moet je er wel gaas onder leggen (als een soort bak, dus ook aan de zijkanten), anders graven ze zich eruit. Je moet alleen niet verwachten dat je gras mooi blijft; waarschijnlijk is het binnen de kortste keren veranderd in een omgegraven modderpoel. Je zou ook een grote speciekuip o.i.d. kunnen vullen met zand, zodat ze daar lekker in kunnen graven. Nadeel is dan wel dat je dan waarschijnlijk dagelijks het zand bij elkaar kunt vegen omdat ze het uit de bak gegraven hebben.
Zo, daar ging mijn anonimiteit...
Enne... konijnenknuffels? Ik weet dat mensen wel eens een knuffelbeer o.i.d. bij hun konijn in het hok leggen, als een soort van maatje. Zo'n knuffel wordt dan helemaal gewassen alsof het een ander konijn is, maar het kan natuurlijk nooit een levend vriendje of vriendinnetje vervangen. Bedoel je dat?
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 20-12-2009 01:22
Reden: Foto's verwijderd i.v.m. herkenbaarheid
Reden: Foto's verwijderd i.v.m. herkenbaarheid
% gewijzigd
vrijdag 18 december 2009 om 10:59
Poeh he...wat gaat het hier hard...bijna niet bij te houden, zeker niet als je onder werktijd op het forum zit
Wat een geweldige verhalen en foto's allemaal!! Ik heb laatst via mail van Mylenevalerie een beschrijving gekregen hoe ik foto's moet plaatsen. Zal me er binnenkort eens in verdiepen, dan kan ik ook showen!
Bij mij gaan de katten ook gewoon op bed hoor, heerlijk om zo samen te slapen!
Wat een geweldige verhalen en foto's allemaal!! Ik heb laatst via mail van Mylenevalerie een beschrijving gekregen hoe ik foto's moet plaatsen. Zal me er binnenkort eens in verdiepen, dan kan ik ook showen!
Bij mij gaan de katten ook gewoon op bed hoor, heerlijk om zo samen te slapen!
vrijdag 18 december 2009 om 11:04
quote:Nijntje78 schreef op 18 december 2009 @ 10:14:
hier een foto van mijn meisje met d'r nieuwe winterjas.
[afbeelding]
Nijnje, je hebt de verkeerde code gepakt, daarom zien we het niet.
je moet hebben
[img] dan http:www......................... en dan [/img]
Dan krijg je als het goed is dit;
hier een foto van mijn meisje met d'r nieuwe winterjas.
[afbeelding]
Nijnje, je hebt de verkeerde code gepakt, daarom zien we het niet.
je moet hebben
[img] dan http:www......................... en dan [/img]
Dan krijg je als het goed is dit;
vrijdag 18 december 2009 om 11:07
Bij mijnalbum.nl doe je dat door op de foto te klikken. Rechtermuisknop, eigenschappen, de url kopieeren.
Of zelf dan die [img] ervoor en [/img] erachter te zetten, of het vierde hokje van rechtsboven pakken, de http die er al staat moet weg, die had je nog laten staan zag ik, en dan alleen dus http:enz plakken en dan op enter drukken.
Of zelf dan die [img] ervoor en [/img] erachter te zetten, of het vierde hokje van rechtsboven pakken, de http die er al staat moet weg, die had je nog laten staan zag ik, en dan alleen dus http:enz plakken en dan op enter drukken.
vrijdag 18 december 2009 om 11:13
Wow Capibara, wat een prachtig hokkencomplex heb je gemaakt voor de konijnen! Echt heel mooi.
Hieronder een paar foto's van mijn lieve hond, 16 jaar en still going strong!
Wij willen graag kippen; we hebben meer dan genoeg ruimte maar weten eigenlijk niks over hoe je ze moet houden (wat voor hok, hoe ze te beschermen tegen de vossen, welk voer, etc etc).
Hoop dat er een kippenliefhebster is die ons wat tips kan geven!
Hieronder een paar foto's van mijn lieve hond, 16 jaar en still going strong!
Wij willen graag kippen; we hebben meer dan genoeg ruimte maar weten eigenlijk niks over hoe je ze moet houden (wat voor hok, hoe ze te beschermen tegen de vossen, welk voer, etc etc).
Hoop dat er een kippenliefhebster is die ons wat tips kan geven!
vrijdag 18 december 2009 om 11:24
quote:mylenevalerie schreef op 18 december 2009 @ 11:07:
Bij mijnalbum.nl doe je dat door op de foto te klikken. Rechtermuisknop, eigenschappen, de url kopieeren.
Of zelf dan die [afbeelding] erachter te zetten, of het vierde hokje van rechtsboven pakken, de http die er al staat moet weg, die had je nog laten staan zag ik, en dan alleen dus http:enz plakken en dan op enter drukken.
Ingewikkeld vind ik het.....
Ik blijf oefenen!
Of zelf dan die [afbeelding] erachter te zetten, of het vierde hokje van rechtsboven pakken, de http die er al staat moet weg, die had je nog laten staan zag ik, en dan alleen dus http:enz plakken en dan op enter drukken.
Ingewikkeld vind ik het.....
Ik blijf oefenen!
vrijdag 18 december 2009 om 11:34
Hij verandert mijn posting.
[img ] http://www. enz .jpg [/img]
zijn, en dan die spaties er niet in.
[img ] http://www. enz .jpg [/img]
zijn, en dan die spaties er niet in.