Cheers!
donderdag 23 augustus 2007 om 21:43
quote:xop720 schreef op 23 augustus 2007 @ 14:39:
Meave... . Jeminee, het houdt niet op....Nope, want we werden vanmiddag gebeld dat de neef van Meave en zijn vrouw waarschijnlijk hun zwangerschap moeten laten afbreken omdat hun baby (ze is nu een week of 20 zwanger) geen levenskansen heeft waarschijnlijk... Godver.
Meave... . Jeminee, het houdt niet op....Nope, want we werden vanmiddag gebeld dat de neef van Meave en zijn vrouw waarschijnlijk hun zwangerschap moeten laten afbreken omdat hun baby (ze is nu een week of 20 zwanger) geen levenskansen heeft waarschijnlijk... Godver.
donderdag 23 augustus 2007 om 21:53
Maar het houdt op,
echt
naast alle ellende komen hier mooie dingen te staan.
Zoals de sms van Kjong net, een fantastisch bericht, eindelijk eens heel goed nieuws in de kroeg:
Bezwaar heeft gewerkt! Hij krijgt een visum voor 1 maand!
Twijfelde even of ik dat zomaar online mocht gooien, en jullie zullen de sms zelf ook wel hebben gekregen, maar hee, we kunnen wel wat positiviteit gebruiken hier in de kroeg.
Ik drink op Hero, die als dat babytje het niet redt hem/haar vast wel even wegwijs maakt in Heaven.
Ik drink op Mims, onze lieve vriendin die afscheid neemt van life as she knows it en die stoer aan het werk is deze dagen om Hero mooi en goed te laten gaan....
Ik drink op Bam, dat alles lekker mag gaan op vakantie en straks na de vakantie,
Ik drink op iedereen hier, met z'n eigen grote en kleine sores.
En op iedereen die soms even de kroeg binnenstapt, Zoy, Qwertu, Livre
en hun eigen gevechten aan het vechten zijn
Op iedereen hier op het forum met groot en klein verdriet.
Op digitale drank en digitale vriendschap.\En op heel veel goed nieuws.
Ik drink op Kman en Kjong
Hebben we nog ergens een laken en verf om een spandoek
Cheers! Welkom in Holland Kman
te maken???
HUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt
naast alle ellende komen hier mooie dingen te staan.
Zoals de sms van Kjong net, een fantastisch bericht, eindelijk eens heel goed nieuws in de kroeg:
Bezwaar heeft gewerkt! Hij krijgt een visum voor 1 maand!
Twijfelde even of ik dat zomaar online mocht gooien, en jullie zullen de sms zelf ook wel hebben gekregen, maar hee, we kunnen wel wat positiviteit gebruiken hier in de kroeg.
Ik drink op Hero, die als dat babytje het niet redt hem/haar vast wel even wegwijs maakt in Heaven.
Ik drink op Mims, onze lieve vriendin die afscheid neemt van life as she knows it en die stoer aan het werk is deze dagen om Hero mooi en goed te laten gaan....
Ik drink op Bam, dat alles lekker mag gaan op vakantie en straks na de vakantie,
Ik drink op iedereen hier, met z'n eigen grote en kleine sores.
En op iedereen die soms even de kroeg binnenstapt, Zoy, Qwertu, Livre
en hun eigen gevechten aan het vechten zijn
Op iedereen hier op het forum met groot en klein verdriet.
Op digitale drank en digitale vriendschap.\En op heel veel goed nieuws.
Ik drink op Kman en Kjong
Hebben we nog ergens een laken en verf om een spandoek
Cheers! Welkom in Holland Kman
te maken???
HUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
donderdag 23 augustus 2007 om 22:04
quote:meave schreef op 23 augustus 2007 @ 21:43:
[...]
Nope, want we werden vanmiddag gebeld dat de neef van Meave en zijn vrouw waarschijnlijk hun zwangerschap moeten laten afbreken omdat hun baby (ze is nu een week of 20 zwanger) geen levenskansen heeft waarschijnlijk... Godver.
Jeetje Meave. Wat vreselijk treurig
Maar ik denk dat je een neef van Mav bedoeld? Niet dat dat het ook maar enigzsinds minder triest maakt natuurlijk.
[...]
Nope, want we werden vanmiddag gebeld dat de neef van Meave en zijn vrouw waarschijnlijk hun zwangerschap moeten laten afbreken omdat hun baby (ze is nu een week of 20 zwanger) geen levenskansen heeft waarschijnlijk... Godver.
Jeetje Meave. Wat vreselijk treurig
Maar ik denk dat je een neef van Mav bedoeld? Niet dat dat het ook maar enigzsinds minder triest maakt natuurlijk.
donderdag 23 augustus 2007 om 22:18
Hierbij ook een groepsknuffel voor ons allemaal van Mims die me net belde.
Detailsupdate zo in mail. Men, wat is dat toch een lief en stoer wijf!!!
Wat is het leven wrang en ironisch soms he? De een moet een man laten gaan, de ander krijgt eindelijk toestemming een vent naar hier te laten komen.........
Detailsupdate zo in mail. Men, wat is dat toch een lief en stoer wijf!!!
Wat is het leven wrang en ironisch soms he? De een moet een man laten gaan, de ander krijgt eindelijk toestemming een vent naar hier te laten komen.........
donderdag 23 augustus 2007 om 22:26
en waarom dan wel mado??
Hier een dagje ijverigheid gehad: alle vakantiewas is weg, de hele tuin is onherkenbaar gesnoeid (3 bakken vol!) en een groot deel van het huis is gelakt (de kozijnen althans). Nu net mezelf weggesleept bij de vuurkorf waar bentos me een rosé inschonk, zalig, vakantie!
Ik zag de enge avatar niet, misschien zo eens op zoek?
Hier een dagje ijverigheid gehad: alle vakantiewas is weg, de hele tuin is onherkenbaar gesnoeid (3 bakken vol!) en een groot deel van het huis is gelakt (de kozijnen althans). Nu net mezelf weggesleept bij de vuurkorf waar bentos me een rosé inschonk, zalig, vakantie!
Ik zag de enge avatar niet, misschien zo eens op zoek?
donderdag 23 augustus 2007 om 22:30
tsssk, mis ik zomaar een hele pagina! en daarbij het klotenieuws van meave, wat ontzettend akelig. Maar ook het geweldige nieuws van kjong. Op de mail was het mooi, maar zo in toets woorden was het nog mooier! Toet, je hebt een leuke stem, zullen we gauw eens echt bellen ipv antwoordappartaat?
Die mims is zó sterk, zo dapper en ik zou zo graag een greintje van haar krachtwillen hebben, echt een prachtwijf!
Die mims is zó sterk, zo dapper en ik zou zo graag een greintje van haar krachtwillen hebben, echt een prachtwijf!
donderdag 23 augustus 2007 om 22:36
donderdag 23 augustus 2007 om 22:49