Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wat goed zeg! Hoop dat het wat wordt (en dat ik dan een fles port wil, dat snap je wel he!? )
Toepasselijk voor de OMA's hier:

quote:xop720 schreef op 23 augustus 2007 @ 14:39:

Meave... . Jeminee, het houdt niet op....Nope, want we werden vanmiddag gebeld dat de neef van Meave en zijn vrouw waarschijnlijk hun zwangerschap moeten laten afbreken omdat hun baby (ze is nu een week of 20 zwanger) geen levenskansen heeft waarschijnlijk... Godver.
Jemig Meave, wat ontzettend heftig..
Verjaardag van Lientje was trouwens erg gezellig! Wat een leuke mensen wonen er toch in Pimpeltown.
Maar het houdt op,

echt

naast alle ellende komen hier mooie dingen te staan.

Zoals de sms van Kjong net, een fantastisch bericht, eindelijk eens heel goed nieuws in de kroeg:

Bezwaar heeft gewerkt! Hij krijgt een visum voor 1 maand!

Twijfelde even of ik dat zomaar online mocht gooien, en jullie zullen de sms zelf ook wel hebben gekregen, maar hee, we kunnen wel wat positiviteit gebruiken hier in de kroeg.

Ik drink op Hero, die als dat babytje het niet redt hem/haar vast wel even wegwijs maakt in Heaven.

Ik drink op Mims, onze lieve vriendin die afscheid neemt van life as she knows it en die stoer aan het werk is deze dagen om Hero mooi en goed te laten gaan....

Ik drink op Bam, dat alles lekker mag gaan op vakantie en straks na de vakantie,

Ik drink op iedereen hier, met z'n eigen grote en kleine sores.

En op iedereen die soms even de kroeg binnenstapt, Zoy, Qwertu, Livre

en hun eigen gevechten aan het vechten zijn

Op iedereen hier op het forum met groot en klein verdriet.

Op digitale drank en digitale vriendschap.\En op heel veel goed nieuws.

Ik drink op Kman en Kjong

Hebben we nog ergens een laken en verf om een spandoek

Cheers! Welkom in Holland Kman

te maken???

HUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Holy fuck, wat een geweldig nieuws!

Schuif die drank eens door, Toet.

Meave, wat een ongelooflijk kutnieuws vandaag
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Whoehaaaa, maar nieuws van Kjong is geweldig!!!
quote:meave schreef op 23 augustus 2007 @ 21:43:

[...]

Nope, want we werden vanmiddag gebeld dat de neef van Meave en zijn vrouw waarschijnlijk hun zwangerschap moeten laten afbreken omdat hun baby (ze is nu een week of 20 zwanger) geen levenskansen heeft waarschijnlijk... Godver.

Jeetje Meave. Wat vreselijk treurig

Maar ik denk dat je een neef van Mav bedoeld? Niet dat dat het ook maar enigzsinds minder triest maakt natuurlijk.
Maar het nieuws van Kjong is helemaal geweldig natuurlijk. Dit is het type nieuws waar we op zaten te wachten hier. Maar Toet, wil je niet van die lieve berichtjes typen aub. Zit ik verdorie alweer te grienen.
Ja, neef van Mav. Sorry.
Meave, bij de Mutsen staat een groepsknuffel voor je klaar. Mocht je er behoefte aan hebben.
Hierbij ook een groepsknuffel voor ons allemaal van Mims die me net belde.

Detailsupdate zo in mail. Men, wat is dat toch een lief en stoer wijf!!!

Wat is het leven wrang en ironisch soms he? De een moet een man laten gaan, de ander krijgt eindelijk toestemming een vent naar hier te laten komen.........
en waarom dan wel mado??

Hier een dagje ijverigheid gehad: alle vakantiewas is weg, de hele tuin is onherkenbaar gesnoeid (3 bakken vol!) en een groot deel van het huis is gelakt (de kozijnen althans). Nu net mezelf weggesleept bij de vuurkorf waar bentos me een rosé inschonk, zalig, vakantie!

Ik zag de enge avatar niet, misschien zo eens op zoek?
Hmmm, mijn hotmail loopt vast..

Als er iemand van cheersmeiden nog wakker is, bel me dan even?? Ik probeer om 23 uur mijn bed in te duiken.....
tsssk, mis ik zomaar een hele pagina! en daarbij het klotenieuws van meave, wat ontzettend akelig. Maar ook het geweldige nieuws van kjong. Op de mail was het mooi, maar zo in toets woorden was het nog mooier! Toet, je hebt een leuke stem, zullen we gauw eens echt bellen ipv antwoordappartaat?

Die mims is zó sterk, zo dapper en ik zou zo graag een greintje van haar krachtwillen hebben, echt een prachtwijf!
Ik heb je ook geprobeerd te bellen Toet, maar krijg je voicemail. Je kunt mij voorlopig nog gewoon bellen.
Grinnik

hartelijk dank voor het massale bellen

Maar hotmail begon spontaan toch te verzenden opeens,

dus in uw mail staat info

en

de lijnen zijn gesloten!

Trusten!
quote:bentetje schreef op 23 augustus 2007 @ 22:26:

en waarom dan wel mado??

Waarom de OMA voorlopig voor mij is? Ik vrees dat dat een geheimpje is tussen mij en Bloes. Ik weet niet of ik dat durf op te biechten . Maar geloof maar dat ik hem verdiend heb.
Dus je wilt niet met me praten
Hehehe, ik was je waarschijnlijk nét voor, Mado
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
natuurlijk durf jij dat op te biechten! In die zin van wie A zegt moet ook B enz........

Spuien dus en anders blijft die OMA nìet in jouw beheer!
dank voor de mail toeteke, slaap zacht!
En nu wil ik weten wie er NIET gebeld heeft naar Toet?
Ik heb nog een paar minuten voordat ik van mezelf in bed moet liggen. dus biecht maar op. AK mag ook hoor!

Ik heb vandag de kinderen "omgekocht" met patatjes en ijs om ze rustig te houden en onder het koken van een verantwoorde maaltijd uit te komen. Win ik dan die OMA?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven