We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
donderdag 17 december 2009 om 19:55
leuk hoor de sneeuw ! als een klein kind zo blij word ik er van
het is enig om te zien hoe yammini de sneeuw ontdekt het oppakt en het smelt in haar handje , om dan te gaan huilen
dan smelt mn hart met de sneeuw mee ...
popje ligt nu in haar bedje te dromen over de sneeuwpop die we morgen gaan maken
het is enig om te zien hoe yammini de sneeuw ontdekt het oppakt en het smelt in haar handje , om dan te gaan huilen
dan smelt mn hart met de sneeuw mee ...
popje ligt nu in haar bedje te dromen over de sneeuwpop die we morgen gaan maken
vrijdag 18 december 2009 om 09:47
vrijdag 18 december 2009 om 10:08
Goeiemorgen
Ik las 'ik heb ook een dekentje, gewoon uit blik'. Da's heel raar. En daar dan ook nog serieus over gaan nadenken
Sneeuw en kinderen is een supercombi. Zo spannend, zo koud, zo leuk, zo glad, zo ik ben blij dat Muis nog niet weet wat inzepen is. Heb zelf nog niks aangepakt hoor, brrr, koud.
Bijna vakantie!
Ik las 'ik heb ook een dekentje, gewoon uit blik'. Da's heel raar. En daar dan ook nog serieus over gaan nadenken
Sneeuw en kinderen is een supercombi. Zo spannend, zo koud, zo leuk, zo glad, zo ik ben blij dat Muis nog niet weet wat inzepen is. Heb zelf nog niks aangepakt hoor, brrr, koud.
Bijna vakantie!
vrijdag 18 december 2009 om 11:00
Ahhh ben weer veilig thuis. In de zijweggetjes is het hier zo glad. 2 keer schoof mijn auto weg. Gelukkig heb ik een slipcursus gehad en stond er geen auto waar ik heen schoof maar met een bonzend hart naar huis gereden en hoop dat ik niet meer de deur uit moet tot de sneeuw weg is. Ben een schijterd met gladheid.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 18 december 2009 om 13:23
mogguh, hier ook klote sneeuw.. bah waarom nou precies als ik weg moet...
Zo maar even de sneeuwkettingen onder de kinderwagen binden... en richting bas van der heijden glijden...
Vanavond werken.. op de fiets.. en ik durf niet op de fiets als er sneeuw ligt.. misschien ga ik wel lopen.. of met de bus... nou ja nog een paar uur om er over te verzinnen....
Zo maar even de sneeuwkettingen onder de kinderwagen binden... en richting bas van der heijden glijden...
Vanavond werken.. op de fiets.. en ik durf niet op de fiets als er sneeuw ligt.. misschien ga ik wel lopen.. of met de bus... nou ja nog een paar uur om er over te verzinnen....
vrijdag 18 december 2009 om 16:09
Haaaaa! Ik heb VAKANTIE
Net lopen sjouwen met mn kerstpakket (en de nodige complimenten vd rector, altijd leuk). Was een grote AH tas vol met nuttige boodschappen. Maar wel zwaar.
Zo te lezen hebben de meesten hier meer last dan lol vd sneeuw.
Wordt een witte kerst waarschijnlijk, las ik!
Net lopen sjouwen met mn kerstpakket (en de nodige complimenten vd rector, altijd leuk). Was een grote AH tas vol met nuttige boodschappen. Maar wel zwaar.
Zo te lezen hebben de meesten hier meer last dan lol vd sneeuw.
Wordt een witte kerst waarschijnlijk, las ik!
Everytime you make a typo, the errorists win.
vrijdag 18 december 2009 om 19:12
Is dat wat jij ook wil, Roos? Heb je al een idee van wat voor soort ander werk je zou kunnen en willen doen? Ik denk dat het belangrijk is om in de gaten te houden dat je contract heel blijft, ik heb geen idee hoe dat gaat met dit soort reintegratie. De bureau's verschillen op zich niet van bureau's voor uitkeringsgerechtigden.
vrijdag 18 december 2009 om 19:27
Spannend Roos. Zou wel mooi zijn als het lukt.
Grrrrr rot sneeuw. Wil ik vuilniszakken met kattengrit weggooien. We hebben nieuwe containers onder de grond die elektrisch werken. Maar nu even niet hihihi. Hele weekend is de huismeester niet te bereiken. Gatver.
Grrrrr rot sneeuw. Wil ik vuilniszakken met kattengrit weggooien. We hebben nieuwe containers onder de grond die elektrisch werken. Maar nu even niet hihihi. Hele weekend is de huismeester niet te bereiken. Gatver.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 18 december 2009 om 19:31
ik blijf in dienst van mijn huidige werkgever totdat ik een andere baan heb Mamz en ik blijf ook contact houden met mijn teammanager dus zodra ik het idee heb dat het bureau er met de pet naar gooit, trek ik aan de bel. Ik kan hier wel mee leven.
hebben je jongens de sneeuwballenwedstrijd overleefd?
hebben je jongens de sneeuwballenwedstrijd overleefd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best