Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet je intussen weer wat je wilde kopen?

* legt pen en papier neer *

Welkom bij de lijstjesclub. Vanaf nu kun je nooit meer zonder!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja ik weet nu weer dat ik kaartjes wilde kopen

*schrijft op lijstje dat ze lijstjesnotitieboekje moet kopen*
Peas on earth!
Koop ook alvast wat boekjes voor ná de bevalling!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
*maakt een nóg groter lijstje *
Peas on earth!
En leg dat lijstje op een vaste plek, anders ben je je lijstje zo kwijt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ben nu een boodschappenlijstje aan maken, ook geen overbodige luxe
Peas on earth!
Ik heb vandaag wel al Dingen Die Je Moet Doen Als Je Zwanger Bent gedaan... namelijk naar de verzekering gebeld voor kraamzorg + kraampakket enzo, echodinges gebeld voor 20wekenecho, etc. Voelt heel écht

Het enige wat er nu nog moet... is een positiebroek., maar op de een of andere manier is dat de allergrootste drempel

Het is hier wel mooi trouwens, want de sneeuw blijft heel goed liggen
Peas on earth!
Júist nu gaan kopen, Erwt! Het is uitverkoop!

Ben je ook aanvullend verzekerd? Is waarschijnlijk wel de moeite waard het aankomende jaar met kraamzorg en eventueel vergoeding van poliklinisch bevallen.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ontdekte meteen dat ik er allemaal weer niets van af weet toen ik belde... ik ben 'aanvullend 2' verzekerd. Is volgens mij wel redelijk. Moest zeggen of ik 'het minimale' of 'zoveel mogelijk' kraamzorg wilde. Ik snapte dat niet helemaal, want 'zo veel mogelijk' lijkt me eigenlijk alleen maar fijn... maar.. waarom kiezen mensen dan het minimale? Verder vroeg ze me ook of ik thuis wilde bevallen of in het ziekenhuis, maar mijn god... dat wéét ik toch allemaal nog helemaal niet! Ik wil liever überhaupt niet bevallen....
Peas on earth!
En ja, ik ga zo maar even de stad in....
Peas on earth!
Bevallen is hasske cewl man!!
Positiekleding kopen vond ik wél een hel. Jankend in die pashokjes in het begin whahahaha
Gelukkig heb ik heel veel jurkjes die volgens mij heel lang nog gewoon kunnen, maar ik wil in ieder geval één broek die ik ook nog es aankan. Ik vind broeken passen/kopen/zoeken sowieso afschuwelijk trouwens. Ik moet eerst maar eens googlen waar ik die kan kopen, want ik weet dat niet eens?!
Peas on earth!
Prenatal (op de woonboulevard in Erwtenstad zit een héle grote, ik vond dat een hele fijne winkel), V&D, Promiss, en er zitten vast nog wel wat boetiekjes met zwangerscahpskleding in Erwtenstad, maar dat ik vaak wel veel duurder. Alhoewel, nu met uitverkoop natuurlijk wel erg aantrekkelijk. Verder ook online bij Esprit en Wehkamp. Dan kun je lekker thuis passen.
Loretta is De Mol. Punt.
Jurkjes zijn inderdaad fijn en kun je lang dragen. Wel fijn om dan positiemaillot of -legging te kopen, dan snijdt de bovenrand niet zo in je buik.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, dank voor tips. Ik werd net door MevrouwdeKees naar topic over positiekleding voor de lange MedeMensch verwezen, want hier ook lange benen en sowieso probleem met broeken vaak. Esprit is misschien ook wel een optie in de uitverkoop

Verkopen ze bij al die winkels ook zulke leggings? Da's misschien wel fijn, want voel het nu al een beetje. Plofbuik wordt in tweeën gedeeld door panty
Peas on earth!
Bijenkorf hebben ze trouwens vast ook wel positekleding!

Leggings hebben ze zeker bij Miss Etam, en ik dacht ook bij de Hema. Hema heeft trouwens ook wat mama-kleding, zoals ze dat noemen, maar dat vind ik dan wel weer een jeukwoord, weet niet of de kleding zelf ook jeukt!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga nu Vito ophalen, boodschapje doen, Tony ophalen, tweede prik Tony zetten. En dat allemaal per slee, want ik durf nu geen auto te rijden. Vrees dat dit een tocht van ongeveer 2 uur gaat worden.
Loretta is De Mol. Punt.
vanwege jeukkleding

Hmmm... snap wel dat je geen auto durft te rijden nu, want hier inderdaad ook beetje glibberig. Gisteren reed ik op een vrij steile weg (omhoog) en toen kwam ik bijna niet vooruit terwijl ik wel gas gaf . Sleetje is veiliger denk ik
Peas on earth!
Sleetje was toch geen onverdeeld succes. Laatste stuk had ik twee huilende jongetjes op de slee. Koud en nat en moe en geprikt (ging wel weer supergoed) en "ik wil naar papppppaaaaaaaa" Nu lekker thuis met dekentjes op de bank Mickey's kerstfeest kijken. We hebben vakantie! Lekker 2 weken geen wekker 's morgens. Heerlijk hoor!~

Is het gelukt om een broek te kopen, Erwt?

Glibberige weg klinkt echt eng. Alsof je ieder moment dat je terug naar beneden glijdt, lijkt me. Ik heb me voorgenomen om morgen toch maar stukje te rijden, ik moet gewoon niet zo'n schijterd zijn en als je de weersverwachting mag geloven (witte kerst!!!) zitten we er voorlopig wel even aan vast!
Loretta is De Mol. Punt.
Ai, sleetje dus ook geen doorslaand succes

Fijn dat prik wel goed ging (stoere kinders heb jij!) én dat het nu vakantie is! Lekkerrrrrr!

Ik ben net weer thuis, mét broek! Bij de MissEtam wat ik dus echt een afschuwelijke winkel vind. Heb mijn moeder even gesmst (want als we wel eens een dagje gaan winkelen, wil ik nevernooit die winkel in): 'zo, weer twee drempels over, de eerste drempel was een positiebroek, de tweede drempel de MissEtam'. Ze moest erg hard om me lachen

Hij is eigenlijk best leuk en zit goed. Merkte bij passen al dat hij veel lekkerder zit dan mijn gewone broeken, dus dat is wel fijn.

Nog even wat prullen en meteen de boodschappen en nu weer thuis. Gelukkig iets minder glibberig op de weg. Blijft er sneeuw tot kerst?! Leuk!

Kan me trouwens wel voorstellen dat je het vervelend vindt met de auto, want ik vind het ook niet zo fijn. Ik merk wel dat iedereen voorzichtiger doet op de weg, dus dat is wel prettig. Gewoon rustig aan de bochtjes om, rustig in- en uitvoegen en ruim op tijd remmen. Dan komt 't vast goed
Peas on earth!
Ik ga het gewoon doen, morgen. Op alle wegen waar de bus rijdt, is hier goed gestrooid. Het si meer hier in de straat en de wijk, dat ik bang ben dat ik met mijn auto tegen die dure van de buurman aanglibber!

Ik koop normaal ook nooit kleding bij MissEtam en kom er dus ook nooit binnen, maar ze hebben wel fijne, redelijk basic positiebroeken. Daar werd ik ooit door een vriendin op gewezen, toen ik haar uitlachte dat ze een ME-broek had. Maar ze had wél gelijk en dat heb ik toen ook maar eerlijk toegegeven.

Kindjes zijn weer opgewarmd en vrolijk!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 18 december 2009 @ 14:04:

Sleetje was toch geen onverdeeld succes. Laatste stuk had ik twee huilende jongetjes op de slee. Koud en nat en moe en geprikt (ging wel weer supergoed) en "ik wil naar papppppaaaaaaaa" Nu lekker thuis met dekentjes op de bank Mickey's kerstfeest kijken. We hebben vakantie! Lekker 2 weken geen wekker 's morgens. Heerlijk hoor!~

Aaaaaaaaaaaaaaahhh

En jaaaa, lekker geen wekker
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik durfde gister en vandaag ook niet de weg op hoor!

We zijn lopend naar de supermarkt gegaan alwaar ik een notitie heb gemaakt dat je in dit gehucht op vrijdag minstens 4 kratten bier in je kar moet hijsen.

Nu zitten Nemo en ik te kleien met de kapsalon. Ik hou heel erg van klei en we hebben ook met glitter

Verder nog wat troep op mp gezet zodat de zolder weer wat leger gaat worden.

Vanmiddag nog een mooi schouwspel hier voor de deur. 3 zwanen die tekeer gingen tegen een jonge zwaan. Hij mocht geen stap verzetten van ze. Ze jaagden hem naar de kruising en dat was schijnbaar de grens, 1 stap op de verkeerde weg en met name 1 zwaan kwam steeds woest gillend en blazend aangerend. Autoos die de wijk inwilden konden omkeren want die lieten ze ook niet door.

Je maakt wat mee hoor hier
Morgen D-Day. En ik weet niet wanneer ik weer online kan. Dus ik zeg vast even daaaag Ik sms wel naar dezen en genen mocht t echt lang gaan duren. Sowieso kan ik de 24e weer vanuit Ierland online

Heb zin in de Kerst daar.

Nu laatste dingen aan t inpakken, en IEr is takeout aan t halen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven