Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
vrijdag 18 december 2009 om 21:42
Ik denk het ook wel hoor Sgaapie.. mn stiefzoon heeft echt een hooligan-uiterlijk.. niet normaal! Van die helblauwe ogen met een felle blik.. lekkere kop met lange stekels... heerlijk ventje is het (ook). Hij straalt echt iets uit van: Wat mot je nou?
Maar hij is zoooo onwijs lief. Als hij een hond ziet gaat ie gelijk door de knieen om te aaien.. als hij een baby of peuter ziet dan gaat ie er ook gelijk mee kwekken en spelen.
Mn eigen zoon is ook een lieverd.. maar bij mn stiefzoon is het echt een groot verschil tussen uiterlijk en gedrag... echt gaaf!
Welk etiket zullen we daar opplakken??
Maar hij is zoooo onwijs lief. Als hij een hond ziet gaat ie gelijk door de knieen om te aaien.. als hij een baby of peuter ziet dan gaat ie er ook gelijk mee kwekken en spelen.
Mn eigen zoon is ook een lieverd.. maar bij mn stiefzoon is het echt een groot verschil tussen uiterlijk en gedrag... echt gaaf!
Welk etiket zullen we daar opplakken??
vrijdag 18 december 2009 om 21:46
Gelukkig dan was echt even bang dat we hem zouden hebben tot na de kerst.
Maar die schouder van Roos heb ik wel even gebruikt voor mijn teleurstelling. *pakt zakdoek uit zak van Roos, snuit hem vol en stopt hem subtiel weer terug* Thanks!
Nou ben bij de kerstborrel geweest. Kreeg een kerststol. Viel wat tegen.
Heb wel heerlijke lasagna gemaakt voor mezelf. Heerlijk met mais enzo. Erg smakelijk gegeten. Lig nu al in bed met man. Die zit serieus request te kijken via de UPC en ik ga lekker forummen.
Maar die schouder van Roos heb ik wel even gebruikt voor mijn teleurstelling. *pakt zakdoek uit zak van Roos, snuit hem vol en stopt hem subtiel weer terug* Thanks!
Nou ben bij de kerstborrel geweest. Kreeg een kerststol. Viel wat tegen.
Heb wel heerlijke lasagna gemaakt voor mezelf. Heerlijk met mais enzo. Erg smakelijk gegeten. Lig nu al in bed met man. Die zit serieus request te kijken via de UPC en ik ga lekker forummen.
vrijdag 18 december 2009 om 21:51
*komt even binnenwaaien*
Ik heb er ook erg bewust voor gekozen nooit aan eigen kinderen te beginnen. Zodat ik uit genetische valkuilen zou blijven, doorbreken van negatieve spiralen enzo. Ook bewust gekozen voor de pleegzorg, omdat ik merkte dat ik met kinderen op kon schieten. Daar dankzij diezelfde genen erg vroeg mee begonnen. Eerst alleen de jongens, toen een tijdje crisis erbij. En nu eindig ik weer alleen met de jongens. De negatieve spiraal heb ik doorbroken. Mijn twee achterneefjes, want dat zijn het, heb ik een hele goede start gegeven.
Ik heb er ook erg bewust voor gekozen nooit aan eigen kinderen te beginnen. Zodat ik uit genetische valkuilen zou blijven, doorbreken van negatieve spiralen enzo. Ook bewust gekozen voor de pleegzorg, omdat ik merkte dat ik met kinderen op kon schieten. Daar dankzij diezelfde genen erg vroeg mee begonnen. Eerst alleen de jongens, toen een tijdje crisis erbij. En nu eindig ik weer alleen met de jongens. De negatieve spiraal heb ik doorbroken. Mijn twee achterneefjes, want dat zijn het, heb ik een hele goede start gegeven.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!