Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
vrijdag 18 december 2009 om 21:25
Dat is heel goed overdacht Sgaapie! En bovendien... een kind dat Lammetje heet is ook een beetje zielig he? Vooral als je ze gaat roepen voor het eten.... LAMMM Eten!!! Neuh.. dat klinkt niet..
Bovendien... als hij/zij zou gaan praten... en zou gaan zeggen: Is Lam... (islam voor de belgische kijkers) dan zou het ook een beetje lullig staan.
Bovendien... als hij/zij zou gaan praten... en zou gaan zeggen: Is Lam... (islam voor de belgische kijkers) dan zou het ook een beetje lullig staan.
vrijdag 18 december 2009 om 21:29
quote:schaap1001 schreef op 18 december 2009 @ 21:23:
*en is nu bang voor stiefkinderen want ja dat zit er dik in.....*
Stiefkinderen zijn leeeuuuk!!! De baby-ellende heb je dan geen last meer van.. en als ze heel vervelend zijn dan zeg je: Zeg Paps... doe er eens wat aan want ik bemoei me niet teveel met de opvoeding omdat ik geen slechte stiefmam wil lijken
Zus.. dan laat je je man toch lekker rijden inderdaad. En ga jij lekker oefenen als de sneeuw voor de zon is verdwenen
*en is nu bang voor stiefkinderen want ja dat zit er dik in.....*
Stiefkinderen zijn leeeuuuk!!! De baby-ellende heb je dan geen last meer van.. en als ze heel vervelend zijn dan zeg je: Zeg Paps... doe er eens wat aan want ik bemoei me niet teveel met de opvoeding omdat ik geen slechte stiefmam wil lijken
Zus.. dan laat je je man toch lekker rijden inderdaad. En ga jij lekker oefenen als de sneeuw voor de zon is verdwenen
vrijdag 18 december 2009 om 21:31
quote:schaap1001 schreef op 18 december 2009 @ 21:29:
Ja bianc helaas zo over moeten nadenken.....
En nix Lam maar Minischaap in forum traditie
Een minisgaap is een Lam hoor... net zoals een mini-koe een kalf is.. en een mini-enz enz enz...
Maar kan me voorstellen dat dat een moeilijke kwestie is geweest Sgaap... weet je wat? Je krijgt van mij gewoon een extra
Ja bianc helaas zo over moeten nadenken.....
En nix Lam maar Minischaap in forum traditie
Een minisgaap is een Lam hoor... net zoals een mini-koe een kalf is.. en een mini-enz enz enz...
Maar kan me voorstellen dat dat een moeilijke kwestie is geweest Sgaap... weet je wat? Je krijgt van mij gewoon een extra
vrijdag 18 december 2009 om 21:35
quote:schaap1001 schreef op 18 december 2009 @ 21:31:
Bianc al mijn vriendinnen zeggen dat ik een geweldige stiefmams zou zijn maar ja ik heb met mijn bonusmoeder ook wel een heel goed voorbeeld
Heb jij ook zo'n lieve bonusmoeder? Ik gelukkig ook!
Ik hoop dat mn bonuskinderen dat later ook over mij zeggen
Bianc al mijn vriendinnen zeggen dat ik een geweldige stiefmams zou zijn maar ja ik heb met mijn bonusmoeder ook wel een heel goed voorbeeld
Heb jij ook zo'n lieve bonusmoeder? Ik gelukkig ook!
Ik hoop dat mn bonuskinderen dat later ook over mij zeggen
vrijdag 18 december 2009 om 21:37