Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

quote:rosanna08 schreef op 18 december 2009 @ 21:47:

uh IBI, die zakdoek mag je houden hoor *mompelt: geef je ze eens een aandenken is het nog niet goed.*
Alle reacties Link kopieren
Sgaapie, als in, ik snap t niet of als in ik wil t er nie over hebben
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Plaatjes nie hoor, fantaseren kan altijd.
Nou mijn zus is een geweldige moeder en zou een geweldige pleegmoeder zijn. Maar omdat ze in een kindertehuis gewoond heeft mag ze al geen pleegmoeder meer worden als ze zou willen.
.... privacy
quote:noanne schreef op 18 december 2009 @ 21:55:

Daarom schreef ik t nie, om schouderklopjes te krijgenmaar daarom heb je ze nog wel verdiend
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tja raar hoor eigenlijk, neem dan een psychologische test af.

Hier in de straat heeft een gezin 12 pleegkinderen, vink ook niet normaal eigenlijk, maar ja er is dus een groot gebrek, zo krom
Dat niet getrouwd zijn is nu niet meer een probleem. Toen mijn man en ik gewoon samenwoonde waren we ook pleegouders zonder problemen.

Soms zijn de regels idd. wat krom daar.

Heb jij die achtergrond trouwens schaap? Wat vervelend voor je zeg!
Yep,

Meer gezien in mijn leven als me lief is af en toe.
Het zal dan wel zijn, omdat de eerste plaatsing een netwerkplaatsing was, maar van mij was ook bekend dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is geweest thuis.

Toen dat goed ging mocht ik ook crisis doen, alleen vond ik dat zelf op een gegeven moment echt te heftig worden.
Mijn ex heeft toen nog eens gebeld met jeugdzorg of het zo'n drama was een kind te plaatsen in een gezin met 4 x modaal waar nog nooit een klap gevallen was.......

jawel juppen kregen geen pleegkinderen stel ze kregen een goed voorbeeld en een liefdevolle plek.
quote:schaap1001 schreef op 18 december 2009 @ 22:02:

Yep,

Nou ja zeg sgaap

*loopt nu naar boven om kinderen uit bed te trekken en op straat te zetten*

(Ben ook YUP namelijk)
Maar volgens mij is dat wel regio gebonden hoor sgaap ,heb dezelfde achtergrond maar mag wel pleeg worden, maar doe ik pas als mijn kinderen de pubertijd uit zijn.
Ja echt heel erg als je bedenkt dat ik bij mijn buren de zelf verwekte kinderen door de hut geslagen hoorde worden. Echt mijn hart brak.

Iedere gek mag zich voortplanten maar mensen die kiezen een bloedlijn niet voort te willen zetten..... helaas
klopt, geldt ook voor mensen die willen adopteren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zus omdat je al kinderen hebt......

maar 23 en 25 en geen kids en niet getrouwd en 2 banen nee dat was niet goed genoeg in het diepe zuiden.
Precies wat ik net dacht sgaap
Vreemd heel vreemd.
Echt absurd he Sgaap... als ze die maatstaven nou eens zouden instellen voor stellen die zelfgemaakte kinderen willen krijgen. En dat gewoon een knijper op de eileiders én op de zaadleiders en die gaat er niet eerder af voordat je als stel/echtpaar met vlag en wimpel door alle tests heen bent. Dat zou een hoop kinderleed schelen!
Tsja dan had ik er zelf ook niet geweest Mijn moeder had geen enkele test gehaald......
haha, ik zie t helemaal voor me Bi, iets te veel beelddenker.
Berichtje vanuit de ondergrondse, heeft iemand Iris nog gezien de afgelopen tijd, ze heeft zich in deel 10 gemeld, maar sindsdien is ze weer spoorloos verdwenen, Zj maakt zich zorgen en ik ondertussen ook wel een beetje.
Nee Ik kom ook bijna nooit meer in de ondergrondse.... (slecht van me ik weet het)
Het laatste wat ik van Iris gezien heb ik het het maken van haar kerst ava...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven