Ideeen om saampies oudejaarsavond te vieren.

19-12-2009 13:12 104 berichten
Lieve meiden,

Ik ben op zoek naar ideeen om oudejaarsavond samen met mn man leuk en apart te maken. Lekker samen zitten met hapjes, drankjes, elkaar en/of een goeie film doen we het hele jaar door wel dus dat vind ik niet zo origineel.

Eigenlijk willen we wel gewoon lekker thuis blijven en hebben geen zin in een feest ofzo. Tot een uur of 17.00 moeten we werken. We gaan daarna wel tot een uur of 21.00 naar de kroeg en daarna lekker naar huis.

Kom maar op met jullie ideeen!

(en nee!! Ik ga op oudejaarsavond niet forummen! )
Alle reacties Link kopieren
Strippoker?
Hetzelfde hier Bianca, ik kom even naast je zitten wachten op de ideeën.
Je/jullie favoriete serie op dvd helemaal achter elkaar bekijken.

Gewoon lekker op tijd naar bed en de volgende ochtend 'n lange strand/boswandeling maken terwijl de rest van nederland nog op z'n nest ligt.
(bord)Spelletjes
Elkaar insmeren met chocola en weer aflikken.... Is heul apart.
Neuken en om 0:00 uur gelijktijdig klaarkomen
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 december 2009 @ 13:21:

Neuken en om 0:00 uur gelijktijdig klaarkomen
http://www.spannendspel.nl/

Er zitten al hele leuke bij en eigenlijk zijn ze allemaal te combineren met elkaar
Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom moet het per se origineel?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 december 2009 @ 13:23:

Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom moet het per se origineel?Zou mijn vraag kunnen zijn
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 december 2009 @ 13:21:

Neuken en om 0:00 uur gelijktijdig klaarkomenJa, die!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Pilous schreef op 19 december 2009 @ 13:26:

[...]

Zou mijn vraag kunnen zijnWat kun jij dan stomme vragen stellen
Man op zijn buik leggen, vuurpijl in zijn reet en afsteken maar.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 december 2009 @ 13:23:

Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom moet het per se origineel?Omdat het een avond moet worden die een hoop ellende (niets binnen relationele sfeer hoor) moet goedmaken. Een topafsluiter van een k*tjaar en een avond waar we voor altijd aan terug moeten denken als we het over 2009 hebben.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 december 2009 @ 13:30:

[...]

Wat kun jij dan stomme vragen stellen Ja, ik weet het... Maar ik ben van origine dan ook blond, dus ik heb een excuus
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 13:12:

Lieve meiden,

Ik ben op zoek naar ideeen om oudejaarsavond samen met mn man leuk en apart te maken. Lekker samen zitten met hapjes, drankjes, elkaar en/of een goeie film doen we het hele jaar door wel dus dat vind ik niet zo origineel. Eigenlijk willen we wel gewoon lekker thuis blijven en hebben geen zin in een feest ofzo. Tot een uur of 17.00 moeten we werken. We gaan daarna wel tot een uur of 21.00 naar de kroeg en daarna lekker naar huis.

Kom maar op met jullie ideeen!

(en nee!! Ik ga op oudejaarsavond niet forummen! )

Nou en, als jullie dat leuk vinden?

Maar goed, oud en nieuw is sowieso niet bijster origineel. Altijd hetzelfde...ouderjaarsconference kijken, even overschakelen voor de trekking van de ouderjaarsloterij, teleurgesteld, want weer niks gewonnen. Je misselijk vreten aan oliebollen, aftellen tot 12 uur en dan met te zoete bubbeltjeswijn de buren, die je eigenlijk wel kan schieten, met een stalen smoelwerk een gelukkig nieuwjaar wensen.

Als je origineel wilt zijn, ga je gewoon op tijd te bed met oordoppen en steek je op nieuwjaarsochtend om 7 uur al je vuurpijlen af (zullen diezelfde buren erg blij mee zijn).
quote:willem1959 schreef op 19 december 2009 @ 13:31:

Man op zijn buik leggen, vuurpijl in zijn reet en afsteken maar.En wat heb ik daaraan? Ow wacht.. daarna moet ik jou natuurlijk bellen en dan sta jij voor mn deur met een enorme opgewonden tampeloerus!! Ja leuuuuuuuuuk
Aan moeten terugdenken? Dan leg je wel heel veel druk op 'het leuk moeten hebben' en dan kan het alleen maar tegenvallen....
Nee het moet niet geforceerd leuk worden Pilous.. want dat werkt niet. Maar een goed begin is het halve werk... dus als we al leuk beginnen dan komt de rest vanzelf goed
Oudejaarsavond is gewoon ruk omdat het zo een afwachten is.

Vol spanning tot 12 uur en als het dan 12 uur is, is alles nog gewoon hetzelfde. Nee, niets aan. Een gewoon feestje is leuker.
quote:willem1959 schreef op 19 december 2009 @ 13:37:

Oudejaarsavond is gewoon ruk omdat het zo een afwachten is.

Vol spanning tot 12 uur en als het dan 12 uur is, is alles nog gewoon hetzelfde. Nee, niets aan. Een gewoon feestje is leuker.Ik vind er ook niks aan. Bovendien ben ik al geen nachtmens, dus heb er moeite mee om tot 12 uur te moeten zitten wachten. Ben de afgelopen oudjaars ook gewoon naar bed gegaan ipv die 1,5 vuurpijl die hier de lucht in gaat af te wachten.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 december 2009 @ 13:30:

[...]

Wat kun jij dan stomme vragen stellen
als je geen film wilt kijken kan je altijd nog kiezen voor een gezelschapsspel: ganzenborden, Pim Pam Pet, of dokter Bibber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven