Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Kosten komen dus neer op Stadhuis, uitnodigingen, eten en drinken, kleding, bloemen, cadeautjes voor alle mensen die je helpen. Moet makkelijk te doen zijn!

Heb geprintscreend vanaf youtube, dus helemaal optimaal zijn de plaatjes niet, maar zo heb je toch een idee. Ik denk dat ik zoiets wil, maar dan met kleinere bloempjes en een diadeem oid.

Edit voor de beeldvorming: Ik heb ongeveer net zo'n haar als Isla, maar dan langer en donker
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Doe mij maar een birdcage sluier

Haha, MdK, dat zou ik dan weer nooit kiezen, maar ik vind dat wel altijd heel mooi als het helemaal in het geheel past. Maar volgens mij hoef ik aan jouw smaak wat dat betreft niet te twijfelen

Maar las ik nou dat je eigenlijk helemaal niet wilde trouwen?
Bonny, zoiets?

Als je naar 'half opgestoken' bruidskapsels zoekt vind je aardig wat.
Ach ik hoefde niet zo nodig. Ik wil graag kinderen, als een kerel dat nooit had gewild dan was het ' no deal', niet trouwen had ik niet erg gevonden.
ja precies. de grootste kosten gaan zitten in kleding, stadhuis, notaris en eten/drinken.
Maar toen ben je gevraagd?

Ja, dat kapsel had ik ook gevonden, maar dat vind ik alweer 'teveel' opgestoken. Dat plaatje springt er iedere keer uit, omdat ik steeds moet kijken of zij een oud-collega van me is.
Iets anders, doen jullie een soort van openingsdans? Of in ieder geval iets met een speciaal liedje?
@Bonny, ik denk t niet.
Ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat voor soort feest je hebt. Ik ben niet van plan om zo'n foxtrotzaaltjesbruiloft te gaan hebben, daar hoort dat een beetje bij. Maar ik wil wel een mooi moment met een bijzonder liedje, en gedanst wordt er ook.

Ik bedenk me net dat er normaal gesproken wel een aantal maanden tussen het aanzoek en de bruiloft zit, om eea te plannen, maar ik ben er zo mee bezig al, dat ik volgens mij maar 2 weken nodig heb
Waarschijnlijk gaat een vriendinnetje van me wat zingen (met mijn zusje op gitaar) of springen we samen wat rond op een punknummer ofzo, in ieder geval geen foxtrot/wals oid.
Oh, en Kees wilde graag trouwen, vond ie 'zo horen' en ach, mooie jurk, leuk feestje, alle juridische ongein geregeld.. wie ben ik om daar nee op te zeggen
ik moet van C thuis blijven wonen totdat we trouwen "want ik wil je daar komen halen en aan het einde van de dag meenemen naar ons huis, zo hoort dat" ik vind t best.
Wonen jullie nog niet samen dan Niramira? Heeft iets heel romantisch, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel heel heftig om getrouwd te zijn en dan pas te gaan samenwonen, met alles wat dat met zich meebrengt.

Wat voor jurk denk je aan?
Het lijkt mij ook nogal wat hoor, trouwen en samenwonen in een! Kun je een hint geven waar jullie beide vandaan komen? (aangezien je zei dat jullie allebei niet uit NL komen)
Ik ga niet trouwen (dwz, ik zou wel willen maar vriend ziet de meerwaarde er niet van in) maar ik vind het heerlijk om al jullie verhalen te lezen en een beetje te zwijmelen.

Iedereen van harte gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen. Ik kijk trouwens wel af en toe naar jurken en ben verliefd op het merk Rembo Styling. Ik val op kleur en het mag bijzonder zijn qua ontwerp. Ik vind die paarse van mevrouwdekees(?) ook heel mooi! Ik blijf meelezen en wie weet mag ik me ook ooit aansluiten hier.
wauw, wat een mooie jurken allemaal... ik heb mn jurk bij een heel leuk zaakje gekocht waar alles een stuk goedkoper is...

www.megosbruidsmode.nl

Dit is mijn jurk, maar dan in roomwit ipv champagne zoals op de foto... Het grappige is dat ik voor ik jurken ging passen, niet van plan was een "echte" bruidsjurk te kopen, ook meer iets van een galajurk. Mede omdat wij het ook klein houden en ik niet te veel geld aan de jurk wilde uitgeven. Maar bij deze winkel kun je dus prima een goedkope "echte" bruidsjurk kopen en toen ik ging passen vond ik het ineens toch wel helemaal leuk

Deze jurk is wel heel wat anders als ik eerst wilde passen, ging ook veel meer voor het prinsessenachtige, zeemeermin vond ik ook heel mooi. Maar als je het dan aan hebt is het toch heel anders en is ineens de jurk die je aan het hangertje niet zo gauw had gekozen, toch wel de jurk! Maar dat is mijn ervaring!!:-D
hmm dat plaatje is niet helemaal gelukt... weet iemand hoe dat kan? Moet toch gewoon de link van het plaatje kopieren bij de knop voeg een afbeelding toe?
Julus; ik trouw idd. in het paars, ik ga wel voor een soort rockstar-chique, vinnik leuk.

Dribbel, gezellig, wanneer ga je trouwen? Jammer dat ik je jurk niet kan zien!
Op het plaatje, afbeeldingslocatie kopieren en dan in het schilderij-knopje plakken.
Er staan inderdaad mooie jurken op de site, dribbel!

Waarom je plaatje niet werkt, weet ik niet, maar ben wel heul benieuwd nu!

O wacht, ik zie al wat er misgaat. Je moet op het plaatje gaan staan, dan rechtermuisknop en dan Properties aanklikken. Dan zie je de URL van het plaatje, die moet je plakken, niet de link.
Ja, weet niet wat er fout ging. Wij gaan 11 juni 2010 trouwen! Maandje later als jij!

dankje bonny! nu lukt het wel...

de kleur is dus roomwit en een stuk mooier dan deze kleur, vind ik dan:)
Wauw Dribbel, wat een mooie jurk, geweldig zo'n sleep!

(Ja, ik ben van de romantici )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven