Memorabele topics uit 2009

19-12-2009 12:52 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaroverzicht!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Chardonnay schreef op 19 december 2009 @ 13:54:

Loreyi, Sheera en Phiep zijn voor altijd in mijn geheugen gegrift Moet ik dit lezen als: @Loreyi: Sheera en Phiep zijn... Of hoor ik bij het rijtje dat voor altijd in je geheugen staat gegrift? Al zou ik in dat laatste geval niet weten waarom
Ik zit mij suf te denken.

Maar weet je wat, plempen jullie hier maar topic's neer, reageer ik wel met O ja!
De gratis-pizza-avond vond ik ook heel gezellig (en spannend of het ging lukken).
quote:Loreyi schreef op 19 december 2009 @ 14:03:

[...]

Moet ik dit lezen als: @Loreyi: Sheera en Phiep zijn... Of hoor ik bij het rijtje dat voor altijd in je geheugen staat gegrift? Al zou ik in dat laatste geval niet weten waarom Je hebt gelijk, het is @loreyi: sheer en phiep zijn....
quote:qwertu schreef op 19 december 2009 @ 14:01:

Voor mij persoonlijk was het mooiste topic van 2009 mijn topic over mijn kinderwens. Zoveel herkenning en zoveel steun... tranen met tuiten heb ik erom gehuild.
quote:Chardonnay schreef op 19 december 2009 @ 14:11:

[...]

Je hebt gelijk, het is @loreyi: sheer en phiep zijn....Ah ok, dat dacht ik al Wie is Phiep dan?
gratis pizza? dat heb ik misgelopen
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Phiep is was de koningin van negeren.
Het Verliefd op de Buurman topic, dat was zelfs de reden dat ik me na een tijdje meelezen toch maar aan heb gemeld. Ik wilde me daar ook mee bemoeien

En Help, ik heb een forumster zwanger gemaakt! vind ik toch ook een vermelding waard, al is die niet zo oud, memorabel vind ik hem wel!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Het tijdschriften voor Robo-topic
quote:Pompiedoe schreef op 19 december 2009 @ 14:22:

Phiep is was de koningin van negeren.Ah ok, die naam zegt me niks.
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.

Dit topic ging over een forumster die ondanks alle ziekte en tegenslag in haar leven, toch alles op alles ging zetten en aan haar toekomst begon.

Ik was toen nog niet zo lang op het forum, en het was een van de eerste topics die mij ontroerden.
quote:iry schreef op 19 december 2009 @ 14:03:

O ja de kussende buurman live meemaken!Is daar nog een link van
quote:essiej schreef op 19 december 2009 @ 14:33:

[...]

Is daar nog een link van De buurman wil meer
De topics die gestart werden door 'Geleerd', en ook die hij later stiekem onder een andere nick aanmaakte.

Ongelofelijk, en het was niet eens fake volgens mij.

En natuurlijk het fake topic van Mevrouw X. Die haar overspelige echtgenoot had/heeft vermoord, een prachtig feuilleton, maar nepper kon het haast niet.. dat taalgebruik haha

Oh ja en het Adam en Patries topic! Geweldig.

Maar voor mij is het meest memorabel natuurlijk mijn eigen topic waarin ik het afgelopen jaar zoveel steun heb gekregen van jullie. Zonder dit forum was ik niet waar ik nu ben.

Een schop onder mn kont, een schouder om op uit te huilen.Veel herkenning en zelfs een paar forummers in het echt ontmoet.

Sterker nog, ik ga zo dadelijk op pad, eten bij Noa, samen et Pem! Leuk!
quote:delphicat schreef op 19 december 2009 @ 14:36:

[...]

De buurman wil meerAch ja, die. Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is. Hoop dat Choco geen last meer van die gek heeft!
Het topic van Glittervisje, die zwanger is van een schrijver en besluit haar kindje zelf op te voeden

Ik vind haar overkomen als zo'n ontzettend lieve mama en ben benieuwd hoe het met haar is.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die van huisgenootje over haar huurder from hell. Nooit afgemaakt helaas....
Inderdaad, ja die huisgenootje. Heel jammer dat die een 'open einde' had...

En de handtastelijke buurman.
De handtastelijke buurman... en Vlaamse Lena de garnalenpelster waren inderdaad ook super!!

En.. Vlinders op de parking! was ook leuk!
Oja en deze:

Extreme huisgenoot-naar de politie?

Schokkend....Wel goed afgelopen geloof ik...
quote:delphicat schreef op 19 december 2009 @ 14:27:

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.

Dit topic ging over een forumster die ondanks alle ziekte en tegenslag in haar leven, toch alles op alles ging zetten en aan haar toekomst begon.

Ik was toen nog niet zo lang op het forum, en het was een van de eerste topics die mij ontroerden.

Ach, wat lief. Ik zit toevallig dit topic te lezen na een tijdlang weggeweest te zijn van Viva (want ik heb het eindelijk weer te druk om te forumen ) en nu lees ik dit...

Het gaat goed met de betreffende forumster
quote:Chardonnay schreef op 19 december 2009 @ 13:47:

Jeetje.. moeilijk nog... buurman topic was geweldig (ook al was het fakeWas het echt fake? Dan ben ik er helaas met beide benen ingetrapt, jammer.
quote:Yoels schreef op 19 december 2009 @ 15:42:

[...]

Ach, wat lief. Ik zit toevallig dit topic te lezen na een tijdlang weggeweest te zijn van Viva (want ik heb het eindelijk weer te druk om te forumen ) en nu lees ik dit...

Het gaat goed met de betreffende forumster Fijn om te horen
quote:Naski schreef op 19 december 2009 @ 17:17:

[...]

Was het echt fake? Dan ben ik er helaas met beide benen ingetrapt, jammer.

Er zijn wel verschillende buurmantopics, dus misschien hebben jullie het niet over dezelfde.

Er was een "Verliefd op de buurman". Die heb ik gemist en schijnt fake te zijn geweest. En een "Help de buurman wil meer"-topic, en dat was (ondanks een hoop verdachtmakingen van forummers) niet fake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven