Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 19 december 2009 om 14:45
quote:frizzy schreef op 19 december 2009 @ 14:24:
Gauw weghalen Suup, ik heb em!
Mag ik nog één ding zeggen over MX?
Ik vind de seks wel veel minder mindblowing.
Vreemd wel: ik voel minder passie, vindt het minder spannend.
Maar dat is op zich wel een goed teken, toch?
Geloof je het echt zelf Frizz?
*whiehoeoeoeoeo Suup negeert me*
Vraag me trouwens wel af wat voor geneuzel Pom daar had neergezet.
Zo hey....ik heb zomaar gestofzuigd/stoggezogen (doorhalen wat niet van toepassing is de kastjes afgenomen en de plee gesopt
Best wel huishoudelijk dacht ik zo
Vraagje, hebben jullie eigenlijk een Kerstboom staan?
Ik heb wel bij de bloemist echt een onwijs gaaf stuk op laten maken
Beetje Kerstgroen, amaryllissen en ballen...eigenlijk wel een helen artestiekerige unit
Pom, had jij mijn post nog gelezen op je schilder topic?
Gauw weghalen Suup, ik heb em!
Mag ik nog één ding zeggen over MX?
Ik vind de seks wel veel minder mindblowing.
Vreemd wel: ik voel minder passie, vindt het minder spannend.
Maar dat is op zich wel een goed teken, toch?
Geloof je het echt zelf Frizz?
*whiehoeoeoeoeo Suup negeert me*
Vraag me trouwens wel af wat voor geneuzel Pom daar had neergezet.
Zo hey....ik heb zomaar gestofzuigd/stoggezogen (doorhalen wat niet van toepassing is de kastjes afgenomen en de plee gesopt
Best wel huishoudelijk dacht ik zo
Vraagje, hebben jullie eigenlijk een Kerstboom staan?
Ik heb wel bij de bloemist echt een onwijs gaaf stuk op laten maken
Beetje Kerstgroen, amaryllissen en ballen...eigenlijk wel een helen artestiekerige unit
Pom, had jij mijn post nog gelezen op je schilder topic?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 december 2009 om 14:50
Nou ja Sum, dat maakt het in ieder geval minder moeilijk dan wanneer ie me vannacht (en vanmorgen) had laten scheelkijken van de geilheid.
Toch?
Jee Sum, dat doe je goed!
Ik ben al een eeuw moed aan het verzamelen voor mijn administratie.
Ik heb geen kerstboom, ik had geen puf om er een te fiets naar huis te slepen, en heb niemand met een auto om assistentie gevraagd.
Toch?
Ik heb geen kerstboom, ik had geen puf om er een te fiets naar huis te slepen, en heb niemand met een auto om assistentie gevraagd.
zaterdag 19 december 2009 om 14:54
Oja dat topic liep ook nog . Ja is goed, beetje met verf spelen samen.
Heb geen boom in huis (gewoon geen ruimte daarvoor), dus heb 2 grote vazen gevuld met kersttakken. Heb er nu alleen maar lichtjes in hangen (kan de ballen nergens vinden, wat ook wel goed uitkomt want ze waren niet meer van deze tijd). Als de lichtjes aan zijn, geeft het wel een leuk kerstsfeertje in huis vooral met de radio aan met veul kerstmuziek . Gewoon lekker thuiskomen.
Heb geen boom in huis (gewoon geen ruimte daarvoor), dus heb 2 grote vazen gevuld met kersttakken. Heb er nu alleen maar lichtjes in hangen (kan de ballen nergens vinden, wat ook wel goed uitkomt want ze waren niet meer van deze tijd). Als de lichtjes aan zijn, geeft het wel een leuk kerstsfeertje in huis vooral met de radio aan met veul kerstmuziek . Gewoon lekker thuiskomen.
zaterdag 19 december 2009 om 14:54
quote:frizzy schreef op 19 december 2009 @ 14:50:
Nou ja Sum, dat maakt het in ieder geval minder moeilijk dan wanneer ie me vannacht (en vanmorgen) had laten scheelkijken van de geilheid.
Toch?
Ja???
Dus de volgende keer dat hij met zijn slaapkamerogen voor de deur staat kan jij zeggen
Nou MX de laatste keer was ik ook al niet echt onder de indruk van je bedprestaties dus mag ik bedanken?
Maak dat de poes wijs
(Frizz, dat geloofd je eigen poes niet eens)
Administratie heb ik tegenwoordig een hele briljante doch zeer effectieve oplossing voor gevonden
Alles gelijk bij binnenkomst wegwerken
Blijft er ook niets liggen, kan ik niets vergeten,en wordt die stapel niet zo akelig hoog!
Werkt heel rustgevend kan ik je zeggen
Toch?
Ja???
Dus de volgende keer dat hij met zijn slaapkamerogen voor de deur staat kan jij zeggen
Nou MX de laatste keer was ik ook al niet echt onder de indruk van je bedprestaties dus mag ik bedanken?
Maak dat de poes wijs
(Frizz, dat geloofd je eigen poes niet eens)
Administratie heb ik tegenwoordig een hele briljante doch zeer effectieve oplossing voor gevonden
Alles gelijk bij binnenkomst wegwerken
Blijft er ook niets liggen, kan ik niets vergeten,en wordt die stapel niet zo akelig hoog!
Werkt heel rustgevend kan ik je zeggen
zaterdag 19 december 2009 om 14:55
quote:superstar_2 schreef op 19 december 2009 @ 14:53:
Jaaah summertje ik heb een kerstboom een heule echte nepperT
Echt???
Ook met ballen erin en zo?
*Ja tuurlijk Sum, Suup zet echt geen kale boom in de Casa*
Ik weet niet, ik vind een boom altijd zo familie-derig-achtig
Wel heel veel kaarsjes, maar die heb ik ook als het geen kerst is
Jaaah summertje ik heb een kerstboom een heule echte nepperT
Echt???
Wel heel veel kaarsjes, maar die heb ik ook als het geen kerst is
zaterdag 19 december 2009 om 14:58
quote:Summerdance schreef op 19 december 2009 @ 14:55:
[...]
Echt???
Wel heel veel kaarsjes, maar die heb ik ook als het geen kerst isJamaarjamaar ik ben ook heel familie-derig-achtig
als je 2 koters hebt kom je er gewoon niet onderuitik vind het fantastisch zo'n kerstboom
[...]
Echt???
Wel heel veel kaarsjes, maar die heb ik ook als het geen kerst isJamaarjamaar ik ben ook heel familie-derig-achtig
als je 2 koters hebt kom je er gewoon niet onderuitik vind het fantastisch zo'n kerstboom
zaterdag 19 december 2009 om 15:02
quote:superstar_2 schreef op 19 december 2009 @ 14:58:
[...]
Jamaarjamaar ik ben ook heel familie-derig-achtig
Oja...ik heb alleen een Homo hond en die gaat gegarandeerd tegen de kerstboon staan piesen als ie in de woonkamer staat
Of hij hapt de ballen uit de boom
Of hij dendert hem in zijn race door het huis (wat hier zo'n 4x per dag gebeurd) gewoon helemaal om...
beter geen boom dus
Maar als je familie-derig-achtig bent, dan kan het natuurlijk heel goed...
[...]
Jamaarjamaar ik ben ook heel familie-derig-achtig
Oja...ik heb alleen een Homo hond en die gaat gegarandeerd tegen de kerstboon staan piesen als ie in de woonkamer staat
Of hij hapt de ballen uit de boom
Of hij dendert hem in zijn race door het huis (wat hier zo'n 4x per dag gebeurd) gewoon helemaal om...
beter geen boom dus
Maar als je familie-derig-achtig bent, dan kan het natuurlijk heel goed...
zaterdag 19 december 2009 om 15:07
Hey lieverds,
ik heb ook geen ruimte voor een boom, maar Pa VanDetta heeft zijn best gedaan op de boom thuis dit jaar en ik ga toch naar m'n ouders, dus geniet ik er daar wel van!
@ Frizz, ik krijg een beetje een deja-vu gevoel bij je post over MX, maar weet je...je moet toch op een gegeven moment toch zelf een beslissing nemen. Wij kunnen allemaal wel spammen wat we ervan vinden hier, jij moet degene zijn die beslist wat je wilt.
Laat je alleen geen pijn doen meis. Dat is geeneen kerel waard.
ik heb ook geen ruimte voor een boom, maar Pa VanDetta heeft zijn best gedaan op de boom thuis dit jaar en ik ga toch naar m'n ouders, dus geniet ik er daar wel van!
@ Frizz, ik krijg een beetje een deja-vu gevoel bij je post over MX, maar weet je...je moet toch op een gegeven moment toch zelf een beslissing nemen. Wij kunnen allemaal wel spammen wat we ervan vinden hier, jij moet degene zijn die beslist wat je wilt.
Laat je alleen geen pijn doen meis. Dat is geeneen kerel waard.
Huts!
zaterdag 19 december 2009 om 15:45
Lieve Sneez, wat een rotnieuws..ook al zat 't eraan te komen.. veel sterkte..
Frizz, niet verrassend natuurlijk, hoe je nacht met MX is verlopen. Nog steeds denk ik dat het blijkbaar nodig is, dat het nog voortduurt op de manier waarop het nu gaat. Dat het nodig is om los te laten. Het is alleen jammer dat MX je op deze manier niet meer serieus lijkt te nemen en het voor jou alleen maar kwetsbaarder wordt. Je eerlijkheid hier siert je dan wel weer enorm. Vind ik knap, want ik kan me goed voorstellen dat het een hele ongemakkelijke, misschien wel genante situatie is voor je (waar niet jij alleen in zit natuurlijk, er zijn tig voorbeelden van mensen die zo'n proces doormaken in hun leven) Ook voor jou
Pom, een karaokeavondje, wat leuk! Hou ik van, alleen pas 1 keer gedaan in mijn leven.
En hallo, neem je dat bericht over dat trouwen echt serieus? Pom, come on.
Ik blijf er een beetje doorheen zitten (dank Frizz, voor het gesprekje gisteren). En ik zie SJ de komende dagen niet, behalve een moment vlak voor mijn vertrek. En ik moet toegeven, echt bijstergoed lijkt het niet te gaan. Waar het precies aan ligt, daar ben ik nog niet helemaal achter. Het kan iets zijn dat te maken heeft met vermoeidheid, de break van thuis nodig hebben, iets tussen SJ en mij dat niet goed zit, of gewoon iets in mezelf. Ik weet het echt niet.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds maanden uitgeslapen, heerlijk, dat dan weer wel.
Frizz, niet verrassend natuurlijk, hoe je nacht met MX is verlopen. Nog steeds denk ik dat het blijkbaar nodig is, dat het nog voortduurt op de manier waarop het nu gaat. Dat het nodig is om los te laten. Het is alleen jammer dat MX je op deze manier niet meer serieus lijkt te nemen en het voor jou alleen maar kwetsbaarder wordt. Je eerlijkheid hier siert je dan wel weer enorm. Vind ik knap, want ik kan me goed voorstellen dat het een hele ongemakkelijke, misschien wel genante situatie is voor je (waar niet jij alleen in zit natuurlijk, er zijn tig voorbeelden van mensen die zo'n proces doormaken in hun leven) Ook voor jou
Pom, een karaokeavondje, wat leuk! Hou ik van, alleen pas 1 keer gedaan in mijn leven.
En hallo, neem je dat bericht over dat trouwen echt serieus? Pom, come on.
Ik blijf er een beetje doorheen zitten (dank Frizz, voor het gesprekje gisteren). En ik zie SJ de komende dagen niet, behalve een moment vlak voor mijn vertrek. En ik moet toegeven, echt bijstergoed lijkt het niet te gaan. Waar het precies aan ligt, daar ben ik nog niet helemaal achter. Het kan iets zijn dat te maken heeft met vermoeidheid, de break van thuis nodig hebben, iets tussen SJ en mij dat niet goed zit, of gewoon iets in mezelf. Ik weet het echt niet.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds maanden uitgeslapen, heerlijk, dat dan weer wel.
zaterdag 19 december 2009 om 15:49
Lieve Kym denk er maar even niet teveel over na, waar het nou van komt.
Zorg goed voor jezelf zodat je tot rust kan komen.
Antwoorden komen dan vanzelf.
Uitslapen is al een heel goed begin!
Dankje Kym, ik vind het inderdaad genant.
Maar ik zou het niet eerlijk vinden tegenover mezelf en jullie om hier niet de dingen te posten waar ik niet trots op ben.
Plus, het helpt me wel echt hoor, hier posten.
Jullie fungeren een beetje als mijn geweten.
En eehh... niemand is perfect, toch?
Zorg goed voor jezelf zodat je tot rust kan komen.
Antwoorden komen dan vanzelf.
Uitslapen is al een heel goed begin!
Dankje Kym, ik vind het inderdaad genant.
Maar ik zou het niet eerlijk vinden tegenover mezelf en jullie om hier niet de dingen te posten waar ik niet trots op ben.
Plus, het helpt me wel echt hoor, hier posten.
Jullie fungeren een beetje als mijn geweten.
En eehh... niemand is perfect, toch?
zaterdag 19 december 2009 om 15:56
Nee, niemand is perfect.
Ik denk dat niemand veel te zeggen heeft op de situatie met MX, maar ik denk dat je ook niet telkens die oordelen wilt horen/nodig hebt. Je weet dondersgoed hoe het in elkaar steekt en alleen jij kan het veranderen. Als je dat wilt tenminste.
Ik denk dat er nog niet zo'n nood aan de man is. Op dit moment kun je het blijkbaar nog handelen.
Ik denk dat niemand veel te zeggen heeft op de situatie met MX, maar ik denk dat je ook niet telkens die oordelen wilt horen/nodig hebt. Je weet dondersgoed hoe het in elkaar steekt en alleen jij kan het veranderen. Als je dat wilt tenminste.
Ik denk dat er nog niet zo'n nood aan de man is. Op dit moment kun je het blijkbaar nog handelen.
zaterdag 19 december 2009 om 16:02
Ow heb ook nog wat wat het vermeldden wel waard is
Ik ben al een tijdje aan het nadenken of ik er een hondje bij zal nemen
Leuk voor Stomme Homo
Nou was is aan het lezen op het topic Waar laat ik mijn kat en daar stond een site op waar je ook dieren uit de vivisectie kan adopteren.
Ik vond dat zo'n ontzettend mooie gedachte.
Die laboratorium hondjes hebben maanden in hokjes gezeten en er is een stichting die ze dan opkoopt, helemaal onderzoekt en gezond verklaard
Ga maandag bellen.
Je krijgt zo'n hondje ook niet zomaar mee, je moet eerst langskomen
Op sollicitatie gesprek zeg maar...
Het gaat om en Beagle-tje van 18 maanden
Arme kind is nog geen 8 kilo, das verdorie de helft van mijn rooie monster!
Ik ben al een tijdje aan het nadenken of ik er een hondje bij zal nemen
Leuk voor Stomme Homo
Nou was is aan het lezen op het topic Waar laat ik mijn kat en daar stond een site op waar je ook dieren uit de vivisectie kan adopteren.
Ik vond dat zo'n ontzettend mooie gedachte.
Die laboratorium hondjes hebben maanden in hokjes gezeten en er is een stichting die ze dan opkoopt, helemaal onderzoekt en gezond verklaard
Ga maandag bellen.
Je krijgt zo'n hondje ook niet zomaar mee, je moet eerst langskomen
Op sollicitatie gesprek zeg maar...
Het gaat om en Beagle-tje van 18 maanden
Arme kind is nog geen 8 kilo, das verdorie de helft van mijn rooie monster!
zaterdag 19 december 2009 om 16:18
quote:Kym schreef op 19 december 2009 @ 15:56:
Nee, niemand is perfect.
Het is altijd goed om met je neus op de feiten gedrukt te worden, al is dat niet de verantwoordelijkheid van andere forummers, ik zou het zélf beter moeten doen.
Klopt, er is geen nood aan de man.
Denk dat ik best een sterke vrouw ben.
Maar alsnog, de situatie met MX heeft mij veel geleerd, maar nu helpt het me niet verder, enkel achteruit.
En dat is zonde!
Sjee... ik ben zeker heel naief als ik dacht dat er allang geen vivisectie meer bestond op honden?
Nee, niemand is perfect.
Het is altijd goed om met je neus op de feiten gedrukt te worden, al is dat niet de verantwoordelijkheid van andere forummers, ik zou het zélf beter moeten doen.
Klopt, er is geen nood aan de man.
Denk dat ik best een sterke vrouw ben.
Maar alsnog, de situatie met MX heeft mij veel geleerd, maar nu helpt het me niet verder, enkel achteruit.
En dat is zonde!
Sjee... ik ben zeker heel naief als ik dacht dat er allang geen vivisectie meer bestond op honden?