Philip Freriks weg bij het nos journaal.

18-12-2009 23:52 16 berichten
Na viertien jaren is Philip Freriks weg bij het NOS Journaal, en wat vind ik dit jammer. Ik vond hem proffesioneel,grappig en leuk overkomen. Hij is zo gewoon, ik zal hem heel erg missen bij het NOS Journaal. Wie ook ?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik hoorde dat hij wegging bij 't journaal dacht ik: Nu al?

Maar hij heeft er toch 14 jaar gezeten!

In mijn beleving leek 't dat Noraly Beijer en Joop v Zijl enzo 100 jaar als anchorman daar zaten.

Maar goed, ik zal hem wel missen. Ik keek altijd wel met zo'n oog van..wanneer maaktie een fout. Wel erg misschien..
Ik zal hem niet missen.
Noraly, Joop......

Kennen jullie hem nog, Fred Emmer ? Die man heeft zelfs nog erotische romans geschreven, onvoorstelbaar bij zo'n type.
T-t-t-t-t-t-t-thats's a-a-a-a-all f-f-f-f-f-folks.

Vond hem vanaf het begin een stoorfactor bij interessante berichtgeving.

Stotteren kan niemand wat aan doen maar om dan zo iemand een baan als nieuwslezer te geven? Nee.
Ja, dat vind ik echt.
Had een beetje wisselende gevoelens bij die man. Aan de ene kant wel een grappig figuur, maar soms ook te vermoeiend met zn versprekingen.

Prefereer toch sacha bij het 8 uur journaal.
Tijd voor frisse vrouw of man. Iets jonger en prettiger om naar te kijken. Bij RTL hebben ze allemaal net even iets vlottere anchors. Dus wie weet....

Blijft ie wel Het Dictee doen? Dat gun ik die man namelijk.
Ha, kan ik eindelijk weer het NOS-journaal kijken. Ik ben gestopt (en geswitcht naar rtl) toen Philip Freriks daar begon. Ik kan niet tegen zijn gestotter en versprekingen.

Wie wordt zijn opvolger?
quote:Petrokia schreef op 19 december 2009 @ 00:19:

Blijft ie wel Het Dictee doen? Dat gun ik die man namelijk.Ik hoorde van de week dat dit misschien de laatste keer Het Dictee was. Ik weet niet of het klopt.
quote:Mamasaar schreef op 19 december 2009 @ 00:00:

T-t-t-t-t-t-t-thats's a-a-a-a-all f-f-f-f-f-folks.

Vond hem vanaf het begin een stoorfactor bij interessante berichtgeving.

Stotteren kan niemand wat aan doen maar om dan zo iemand een baan als nieuwslezer te geven? Nee.Helemaal mee eens.
eindelijk!!!! houten klaas. Net een trekpop. met z'n gestamel. vreselijk die man
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik vond hem juist leuk en jammer dat ie er mee stopt. Die versprekingen hoorden juist bij hem en hij deed het altijd op geheel eigen wijze.

Rob Trip wordt zijn opvolger......
Ach, ik vond Freriks zeker wel sympathiek, ook mét versprekigen en al. Rob Trip vind ik ook erg goed, vanuit zijn presentatorschap van Buitenhof. Dus ik blijf een 8-uur-journaal fan!
Ik zal 'm zeker missen, vind 'm zo leuk dat ik 'm al z'n versprekingen met liefde vergeef!
Ik ben fan van Philip! Komt voornamelijk omdat ie wel een kloon lijkt van mijn vader. Vind 'm een erg sympathieke man en die versprekingen juist schattig.
Absoluut geen fan van meneer Feriks, vooral omdat hij bij BVN de enige nederlandse nieuwslezer was. En daarna kwam/komt dan die verschrikkelijke Erwin Krol, met zijn spatje hier en spatje daar. Niet om aan te zien.

Geef mij de Belg dan maar.

Helaas is een Schotel geen optie, dus we moesten het er maar mee doen. Met meneer Freriks dus. Bah......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven