Onbeantwoorde liefde... waarom zo moeilijk?!

13-12-2009 16:07 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden een jongen leren kennen, mee gezoend.

En op een vervolgdate nog wat meer.

Hij gaf aan me een heel leuke meid te vinden maar niet verliefd te zijn.

Ik heb dus wel de kriebels en kom er maar niet vanaf.

Waarom kan ik niet die knop omzetten...

Ik blijf maar hopen dat het nog komt. En ondertussen als de dood dat hij een ander ontmoet.

Ik snap het niet van mezelf. Oke ik vind niet zo gauw iemand echt leuk. En hij was de eerste na mijn lange relatie waar ik weer wat voor voelde.

Maar waarom vind ik het zo moeilijk te accepteren dat hij mij niet zo leuk vind als ik hem?

Ben helemaal nooit een wanhopig type geweest.

Maar nu voel ik me gewoon depressed.

Wat ik ook doe ik blijf maar aan hem denken. Hoop dat ie nog inziet hoe leuk en lief ik eigenlijk ben enzovoort.

We hebben zelden nog contact nu. Omdat hij ook wel door had dat ik gekker op hem was dan andersom.

Hij is er ook heel eerlijk in geweest, heeft me niet gebruikt oid.

Dus snap het gewoon niet, waarom kom ik er maar niet van af.

Help. Tips please!
Hey doodspoor, wil even zeggen dat jouw verhaal eigenlijk niet op de mijne lijkt... Want bij mij is er echt sprake van een onbeantwoorde liefde en in jouw geval weet je dat nog helemaal niet.

Hij doet moeite, hij toont interesse. Ja kan vriendschappelijk zijn maar als je het nooit uitspreekt zal je het ook nooit weten.

Dus ik zou het de eerstvolgende gelegenheid toch uitspreken ofzo. Maar goed dat kan ook afschrikken..

Ik weet niet hoe ver hij weg woont maar is er geen mogelijkheid om voor die geplande vakantie nog eens een dag met hem op te trekken.

En dan maar zien hoe het loopt.

Stel dat je hem aan het einde van de dag probeert te zoenen ofzo. Dan merk je vanzelf hoe hij reageert...

Maar goed mijn ex-scharrel was er ook niet vies van.

Maar hij was wel gelijk duidelijk dat het wat hem betreft daar bij bleef.

Niet geschoten is altijd mis ;)
Moet overigens nog even vermelden dat mijn ex-scharrel het zoenen enzo met mij heerlijk vond maar dat hij gewoon niet verliefd op me was verder. Dat zei hij uit zichzelf..

Hij zei echt van ik snap niet dat ik niet meer voor je voel. Omdat hij me gewoon in het algemeen een hele leuke meid vond.

Of dat moet een dikke kulsmoes zijn.

Ik had hem er niet naar gevraagd ofzo verder. Waarom niet etc

Dus die heb ik dan maar weer in the pocket ;)

Als ik goed terugdenk kwam ook de meeste iniatief van mijn kant.

Ik heb hem als eerste gezoend (mag dat eigenlijk wel als vrouw ... misschien dat hij daarom niks voelde, mannen willen jagen)

Dus dat is weer een les.

Maar als ik echt iemand leuk vind heb ik dus moeite met afwachten.

Ik heb er nooit een probleem mee om dat te laten merken.

Misschien is dat een slecht eigenschap?

Kan er niks aan doen maar kan mijn gevoel altijd slecht verbergen.
@Miss Sparkle,

Begrijp helemaal hoe jij je voelt!! Ik moet nu door hetzelfde heen. Twee maand gedate met man die helemaal into me leek te zijn, bijna dagelijks contact in de trant van 'hoi lieverd, ik denk aan je, etc. Vooral zijn initiatief.

Eerst heb ik me nog wat terughoudend opgesteld ... maar begon er steeds meer op te vertrouwen. Bij derde date is hij blijven slapen ... sex gehad.nog een paar dates gehad en toen was het even stil, ik bel hem nog een keer, en toen kreeg ik de volgende dag prompt een mail dat hij tot de conclusie is gekomen dat hij meer vriendschappelijke gevoelens voor mij heeft.

Ja, da's zuur, maar goed hij is geen klootzat, is ergens opeens van gedachten veranderd blijkbaar.

Toch blijf je met vragen zitten, ben ik te vroeg met hem naar bed gegaan? Heb ik iets stoms gezegd? etc. etc.

En je treurt over iets 'wat had kunnen zijn' ...

Het rare van alles is dat hij nu wel weer contact zoekt.

Dus mijn advies is!! Neem geen enkel initatief meer naar deze man! Dit doe je voor jezelf! Geen contact! Uithuilen, jezelf verwennen, weer lol maken etc. Komt -hoe-het-ook-mag-lopen, allemaal goed!
Hoi Da_Vinci ja het is zuur. Maar ik ging wel twijfelen over mijn bedkwaliteiten. Dat liep gewoon die keer niet helemaal lekker maar kwam dus ook omdat ik ineens besefte dat hij echt niks voor me voelde dus had zoiets get it over with.

Maar dat maakte me wel wat onzeker. Je gaat je toch dingen afvragen als zou hij daar op afgeknapt zijn enz.

Maar goed hij had voor die tijd al aangegeven dat hij niet meer voor me voelde dan vrienden.

Het liep gewoon elke keer wat uit de hand.

Ik ben blij dat hij me niet eerst een tijd het idee gegeven heeft dat hij echt into me was want dat lijkt me nog moeilijker.

Sterkte ermee.

En bij jou ook; laat hem maar moeite doen, als hij echt into you is en niet alleen uit op een wip dan doet hij wel moeite.

Nu heeft hij het gehad en daarna kwam hij dus tot de conclusie niet meer voor je te voelen dan vrienden.

Dat kan...

(we hebben het hier toch niet over dezelfde jongen he haha).

Want soms vraag ik me af of bepaalde mannen gewoon dit soort smoezen verzinnen omdat ze gewoon met meerdere meiden willen daten.

Die zullen er echt zijn denk ik.

En als ze het dan eenmaal gehad hebben is de lol er af.

Tsja je kan het nooit helemaal zeker weten.

Maar als iemand echt into you is gedraagt ie zich niet zo!
Het lijkt misschien of onze verhalen zo verschillend zijn, maar mijn gevoel zegt vaak dat deze liefde ook onbeantwoord zal blijven. Ten eerste is er de fysieke afstand tussen ons (uurtje vliegen) en ten tweede denk ik toch dat hij zo graag wil dat ik erbij ben op die vakanties, zodat hij mij dan toch 'bij zich' heeft, ook al zit een relatie er misschien niet in. Een lange-afstand-relatie zie ik zelf eigenlijk niet echt zitten (ervaringen uit het verleden). Maar het blijft zo dubbel. Aan de ene kant ben ik zo gek op hem en aan de andere kant zie ik weinig toekomst, maar kijk ik erg uit om hem weer te zien.

Zie hem over een maand weer een dag, maar dan zijn er ook weer anderen bij. Hoop wel dan weer met hem af te spreken om ook samen weer een dag op stap te gaan.
Gewoon even kijken hoe het loopt Doodspoor... als je niks doet zul je het ook nooit weten. Niet teveel piekeren, er gewoon voor gaan. Wat is het ergste wat er kan gebeuren. Nu heb je het ook niet...

Davinci: ik lees nu je eigen topic. Wat naar ook zeg!Nu begrijp ik het hele verhaal. Hij is je gewoon niet waard hoor. Laat je niet omlullen met mooie praatjes. Dat ie misschien nog wel af en toe langs wil komen ofzo.

Ik vind het wel erg vreemd dat ie zo als een blad aan de boom omgeslagen is... je zou bijna denken dat ie een ander heeft ontmoet.

Ik begrijp namelijk niks van mannen die van de een op andere dag niks meer voelen.

Zeker gezien je verhaal.

Was ie veel aan het internetdaten voor jou bijvoorbeeld?

Misschien werd de afstand hem teveel of wat dan ook.

Maar goed dan was hij niet echt into you.

Wat zijn het soms ook hufters he die mannen.

Zoiets verwacht je dan weer niet.

Beroerde timing ook

Mijn exscharrel heeft nog wel terug gesmst. Dat ie mijn berichtje toen pas zag (meer dan 24 uur later ja ja). Zeker twee simkaarten ofzo . Hij bedankte me voor mijn succeswens en wenste me nog een fijne dag toe. Met een x eronder.

Gewoon vriendschappelijk dus.

En zo dom dan hoop ik toch nog ergens...

Maar neeeee dat mag ik niet meer doen. Hou ik ook mee op.

Wat is dat toch met dat verstand vs gevoel.

Ik weet toch inmiddels echt wel dat ie me niet ziet zitten.

Tijd voor een ander exemplaar dus. Maar ja vind die maar eens.

De vorige keer met het uitgaan was hij nog in mijn gedachten steeds.

Volgende keer niet meer dan!
Ga me bijna afvragen of je het over de mijne hebt. Of nouja de mijne, dat zal hij dus waarschijnlijk nooit worden.

WAT herkenbaar zeg.
Overigens denk ik precies hetzelfde als jij. Zouden zulke mannen met meer meiden daten? Zetten ze een toneelstuk op voor seks? Maar waarom zoveel moeite doen voor seks?(want dat heeft hij moeten doen) Ik snap er niets van, en zal het ook nooit gaan begrijpen.
Hey Redpoppy... ik denk dat ik toch te makkelijk ben geweest voor seks want zoveel moeite heeft ie niet hoeven doen.

Misschien was dat het probleem..

Maar goed ik ken ook wel stellen die de 1e avond met elkaar het bed in zijn gedoken en een lange relatie hebben gekregen...

En als je wat ouder bent dan gebeurt het ook sneller denk ik.

Maar het is wel een les.. Maar dan nog is het geen garantie, want ook als je er lang mee wacht kan het daarna nog over zijn..

Hoeveel dates heb jij gehad dan? Ik begin ook echt te denken goh ze kunnen het wel over die van mij hebben.

Hij begaf zich wel op datingsites in het verleden geloof ik.

Inmiddels begint het ik voel niet genoeg voor je om verliefd te zijn een vies bijsmaakje te krijgen.

Ik vraag me nog serieus af wat er waar is van wat hij zei.

Nu hebben we meer speeksel uitgewisseld dan gepraat maar goed

Ach ja hier leer je ook weer van.

Ik hoop dat ik het snel achter me kan laten.

Maar een eikel is het niet geweest. Hij is bij mij wel duidelijk geweest, al na de 1e avond. Ik hoopte gewoon nog dat het misschien nog zou komen.

Want dat vond ik ook zo vreemd. Hoe kan je zo zeker weten dat het gevoel niet kan veranderen.

Dat gebeurt toch ook wel eens, van friends naar lovers...
Net even het "relativeer" topic een stukje gelezen, daar heb ik ook wel zin in. Op zich ben ik daar altijd wel goed in.

(zodra ik me niet meer mee laat slepen door mijn emoties )

Vandaag heb ik hem even gesmst om te vragen hoe het maandag gegaan was. En hem verder een goed weekend gewenst.

Wilde er eerst groetjes onder zetten maar toch maar een x.

Ik kreeg binnen vijf minuten reactie terug. Eerst het antwoord op mijn vraag en verder bedankt hij me voor mijn smsje en wenste me een heel fijn weekend toe. met "kus" eronder.

En dan voel ik weer waarom ik hem zo graag mag. En weet ik dat hij het lief vind dat ik even aan hem denk.

En dan mis ik hem nog, ondanks dat we maar een paar keer contact hebben gehad.

Mis ik dan hem, of gewoon zo iemand in mijn leven??

Het is verder een hardstikke lieve jongen...

Misschien is het ook wel meer vriendschap.

Ik voelde in eerste instantie ook niet iets seksueels voor hem.

Wel om te kussen en te knuffelen. Maar meer ook niet.

Maar misschien was ik daar gewoon nog helemaal niet aan toe na mijn ex. (die ik overigens niet mis!)

Maar op een of andere manier moet voor mij alles goed zitten wil ik mij helemaal kunnen geven.

Daarom is puur seks ook niks voor mij.

Maar ergens verlang ik wel naar hem. Zo dubbel.

Maar niet als hij niet verliefd is snap je.

Het komt wel weer goed.

Ik ontmoet vast wel een andere leuke vent en dan zijn die diepere gevoelens voor hem hopelijk weg.

Maar het probleem is dat ik niet zo snel iemand echt leuk vindt.

Het is net of ik ergens niet kan geloven dat hij me niet meer dan leuk vindt. Omdat het zo goed voelt..

En omdat hij maar aangaf dat hij niet meer voor me voelt dan vrienden en dat hij niet snapt waarom het dan iedere keer uitliep op andere dingen.

(ik dacht eerst nog misschien is hij in denial...)

Maar ik laat het verder wel hoor.

Deze sms was eenmalig, ik zou het bij vrienden ook doen als ze zoiets hadden en hij is min of meer een vriend.

Ik geef om hem.

Maar vind het wel moeilijk om niks te doen hoor. De twee uren daarna heb ik nog met mijn telefoon in mijn hand gestaan, berichtjes begonnen om het elke keer weer te wissen.

Er zijn gewoon bepaalde dingen niet uitgepraat, maar misschien is het beter om het even zo te laten.
Waarom sms je hem toch weer?! Sorry hoor maar dan vind ik je echt een schaap.
quote:hanZie schreef op 18 december 2009 @ 21:08:

Als je even leest... dat zou ik bij een vriend ook doen, en dat is hij min of meer

Ik mag hem sowieso graag.

Hij was geopereerd dus vandaar.

Ik zie niet in wat jouw reactie toevoegt overigens. Wat jij van mij vindt vind ik niet echt boeiend. Beeeh.
quote:hanZie schreef op 18 december 2009 @ 21:08:

Iets tactischer kan ook? TO weet dat ze dat niet moet blijven doen en zegt het toch ook?

@TO: het is gewoon even afkicken voor jou nu, van hem, het contact, het idee dat er meer in zat (dat vooral waarschijnlijk). Niet heel onbegrijpelijk overigens.

Wel fijn dat hij meteen antwoordde, maar als je gaat sturen om een bepaalde reactie te krijgen (bvb. dat hij van gedachte veranderd is?), zou ik het inderdaad niet meer doen. Wel als je toch gewoon contact wilt houden, maar zo te lezen is dat niet het geval.

Komt uiteindelijk wel weer goed hoor! Heeft wat tijd nodig!
Hoi Mellie, thanks..

Op zich wil ik wel contact houden (zo af en toe). Maar hoop dat mijn gevoelens dan maar verdwijnen.

Ik stuurde die sms overigens niet om reactie te krijgen maar het deed me wel goed dat hij het waardeerde en zo snel reageerde.

Ik denk dat ik me er op den duur wel bij neer kan leggen.

Maar ik zal misschien de komende tijd toch wel een speciaal gevoel voor hem houden (of altijd?).

Maar is dat erg?

Mijn ervaring is dat het wel zal slijten.

Wel zou ik het moeilijk vinden als hij iets met een vriendin van me zou krijgen.

Maar goed je kan het niet voorkomen of sturen helaas.

Het is gewoon balen
Miss_sparkle,

Als ik jou was zou ik geen vrienden met deze meneer blijven. Het is voor hem vooralsnog vooral een ego-boost dat jij nog contact zoekt...

Kijk het is duidelijk dat jij nog bepaalde gevoelens hebt, als je contact blijft zoeken en zijn afsluiters 'kus' gaat analyseren, blijf je hoop houden. Dan gaat het nog heel lang duren voor dit gaat slijten.

Waarom zou je vrienden met hem willen worden? Hoe lang ken je hem al?

Ik blijf i.i.g. nooit vrienden met mannen waar ik kortstondig iets mee gehad heb. Vroeger wel eens geprobeerd maar dat verwaterd toch... omdat het toch meestal alleen van de kant van de 'dumpee' komt en niet van de 'dumper'.

Als ik iets 'uit' maak dan ga ik i.i.g. geen contact meer zoeken omdat ik geen signalen wil uitzenden dat ik misschien toch geinteresseerd ben. Je kunt pas vrienden worden als je zuiver die gevoelens hebt, van beide kanten. Nu zou ik er i.i.g. een dikke streep door heen zetten. Zodat je zelf de kans krijgt om het gevoel te laten slijten.

Voor wat betreft de sex. Ik denk dat je daar niet al te veel zorgen om moet maken. Maar het is misschien wel verstandig om in het vervolg even beetje meer af te houden en afstemt op de gevoelens van de ander... Sex bindt vrouwen aan een man, maar andersom werkt dat helaas niet zo.Maar ik geloof er niet zo in dat een man afhaakt omdat de sex te snel was...

Eerder omdat de vrouw zich anders gaat opstellen na de sex, en (meer) verwachtingen krijgt...
Moeilijk he. Mijn ervaring is dat het niet werkt om `vrienden`te blijven. Natuurlijk zou je dat nu wel willen omdat je hem dan toch niet helemaal kwijt raakt, maar als er van jou uit meer gevoel is dan werkt dat niet.

Heb het ook gedaan hoor. Na een tijdje weer contact opgenomen met ex (wij hadden wel een jaar iets gehad).

Natuurlijk was dat steeds heel leuk en vertrouwd en voor dat je het weet gebeurd er toch weer meer want hij vond mij ook nog steeds heel leuk, maar wilde geen relatie met niemand, hij wilde alleen zijn, had te veel meegemaakt in korte tijd....jaja.....

Totdat hij lang niets liet horen en ja hoor daarna liet hij weten dat hij iemand anders was tegen gekomen en voor een relatie ging met haar...dat doet zeer dat kan ik je wel vertellen.

Nee, beter is om helemaal geen contact te hebben, hoe moeilijk dat ook is. Uiteindelijk voor jezelf beter. Je hebt er niets aan om te zien hoe leuk hij het heeft met een ander!!

Ik heb het trouwens ook eerder meegemaakt met iemand anders, het vervelende was dat wij elkaar geregeld tegen kwamen via het werk (zelfde bedrijf andere plaats). Heeft bij mij lang geduurd voordat ik niets meer voelde voor hem. dacht dat het nooit over zou gaan....en nu paar jaar later hebben we ineens veel met elkaar te maken omdat hij nu in dezelfde zaak werkt als ik en we gaan gewoon leuk met elkaar om en dat komt omdat er van beiden geen gevoelens meer meespelen!

Schrale troost: het gaat ooit over!!!
Thanks meiden en jullie hebben helemaal gelijk! Als hij die operatie niet had gehad had ik niks meer gestuurd hoor hoe moeilijk ook.

Maar kom er net achter dat ik er nog helemaal niet overheen ben.

Hij had weer nieuwe vrienden op zijn hyves. Voor het eerst deze week doorgeklikt. Ik kon niet zien wie (heeft ie niet in zijn buzz).

Maar ik zie dan vrouwen die bepaalde hobby's van hem delen en het steekt. Ik ga echt op die profielen kijken wie het zijn (zijn ze leuker dan mij??)

Jezus zeg ik snap niet dat het zo diep zit. Wat is er in godsnaam zo leuk aan die jongen.

Ik kan het niet eens bedenken.

het is gewoon dat hij de eerst man na mijn ex is volgens mij.

En misschien kan ik het gewoon niet hebben dat hij mij niet net zo leuk vind.

Maar mijn hele buik krimpte samen.

Wanneer heb ik eens echt door dat ie me niet ziet staan, nu niet en nooit niet!

It still hurts.

Bah en nog eens bah.

Komt ook door andere omstandigheden dat dit harder aankomt, een familielid ligt in het ziekenhuis, het is nogal ernstig.

Geen van mijn vriendinnen kan vanavond (ja pas na twaalven) en ineens dringt tot me door dat ik de Kerstdagen toch echt alleen ga doorbrengen voor het eerst sinds 8 jaar

Even een dipje geloof ik.
quote:miss_sparkle schreef op 19 december 2009 @ 20:28:

Thanks meiden en jullie hebben helemaal gelijk! Als hij die operatie niet had gehad had ik niks meer gestuurd hoor hoe moeilijk ook.

Maar kom er net achter dat ik er nog helemaal niet overheen ben.

Hij had weer nieuwe vrienden op zijn hyves. Voor het eerst deze week doorgeklikt. Ik kon niet zien wie (heeft ie niet in zijn buzz).

Maar ik zie dan vrouwen die bepaalde hobby's van hem delen en het steekt. Ik ga echt op die profielen kijken wie het zijn (zijn ze leuker dan mij??)Jezus zeg ik snap niet dat het zo diep zit. Wat is er in godsnaam zo leuk aan die jongen.Ik kan het niet eens bedenken.

het is gewoon dat hij de eerst man na mijn ex is volgens mij.

En misschien kan ik het gewoon niet hebben dat hij mij niet net zo leuk vind.

Maar mijn hele buik krimpte samen.

Wanneer heb ik eens echt door dat ie me niet ziet staan, nu niet en nooit niet!

It still hurts.

Bah en nog eens bah.

Komt ook door andere omstandigheden dat dit harder aankomt, een familielid ligt in het ziekenhuis, het is nogal ernstig.

Geen van mijn vriendinnen kan vanavond (ja pas na twaalven) en ineens dringt tot me door dat ik de Kerstdagen toch echt alleen ga doorbrengen voor het eerst sinds 8 jaar

Even een dipje geloof ik.

Eerst en vooral, stop jezelf met pijnigen door naar zijn hyves te kijken en alles uit te pluizen. Ten eerste je komt zo dingen te weten die je niet wilt/moet weten en ten tweede je gaat vanalles in je hoofd halen wat misschien niet zo is.

Iemand die je afgewezen heeft is altijd aantrekkelijker, dat zal er wel bij meespelen. Feit is dat je nog teveel bij hem bezig bent en blijft en dat kan je alleen maar veranderen als je alles wat met hem te maken heeft (nummer, hyves, msn, ...) verwijdert. Hij/het geeft je tenslotte toch niet wat jij uiteindelijk wilt. Het is ook zo dat als je dan weer een soort contact gehad hebt (sms of wat dan ook), je erna ook elke keer weer moet afkicken.

Kan het dat je door eenzaamheid zo graag iemand wou en nu hij je heeft afgewezen dat extra hard aankomt? Het is nu ook wel de tijd van het jaar om wat weemoediger te zijn. Denk je echt dat het om hem gaat of om het feit dat je afgewezen bent? Kan ook goed zijn dat je gewoon iemand mist en alles goed gaat kan daar binnen verloop van tijd weer verandering in komen. Maar dan moet je deze situatie wel proberen achter je te laten.

Ik ga je nog een dikke knuf geven! Komt echt wel weer goed! Je moet het alleen ook willen loslaten. Neem het ook niet te persoonlijk. Dit soort situaties komen bij het daten helaas eens voor, even slikken, maar dan vooral weer doorgaan!
Thanks Mellie. Weet dus niet of ik gewoon iemand mis of hem mis. Als persoon vond ik hem wel erg leuk, maar heel goed ken ik hem ook niet. Maar we hadden wel dezelfde soort humor, hij kon zijn gevoelens uiten(een verademing na mijn ex), zat ook in een moeizame periode van zijn leven.. ja het klikte gewoon wel. Dus net als vrienden. Maar ik voelde dus meer.

Ik heb net even met mijn ouders en daarna mijn broer gebeld (niet over hem want dat weten ze niet) en nu voel ik me weer happy hoor.Dan weet ik weer welke mensen me echt na staan

Wat ik nodig heb is een flinke dosis relativeringsvermogen.
quote:miss_sparkle schreef op 18 december 2009 @ 21:29:

[...]

Beeeh.Ja, een schaap dus. Dat dacht ik al.
quote:hanZie schreef op 21 december 2009 @ 01:05:

[...]

Ja, een schaap dus. Dat dacht ik al.

Goh heb je daar twee dagen over na moeten denken :-S dat valt me tegen.

Ga even lekker in de wei spelen.
En zou verder willen dat je uit dit topic blijft, als je toch niks nuttigs hebt toe te voegen. En dat heb je waarschijnlijk niet.

Leef je eigen leventje maar Hansie
Nou ik maak toch nog een keer die fout. Zaterdag ben ik hem tegengekomen tijdens het stappen. Hij ging al vrij snel naar huis, was met de auto dus dronk ook niet. Ik had hem (natuurlijk en nu vind ik mezelf wel een schaap haha maar was onder invloed) gesmst of ie nog een leuke avond had gehad.

Ik was halverwege de avond ziek geworden en naar huis gegaan.

Dus toen ik de volgende dag mijn telefoon aanzette kreeg ik een sms van hem of het al wat beter met me ging en of ie even langs moest komen me te verzorgen.

Nou ja van het een kwam het ander en de smsjes bleven maar over en weer vliegen.

Hij wilde dus wel langskomen maar heb de boot afgehouden.

Want ik weet wel waar het anders op uit gaat draaien...

alleen ben ik bang dat ik hem daarna weer te leuk ga vinden. Ik wil het wel dat is het niet, het was alleen de vorige keer zo dat ik hem leuker ben gaan vinden. Maar nu hij dan weer binnen handbereik is heb ik dat niet zo. Hoe meer hij me wilde zien, hoe meer ik afhield.

heb ontzettend gelachen om die smsjes, onze humor sluit goed op elkaar aan.

Maar hij was duidelijk in zijn bedoelingen.

Ik heb met opzet niet gesmst gister... hij stuurde me tegen achten een sms. En dat bleef weer doorgaan de hele avond. Hij wilde langskomen, en gaf niet zo snel op...

Ik weet wel waar het anders op uit gaat draaien.

Dus misschien dat ik het nog eens probeer. Ben ook maar een mens En dan hou ik het voor gezien.

Want ben toch niet echt een type voor een seksrelatie.

Maar ik vind het ergens ook wel spannend.

En het is het niet alleen, we hebben ook wel vriendschappelijk contact gehad, via mail en sms eerder he.

Maar goed echte vriendschap zal dit nooit worden natuurlijk.

Ik krijg alleen voor mezelf niet duidelijk wat ik nou wil. Want als ik realistisch ben zag ik ons sowieso al niet een relatie krijgen.

daar is hij duidelijk in geweest. En ik denk ook niet dat dat zou werken.

Heb zelf de nodige bagage ook nog.

Dus misschien moet ik het er maar van nemen en gewoon genieten.

En als ik me er dus na deze keer niet goed bij voel het gewoon echt afkappen hoe moeilijk ook.

Het is bij mij ook een beetje conflict tussen gevoel/verstand.

Want ergens vind ik best dat ik af en toe seks met iemand kan hebben zonder verplichtingen. Maar de vorige keer bleek dat mijn gevoel daarmee in de knoop kwam.

Hoe zet je die knop om, kan iemand me dat vertellen?

Echt een ONS is nooit wat voor me geweest, deze jongen kende ik natuurlijk al.
Lieve Miss S, die knop zet je om door die man uit je leven te bannen! Niet op ingaan nu, ik vind het heel sterk van je dat je de boot hebt afgehouden. Nu doorzetten!

En inderdaad, je weet waar het op uitdraait. Meneer wil gewoon seks en het is verleidelijk daar op in te gaan, maar zo kom je nooit van hem los. Als je de eerste keren je gevoelens al niet kon uitschakelen gaat dat nu ook niet lukken!

ik snap dat het je ego streelt dat hij contact opneemt. Maar ik vind hem niet erg sympathiek overkomen; zodra meneer zin heeft ben jij goed genoeg?? Grijp je kans en wijs nu HEM af, in plaats van hij jou. Niet erg respectvol dat hij maar blijft doordrammen met zijn smsjes, terwijl hij waarschijnlijk weet dat jij er gevoelens bij hem en meer wilt, wil hij je toch gebruiken.

Ik herken je gevoel wel van: whatever, ik geniet er gewoon van. Maar dit wordt geen genieten voor jou, voorspel ik. Als je echt voor de seks alleen gaat, zoek een nieuw iemand voor wie je geen gevoelens hebt of koop een vibrator.

Weg met die man. Zoek afleiding! Leuke dingen doen, lekker met vriendinnen op stap, verwen jezelf, ga naar de sauna, ga met een fles wijn, chocoladereep en lievelingsdvd op de bank liggen, ga op vakantie, zoek desnoods een nieuw project op een datingsite, doe alles waar je zin in hebt maar laat je niet verleiding tot makkelijke seks die jou weer verdriet gaat opleveren.
Ja begin daar niet aan, als je nu al zo ontzettend twijfelt over je gevoel, geeft een sexrelatie met diegene alleen heel veel gedoe en zoals aureel al zei, verdriet.

Dat hele whatever, ik geniet er van. Dat denk ik elke keer bij mijn scharrel. Ik wil elke keer de knop omzetten. Maar als ik heel eerlijk ben word ik er verdrietig van, want het is ook niet gevoelloos. Niet iets wat ik anderen aanraad. Het is alleen zoeken naar excuusjes om toch bij hem te zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven