Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
zondag 20 december 2009 om 09:38
Die was gisteren niet lekker Appeltje... was lui en schrikkerig. Straat heeft er ook een topic over geopend omdat ie normaal zo druk en levendig is.
Het sneeuwt hier verschrikkelijk en mr Bianco moet op pad.. veel kilometertjes maken Normaal ga ik met hem mee maar ik heb koopzondag in de winkel... k*tzooi!
Het sneeuwt hier verschrikkelijk en mr Bianco moet op pad.. veel kilometertjes maken Normaal ga ik met hem mee maar ik heb koopzondag in de winkel... k*tzooi!
zondag 20 december 2009 om 09:51
Wauw wat enorm leuk dat Floor iedereen uitnodigt voor Oud en Nieuw. Als ik alleen was geweest was ik zeker gekomen.
Goedemorgen allemaal.
Leuk dat er nieuwe mensen zijn bijgekomen dankzij de oproep gisteravond.
Denk wel dat het druk word vandaag in winkels. Ikzelf ga gebruik maken van de extra koopavonden komende week om alles nog op tijd in huis te halen.
Goedemorgen allemaal.
Leuk dat er nieuwe mensen zijn bijgekomen dankzij de oproep gisteravond.
Denk wel dat het druk word vandaag in winkels. Ikzelf ga gebruik maken van de extra koopavonden komende week om alles nog op tijd in huis te halen.
zondag 20 december 2009 om 09:53
Ja Piba.. is de drukste dag van het jaar. Heel de binnenstad in Charles-Dickensstijl. Alle winkeliers een kleine-huis-op-de-prairy-outfit aan. Echt wel heeel leuk. En voor de deur van mn winkel is een podium over het water gemaakt waar een modeshow van de kledingzaak van de buurman wordt gehouden.
Als mr Bianco niet op pad zou zijn zou het een perfecte dag zijn!
Appel.. wanneer ga je je laptop dan laten maken?
Als mr Bianco niet op pad zou zijn zou het een perfecte dag zijn!
Appel.. wanneer ga je je laptop dan laten maken?
zondag 20 december 2009 om 10:03
Ik heb het steeds uitgesteld omdat we hem 10 tot 15 werkdagen kwijt zijn, maar nu kan ik er niet meer onderuit. Hij viel net zomaar ineens uit.. plof... en weg was mijn beeld.
We hebben nog een andere laptop maar daar mag ik niets op installeren.. want dan chrasht ie.. deze doet het nog maar net..
Balen dus..
We hebben nog een andere laptop maar daar mag ik niets op installeren.. want dan chrasht ie.. deze doet het nog maar net..
Balen dus..