Alleen met 2e kerstdag!
zondag 20 december 2009 om 10:02
zondag 20 december 2009 om 10:05
Boek lezen.
Forummen.
In bad.
Forummen.
Puzzelen.
Forummen.
Iemand uit nodigen voor 2e kerstdag.
Forummen.
Lekker koken.
Samen eten.
Forummen.
Mastruberen.
Forummen.
Slapen.
Heb je op andere dagen ook zo'n moeite om jezelf te vermaken? Of ben je dag-en-nacht samen met je vriend en vermaken jullie elkaar?
Forummen.
In bad.
Forummen.
Puzzelen.
Forummen.
Forummen.
Lekker koken.
Samen eten.
Forummen.
Mastruberen.
Forummen.
Slapen.
Heb je op andere dagen ook zo'n moeite om jezelf te vermaken? Of ben je dag-en-nacht samen met je vriend en vermaken jullie elkaar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 20 december 2009 om 10:07
Naar je eigen familie gaan.
Verzoeningsdagje ervan maken met je schoonfamilie?
Kerstfilms kijken en de chocolaatjes opeten die toch altijd overblijven...
Je voorbereiden op nieuwjaarsduik
Lekker uitgebreid baddagje houden
Kerstboom opruimen.
Speelgoed van jullie dochter opnieuw sorteren (is altijd zo leuk na de kerst).
Verzoeningsdagje ervan maken met je schoonfamilie?
Kerstfilms kijken en de chocolaatjes opeten die toch altijd overblijven...
Je voorbereiden op nieuwjaarsduik
Lekker uitgebreid baddagje houden
Kerstboom opruimen.
Speelgoed van jullie dochter opnieuw sorteren (is altijd zo leuk na de kerst).
zondag 20 december 2009 om 10:07
quote:zonnestraaltje71 schreef op 20 december 2009 @ 10:06:
Misschien tóch meegaan?... *vrede op aarde* ...
Of is dat echt niet wat je wil? (of zij)
In ieder geval hele fijne dagen!
Nee dat wilt zij echt niet, ze heeft mij in een bericht laten weten niks meer met mij te maken willen hebben. Tja, dan houdt het op.
En ik wil zelf ook niks meer met haar te maken hebben, het is beter zo ipv keer op keer gekwetst te worden.
Misschien tóch meegaan?... *vrede op aarde* ...
Of is dat echt niet wat je wil? (of zij)
In ieder geval hele fijne dagen!
Nee dat wilt zij echt niet, ze heeft mij in een bericht laten weten niks meer met mij te maken willen hebben. Tja, dan houdt het op.
En ik wil zelf ook niks meer met haar te maken hebben, het is beter zo ipv keer op keer gekwetst te worden.
zondag 20 december 2009 om 10:09
quote:himalaya schreef op 20 december 2009 @ 10:05:
Boek lezen.
Forummen.
In bad.
Forummen.
Puzzelen.
Forummen.
Forummen.
Lekker koken.
Samen eten.
Forummen.
Mastruberen.
Forummen.
Slapen.
Heb je op andere dagen ook zo'n moeite om jezelf te vermaken? Of ben je dag-en-nacht samen met je vriend en vermaken jullie elkaar?Nee, haha we zitten niet dag en nacht bij elkaar. Ik ben gewoon een studerende mama. Normaal gesproken weet ik wel iets te verzinnen voor mezelf, alleen nu alles gesloten is winkels etc, wist ik gewoon niet echt wat ik moest gaan doen.
Boek lezen.
Forummen.
In bad.
Forummen.
Puzzelen.
Forummen.
Forummen.
Lekker koken.
Samen eten.
Forummen.
Mastruberen.
Forummen.
Slapen.
Heb je op andere dagen ook zo'n moeite om jezelf te vermaken? Of ben je dag-en-nacht samen met je vriend en vermaken jullie elkaar?Nee, haha we zitten niet dag en nacht bij elkaar. Ik ben gewoon een studerende mama. Normaal gesproken weet ik wel iets te verzinnen voor mezelf, alleen nu alles gesloten is winkels etc, wist ik gewoon niet echt wat ik moest gaan doen.
zondag 20 december 2009 om 10:09
Jeetje...en je vriend gaat wel met jullie dochtertje?
Dan weet ik in ieder geval wat ik zou doen als hij terugkwam van het familiefestijn (ruziemaken).
Maar schijnbaar vinden jullie dit samen een goede oplossing.
Gewoon lekker iets met een vriendin doen. Dagje sauna, bioscoop, uiteten.
Veel sterkte in ieder geval, hopelijk zijn de andere kerstdagen wel gezellig.
Dan weet ik in ieder geval wat ik zou doen als hij terugkwam van het familiefestijn (ruziemaken).
Veel sterkte in ieder geval, hopelijk zijn de andere kerstdagen wel gezellig.
zondag 20 december 2009 om 10:12
quote:Nellebelletje schreef op 20 december 2009 @ 10:09:
Veel sterkte in ieder geval, hopelijk zijn de andere kerstdagen wel gezellig.Ik heb natuurlijk liever dat hij thuis blijft samen ons dochtertje, maar het is goed zo. Ik gun het hem wel om naar zijn moeder te gaan ondanks dat ik niks met zijn moeder heb.
Veel sterkte in ieder geval, hopelijk zijn de andere kerstdagen wel gezellig.Ik heb natuurlijk liever dat hij thuis blijft samen ons dochtertje, maar het is goed zo. Ik gun het hem wel om naar zijn moeder te gaan ondanks dat ik niks met zijn moeder heb.
quote:RemboEnRembo schreef op 20 december 2009 @ 10:11:
huur een gigolo ??
Of ga het bijleggen met je schoonouders, wel zo leuk voor je vriend en kind ookHelaas daar is te veel voor gebeurd, als het kon zou ik het zo doen. Tis een beetje ingewikkeld om het hier uit te leggen. Dus ik snap dat dat als eerste bij je op komt. Maar helaas.
huur een gigolo ??
Of ga het bijleggen met je schoonouders, wel zo leuk voor je vriend en kind ookHelaas daar is te veel voor gebeurd, als het kon zou ik het zo doen. Tis een beetje ingewikkeld om het hier uit te leggen. Dus ik snap dat dat als eerste bij je op komt. Maar helaas.
zondag 20 december 2009 om 10:14
quote:superstar_2 schreef op 20 december 2009 @ 10:12:
Ik ben eerste kerstdag,tweede kerstdag én met oud en nieuw alleen en dat al jaren.
Ik koop dan ook altijd veel hapjes,flessen wijn en zorg voor een stapel dvd's voor het geval er niets is op tv wat ik leuk vind.
Heerlijk 2 dagen in mijn tokkiepak op de bank liggen en niemand die het ziet Hahaha
Ik ben eerste kerstdag,tweede kerstdag én met oud en nieuw alleen en dat al jaren.
Ik koop dan ook altijd veel hapjes,flessen wijn en zorg voor een stapel dvd's voor het geval er niets is op tv wat ik leuk vind.
Heerlijk 2 dagen in mijn tokkiepak op de bank liggen en niemand die het ziet Hahaha
zondag 20 december 2009 om 10:14
quote:superstar_2 schreef op 20 december 2009 @ 10:12:
Heerlijk 2 dagen in mijn tokkiepak op de bank liggen en niemand die het ziet Oh, ik dacht dat ik de enige was...
Heerlijk 2 dagen in mijn tokkiepak op de bank liggen en niemand die het ziet Oh, ik dacht dat ik de enige was...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje