Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en
zondag 20 december 2009 om 12:33
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)

zondag 20 december 2009 om 14:14
quote:Jacqie schreef op 20 december 2009 @ 14:04:
[...]
hey pssst Leo denk jij nog wel eens aan die meeting met dat harnas
Sjaan, ik denk er nog vaak aan en ik had het er laatst met Pom nog over.....
Dat ik in die gang tegen dat harnas zei; 'arme schat, jij moet hier blijven staan, ik kan zo weer naar huis!'
Owowowowwowowowwwwwww wat hebben we gelachen he Jacq, in dat restaurant ook later? Hoezo ongemakkelijk en hoezo niet helemaal wat je je er bij voor had gesteld?
[...]
hey pssst Leo denk jij nog wel eens aan die meeting met dat harnas
Dat ik in die gang tegen dat harnas zei; 'arme schat, jij moet hier blijven staan, ik kan zo weer naar huis!'
Owowowowwowowowwwwwww wat hebben we gelachen he Jacq, in dat restaurant ook later? Hoezo ongemakkelijk en hoezo niet helemaal wat je je er bij voor had gesteld?

zondag 20 december 2009 om 14:20
quote:eleonora schreef op 20 december 2009 @ 14:14:
[...]
leuk sfeervol tentje, wil er graag nog eens naar terug
[...]
leuk sfeervol tentje, wil er graag nog eens naar terug
zondag 20 december 2009 om 14:22

zondag 20 december 2009 om 14:31