een "walk-in closet" maken

17-12-2009 14:18 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
In ons huis zitten twee kamertjes van ongeveer 1.80 bij 3 meter. Tot nu toe staat er allemaal troep in maar plots kreeg ik een goddelijke ingeving: Ik Zou Er Ook Inloopkasten Van Kunnen Maken!

Ik heb wat gegoogled maar vind niet echt veel bruikbare informatie. Heeft iemand van jullie inloopkasten en zijn ze zo geweldig als ze lijken? Vangen je kleren niet heel veel stof als ze zo open hangen? Heeft er iemand een goed ontwerp en is de maat van de kamertjes groot genoeg voor een beetje een fijne inloopkast (kamertjes zijn 4 meter hoog dus in de hoogte is er heel veel ruimte maar daar kom je weer niet zo makkelijk bij).

Ik zou erg dankbaar zijn voor eigen ervaringen, tips voor het zelf ontwerpen en 'maken' van een inloopkast, waar kun je inrichtingselementen (rekken, standaards, etc) kopen. Waar kun je goede voorbeelden of standaardontwerpen vinden. Het hoeft niet supergoedkoop maar ik wil er ook weer geen vermogen aan spenderen.

Benieuwd of iemand me op weg kan helpen. Alvast bedankt!
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Stolmen van Ikea. Echt geweldig! De deur van de kamer ging alleen naar binnen open, dus daar hebben we een schuifdeur voor in de plaats gezet, zodat het niet ten koste ging van ruimte in de kamer.

Kamer krijgt veel complimenten, maar het is wel een beetje raar om mensen zo je kledingkamer in te laten lopen (tijdens rondleiding in je nieuwe huis bijvoorbeeld).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven