Saai!
zondag 20 december 2009 om 15:16
zondag 20 december 2009 om 15:38
zondag 20 december 2009 om 22:45
quote:steph schreef op 20 december 2009 @ 15:31:
Dushi, via Ziggo kanaal 140 (101tv) UPC heeft er ook eentje hoorde ik op de tv bij SR.
Wacht nog op mijn saaie plaatje van Robbie Williams.Is dit niet het digitale kanaal? Want als ik naar ziggo kanaal ga dan zie ik het thema kanaal en zie ik geen glazenhuis maar lekker maak programma's die je enkel kunt zien als je digi tv hebt.
Dushi, via Ziggo kanaal 140 (101tv) UPC heeft er ook eentje hoorde ik op de tv bij SR.
Wacht nog op mijn saaie plaatje van Robbie Williams.Is dit niet het digitale kanaal? Want als ik naar ziggo kanaal ga dan zie ik het thema kanaal en zie ik geen glazenhuis maar lekker maak programma's die je enkel kunt zien als je digi tv hebt.
zondag 20 december 2009 om 22:59
over saai gesproken;moest vandaag werken bij een groot evenement,maar werd afgelast.
jammer maar kon niet anders.
das pas saai voor al die medewerkers en organisatie.al dat werk EN kosten en niks geen leuk lichtjesfeest.
de nachtdienst ging goed,1nieuwsgierige beschonken puber,die zo weg was,toen die ut ondje hoorde blaffen en grommen zelfs ut autorijden was saai,met een vaartje van 30 km over de snelweg.....maar goed 4x de afstand veilig afkunnen leggen.
dus ik mag niet klagen.
Snjo;dankzij jou sokken geen koude voeten gehad vannacht en overdag!!!!!!
jammer maar kon niet anders.
das pas saai voor al die medewerkers en organisatie.al dat werk EN kosten en niks geen leuk lichtjesfeest.
de nachtdienst ging goed,1nieuwsgierige beschonken puber,die zo weg was,toen die ut ondje hoorde blaffen en grommen zelfs ut autorijden was saai,met een vaartje van 30 km over de snelweg.....maar goed 4x de afstand veilig afkunnen leggen.
dus ik mag niet klagen.
Snjo;dankzij jou sokken geen koude voeten gehad vannacht en overdag!!!!!!
zondag 20 december 2009 om 23:14
Snjooksokjes zijn heul handig! Saai dat het grote evenement afgelast is Deztunnie. Maar ja, het is gewoon geen doen voor mensen om de weg op te gaan. En die beschonken puber hahaha. Schrok tuurlijk van ut ondje. En terecht!!! En wat goed dat je saai met 30km over de snelweg bent gegaan. Zie je liever saai zachtjes autorijden dan dat je wat overkomt.
maandag 21 december 2009 om 08:22
MissMara: als je hier nog eens langskomt voor de kerstdagen dan wil ik je vast een hele saaie Kerst wensen.
Natuurlijk geldt dat ook voor alle anderen hier maar dat komt woensdag nog wel.
Desteny: good doggy. Fijn dat sokjes zo goed bevallen zijn.
Ben nu aan het breien met "kriebelwol" en die is duidelijk grover dan "onze" sokjeswol.
Doen jullie voorzichtig in dit weer??!!
Natuurlijk geldt dat ook voor alle anderen hier maar dat komt woensdag nog wel.
Desteny: good doggy. Fijn dat sokjes zo goed bevallen zijn.
Ben nu aan het breien met "kriebelwol" en die is duidelijk grover dan "onze" sokjeswol.
Doen jullie voorzichtig in dit weer??!!
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 21 december 2009 om 09:35
maandag 21 december 2009 om 14:34