Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Snjokorn dat meeeeen je niet, hoe kan dat hier een saaie 20cm.

Hij is aangekomen gelukkig.
quote:steph schreef op 20 december 2009 @ 14:09:

Snjokorn dat meeeeen je niet, hoe kan dat hier een saaie 20cm.

Hij is aangekomen gelukkig.Jullie hebben gewoon alles ingepikt.... geniet ervan....
Goedemiddag saaie elfenmaisjes,

Jammer dat het glazenhuis niet permanent op tv te volgen is. Tuurlijk wel via internet, maar tv vind ik net even wat prettiger kijken.

Kloven zijn best saai!

Sneeuw is hier een cm of 10-15 en groeiende in cm.
Dushi, via Ziggo kanaal 140 (101tv) UPC heeft er ook eentje hoorde ik op de tv bij SR.

Wacht nog op mijn saaie plaatje van Robbie Williams.
....I'm dreaming of a white Christmas....
Ben bij het glazen huis geweest want ben bij lief in Groningen..heel saai een half uur in de kou ervoor gestaan..

Ga zo saai door de sneeuwstorm naar de film.

*Is nog niet begonnen met breien en baalt dat ze nu met dunne sokken naar buiten moet*
Echt jammer ja doesjie dat het glazenhuis niet de hele dag op de pit te volgen is.. kan me geen saaier zondagmiddagprogramma voorstellen.
Ik zit saai sok nr. 2 te breien (neem nog wel een extra portie pillen vanavond en morgen)...
waarvoor heb je pillen snookje?
quote:ieniemienie20 schreef op 20 december 2009 @ 15:41:

waarvoor heb je pillen snookje?Ach, gewone pijnstillers hoor. Ik ben zo druk aan het breien dat mijn vingers een beetje protesteren...
Heerlijk saai kijken naar die dj's en wachten op robbie.
Het zal je toch saai overkomen, in het zwembad baantjes trekken en dat er dan een zwaan bij komt..... Is vandaag waargebeurd 2 dorpen verderop...
wel een saaie hoop ik.

Ik heb dat liedje, en de tv staat aan, dus nog niet gehoord. Vanaf 1300 aangevraagd, lekker op tijd dus.
quote:steph schreef op 20 december 2009 @ 15:31:

Dushi, via Ziggo kanaal 140 (101tv) UPC heeft er ook eentje hoorde ik op de tv bij SR.

Wacht nog op mijn saaie plaatje van Robbie Williams.Is dit niet het digitale kanaal? Want als ik naar ziggo kanaal ga dan zie ik het thema kanaal en zie ik geen glazenhuis maar lekker maak programma's die je enkel kunt zien als je digi tv hebt.
Steph goed kans dat je het vannacht dan voorbij hoort komen. Is met smsjes ook zo.
saaie groetsjes maisjes! Mijn leven eist me helemaal op de laatste tijd, dus weinig tijd meer voor forummen. Saai he? Wel erg ontopic dus.

Fijn dat jullie de saaiheid nog in ere houden hier.

Liefs!
Heel heel saai MaraMijn Maar wel fijn dat je je nog even saai laat zien hier. Want we dansen wel, maar zonder jou is dat toch een stuk saaier.
over saai gesproken;moest vandaag werken bij een groot evenement,maar werd afgelast.

jammer maar kon niet anders.

das pas saai voor al die medewerkers en organisatie.al dat werk EN kosten en niks geen leuk lichtjesfeest.

de nachtdienst ging goed,1nieuwsgierige beschonken puber,die zo weg was,toen die ut ondje hoorde blaffen en grommen zelfs ut autorijden was saai,met een vaartje van 30 km over de snelweg.....maar goed 4x de afstand veilig afkunnen leggen.

dus ik mag niet klagen.

Snjo;dankzij jou sokken geen koude voeten gehad vannacht en overdag!!!!!!
Snjooksokjes zijn heul handig! Saai dat het grote evenement afgelast is Deztunnie. Maar ja, het is gewoon geen doen voor mensen om de weg op te gaan. En die beschonken puber hahaha. Schrok tuurlijk van ut ondje. En terecht!!! En wat goed dat je saai met 30km over de snelweg bent gegaan. Zie je liever saai zachtjes autorijden dan dat je wat overkomt.
Dushi, is idd wel een themakanaal dus niet het ziggokanaal.

Lief is nu ook zachtjes aan het rijden naar huis.

Destuny, kanjer dat ondje van je.
MissMara: als je hier nog eens langskomt voor de kerstdagen dan wil ik je vast een hele saaie Kerst wensen.

Natuurlijk geldt dat ook voor alle anderen hier maar dat komt woensdag nog wel.

Desteny: good doggy. Fijn dat sokjes zo goed bevallen zijn.

Ben nu aan het breien met "kriebelwol" en die is duidelijk grover dan "onze" sokjeswol.

Doen jullie voorzichtig in dit weer??!!
Saaiemorgen allemaal,

Kriebelwol Snjookie? Lekker zeg.

De (gatver) schimmelinfectie is minder maar nog niet weg en daarom vanmiddag naar de dokter. Hoe saai het ook klinkt ik ga nu niet fietsen, veel weggetjes zijn nog besneeuwd. Lief brengt me vanmiddag.

Om jullie een beetje op te vrolijken.
Zamirah, wat een leuke saaie bomen zeg. Dank je saai.
Toch leuk dat deze saaie pagina wat opgevrolijkt wordt met saaie kerstbomen.

Ik verveel me te pletter. Er is voor de verandering geen moer te doen op het werk. Vanochtend de kerstkaarten van de afdeling afgemaakt en die zijn we nu dus netjes aan het rondbrengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven