Mode & Beauty alle pijlers

Snowboots?

21-12-2009 10:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist ff niet waar ik dit topic moest plaatsen, maar omdat het toch enigszins mode-gerelateerd is, doe ik het maar hier :-) Met dit weer durf ik nauwelijks op de fiets te gaan, omdat de straten zo glad zijn (er is hier ook superslecht gestrooid dus alles is spekglad), dus ik loop veel. Maar al mijn schoenen zijn of met een hoge hak of met een gladde zool, dus dat is ook geen succes. Iemand tips over wat je nu het beste kunt dragen?
Ik heb gisteren hele stoere snowboots gekocht bij scapino. Met bont gevoerd en ze komen tot de knie. Heerlijk warm! En ik ben absoluut niet uitgegleden, zelfs niet met de hond uitlaten.
Ik heb van die moonboots van zwart nepbont. Zien er heel geinig uit hoor, maar je glijdt er wel op uit en ze hebben totaal geen voetbed.

Stevige hoge wandelschoenen met een goed profiel en die ook nog waterafstotend zijn vind ik het fijnst op te wandelen met dit weer.

Met hakken in de sneeuw vind ik niet zo erg, maar ik vind het wel zonde van mijn hakken om door die vieze bruine prut te lopen.
Je noemt het zelf al in de titel: snowboots.

Of andere laarzen met profielzool.
Geitenwollen sokken over je schoenen aantrekken, mocht je geen moonboots meer kunnen vinden.

Wordt ook nog eens de nieuwe mode deze winter...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb snowboots, bij de Makro hebben ze er altijd erg veel die leuk zijn (30-35 euro)

Echt leuke hebben ze bij Perry Sport, maar ook behoorlijk prijzen (80 euro)
quote:himalaya schreef op 21 december 2009 @ 10:51:

Geitenwollen sokken over je schoenen aantrekken, mocht je geen moonboots meer kunnen vinden.

Wordt ook nog eens de nieuwe mode deze winter... Neem dan maar wintercrocks
Ik draag gewoon mijn wandelschoen. Zijn waterdicht, loopt prima in de sneeuw. Ik vind dit veel prettiger dan snowboots.
Ik heb regenlaarzen die aan de binnenkant gevoerd zijn. Normaal gesproken gebruik ik ze als ik met mijn hond naar het bos ga, maar als ik zometeen naar het winkelcentrum ga lopen (ruim 1 kilometer) doe ik ze toch echt aan, dan maar iets minder modieus.
.
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off your goal.
ik heb vorig jaar bij de Perry leuke snowboots gekocht (van hun eigen merk? staat iig een S op de neus) Zwart met roze accentjes en een bontkraagje....zitten heerlijk en zag ze voor ¤35 ofzo...

dit jaar zonder roze accentjes
Ik ben gisteren met mijn regenlaarzen naar de stad gegaan. Enorm dikke gebreide kniekousen erin. Ging prima.

Maar ik heb dan ook nog eens hele hippe regenlaarzen waarvan ik blij was dat ik ze een keer aan kon

quote:AgentL schreef op 21 december 2009 @ 11:08:

Ik ben gisteren met mijn regenlaarzen naar de stad gegaan. Enorm dikke gebreide kniekousen erin. Ging prima.

Maar ik heb dan ook nog eens hele hippe regenlaarzen waarvan ik blij was dat ik ze een keer aan kon

[afbeelding]Ik ook! Ideaal. En blijft droog in de sneeuw. Die zijn ook niet zo duur.
Leuk die laarzen!

Winkel?
Ik heb leren laarzen gevoerd met schapenbont van Rieker, heerlijk. Met profielzool.

Mijn man heeft zijn wandelschoenen aangehad (half hoge met profiel), ook prima.

En mijn dochter snowboots van Bristol, kosten daar geen drol.
Kinderen snowboots van Bristol idd, ze zijn de hele dag buiten in de sneeuw aan het spelen, en geen koude / natte voeten, en geen geglibber.

Zelf heb ik van die moonboots van Perry Sport, ook ideaal
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
quote:Sterretjee schreef op 21 december 2009 @ 11:29:

Leuk die laarzen!

Winkel?

Het zijn de 'Fishmates' van Greenpeace, ik heb ze gekocht op een festival afgelopen zomer.

Ze waren ook online te koop, maar inmiddels niet meer volgens mij
Ooo jammer AgentL!
oh... hou er wel rekening mee dat er bijna nergens meer snowboots te krijgen zijn... of je moet er meer voor willen betalen dan normaal...

hebben vrijdag en zaterdag stad en land afgesjouwd om boots voor onze uk te kopen... nu gevonden maar 3 maten te groot.
Berg/wandelschoenen zijn ideaal..sowieso in de winter (ivm koude voeten)
Vandaag nergens meer snowboots kunnen vinden helaas...
Misschien nog te vinden via Marktplaats?
Ik heb vandaag snowboots bij scapino gekocht.

Lekker door de sneeuw gebanjerd, zijn ze niet waterdicht!

Ik had harstikke natte voeten!

Miskoop dus.

Volgende keer koop ik toch een paar fatsoenlijke boots.
quote:Dolce schreef op 22 december 2009 @ 17:32:

Ik heb vandaag snowboots bij scapino gekocht.

Lekker door de sneeuw gebanjerd, zijn ze niet waterdicht!

Ik had harstikke natte voeten!

Miskoop dus.

Volgende keer koop ik toch een paar fatsoenlijke boots.Nou daar zou ik toch echt mee terug gaan. Snowboots horen toch waterdicht te zijn!
Ik loop de afgelopen dagen op mijn wandelschoenen. Hoewel ik normaalgesproken snel onderuit ga, heb ik nergens last van gehad (zelfs niet echt met de ijzel van vanmorgen). En ik had ook nog heerlijke warme voetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven