Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 13:59
quote:mamalief schreef op 21 december 2009 @ 13:55:
Zit nu te typen met slapende Baby in m'n nek, ben al ondergespuugd, opebgekrabd en doofgehuild.
ik ben blij met Baby!
Klinkt als een fantastische baby... zucht. Slaapt ie nu?
(ik wil ook baby nu, maar moet nog zo lang geduld hebben, 31/7 wordt ie pas verwacht, als alles goed gaat... )
Zit nu te typen met slapende Baby in m'n nek, ben al ondergespuugd, opebgekrabd en doofgehuild.
ik ben blij met Baby!
Klinkt als een fantastische baby... zucht. Slaapt ie nu?
(ik wil ook baby nu, maar moet nog zo lang geduld hebben, 31/7 wordt ie pas verwacht, als alles goed gaat... )
maandag 21 december 2009 om 14:05
quote:rosanna08 schreef op 21 december 2009 @ 13:54:
Freak, je hebt wel de stekker er in zitten?
Goedzo Straatje, ik duim voor je!
oh enne een rel, denk dat het algemene ontwikkelingstopic wel een goeie kan zijn. Ik wist trouwens wel alle antwoorden en heb maar MBO
Ja, wat een pretentieuze trut is dat van dat topic. Arme jongen, dat hij ook niet inziet wat hij in huis heeft....
Ik wist alleen maar Carter,....ben dus ook niet briljant.
Freak, je hebt wel de stekker er in zitten?
Goedzo Straatje, ik duim voor je!
oh enne een rel, denk dat het algemene ontwikkelingstopic wel een goeie kan zijn. Ik wist trouwens wel alle antwoorden en heb maar MBO
Ja, wat een pretentieuze trut is dat van dat topic. Arme jongen, dat hij ook niet inziet wat hij in huis heeft....
Ik wist alleen maar Carter,....ben dus ook niet briljant.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 21 december 2009 om 14:09
@straat: zij vindt algemene ontwikkeling blijkbaar belangrijk, prima, moet ze het uitmaken met die vent als ie het antwoord op die vragen niet weet. De ander vindt het erg als de nieuwe liefde geen sportbilly is. Ieder z'n heug. Maar wat ik dan wel sneu vindt is dat ze zo hard zegt dat ie daarom dom is; daardoor laat ze zich best kennen, vind ik... Feitjeskennis en intelligentie (of intellectualiteit zoals zij het zelfs noemt!) zijn twee verschillende dingen!
maandag 21 december 2009 om 14:15
Ik vind die vriend ook dom. heb het daar maar eventjes neergezet.
maarre eh, ex-zwager bakte er ook nooit wat van met triviant en heeft toch maar een enorm winstgevend bedrijf opgezet en verdient bakken met geld.
Toch was hij een beetje dom om het aan te leggen met de secretaresse zodat mijn slimme zus veel alimentatie heeft weten op te strijken na de scheiding
maarre eh, ex-zwager bakte er ook nooit wat van met triviant en heeft toch maar een enorm winstgevend bedrijf opgezet en verdient bakken met geld.
Toch was hij een beetje dom om het aan te leggen met de secretaresse zodat mijn slimme zus veel alimentatie heeft weten op te strijken na de scheiding
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 21 december 2009 om 14:18
Goeiemiddag dames!
Ik ben ook even aanwezig, tussen de bedrijven door. Heb alles bijgelezen. Moet zo weer druk bezig.
Vanmorgen ging het rijden prima, wegen waren schoon
Vanmiddag nog voorbereidingen doen voor kerstviering.
Piba Gefeliciteerd.
Oh ja voor een aantal vaste meeschrijvers hier: Ik ben ook nieuw hier.
Tot zover deze update
Ik ben ook even aanwezig, tussen de bedrijven door. Heb alles bijgelezen. Moet zo weer druk bezig.
Vanmorgen ging het rijden prima, wegen waren schoon
Vanmiddag nog voorbereidingen doen voor kerstviering.
Piba Gefeliciteerd.
Oh ja voor een aantal vaste meeschrijvers hier: Ik ben ook nieuw hier.
Tot zover deze update
Piba :
1 : Wat leuk voor je, je bent zwanger! Gefeliciteerd! (ben ik nu de enige zonder?)
2: Je hebt gelijk, ik ga me niet stom de pestpokke vervelen, maar lekker lezen en forummen. Sneeuw heb ik nu gehad. Mis wel mijn hondje.
3 : En ja, dat van je baan had ik vanmorgen gelezen en lijkt me reuze interssant.
Zjeen (ik weet niet waarom, maar voel me stuk betredrederederer dan vanmorgen, komt denk ik ook dat ik beetje met vriend heb gesproken.
Gaan we rellen lezen? Ook goed, zolang er hier maar vrede heerst.
Amen/
NOA IK MIS JE!!
1 : Wat leuk voor je, je bent zwanger! Gefeliciteerd! (ben ik nu de enige zonder?)
2: Je hebt gelijk, ik ga me niet stom de pestpokke vervelen, maar lekker lezen en forummen. Sneeuw heb ik nu gehad. Mis wel mijn hondje.
3 : En ja, dat van je baan had ik vanmorgen gelezen en lijkt me reuze interssant.
Zjeen (ik weet niet waarom, maar voel me stuk betredrederederer dan vanmorgen, komt denk ik ook dat ik beetje met vriend heb gesproken.
Gaan we rellen lezen? Ook goed, zolang er hier maar vrede heerst.
Amen/
NOA IK MIS JE!!
quote:stratego schreef op 21 december 2009 @ 14:15:
Toch was hij een beetje dom om het aan te leggen met de secretaresse zodat mijn slimme zus veel alimentatie heeft weten op te strijken na de scheiding Zie je wel: TO-ster heeft gelijk met triviakennis en intelligentie!
Toch was hij een beetje dom om het aan te leggen met de secretaresse zodat mijn slimme zus veel alimentatie heeft weten op te strijken na de scheiding Zie je wel: TO-ster heeft gelijk met triviakennis en intelligentie!