Saai!
maandag 21 december 2009 om 15:40
Fröbelen dus Snjokorn.
Ben naar de HA geweest, een andere omdat die van mij een familieding had met spoed (haar gezicht stond nou niet op vrolijk) dus weg. Zegt die andere: mevrouw u heeft geen schimmelinfectie maar uw lichaam reageerd op een virus, zeerwaarschijnlijk een verkoudheid en daarom krijgt u die plekjes..............Dus geen fungus vanavond te eten, maar een saaie afweerding van mijn lichaam. Bedankt lichaam.
Sorry voor deze saaie mededeling
Ben naar de HA geweest, een andere omdat die van mij een familieding had met spoed (haar gezicht stond nou niet op vrolijk) dus weg. Zegt die andere: mevrouw u heeft geen schimmelinfectie maar uw lichaam reageerd op een virus, zeerwaarschijnlijk een verkoudheid en daarom krijgt u die plekjes..............Dus geen fungus vanavond te eten, maar een saaie afweerding van mijn lichaam. Bedankt lichaam.
Sorry voor deze saaie mededeling
maandag 21 december 2009 om 17:03
quote:steph schreef op 21 december 2009 @ 16:55:
Nee, Snjokorn maar het komt iig wel in de top 2000 van SR!!!!!
Spannend.
Ik heb net een kerstkaartje gekregen van m'n vorige werk!!!! Ben er al 2,5 jaar weg of zo, ik vermoed dat de assistente daar iets mee te maken heeft, we zitten op face book. Saai he.
Nee, Snjokorn maar het komt iig wel in de top 2000 van SR!!!!!
Spannend.
Ik heb net een kerstkaartje gekregen van m'n vorige werk!!!! Ben er al 2,5 jaar weg of zo, ik vermoed dat de assistente daar iets mee te maken heeft, we zitten op face book. Saai he.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 21 december 2009 om 17:51
maandag 21 december 2009 om 17:53
maandag 21 december 2009 om 20:15
dinsdag 22 december 2009 om 11:22
dinsdag 22 december 2009 om 17:06
quote:steph schreef op 22 december 2009 @ 16:47:
Denk aan de saaie lijn, ik ga lekker friet eten.....
Ik eet het laatste beetje zuurkool met rookworst en zuurkoolspek op. Morgen rond deze tijd moet ik vertrekklaar zijn, vliegtuig gaat om 18 uur en ik moet een half uur van te voren aanwezig zijn (en het is een klein uurtje rijden)...
Neem je niets bij je frietjes??
Denk aan de saaie lijn, ik ga lekker friet eten.....
Ik eet het laatste beetje zuurkool met rookworst en zuurkoolspek op. Morgen rond deze tijd moet ik vertrekklaar zijn, vliegtuig gaat om 18 uur en ik moet een half uur van te voren aanwezig zijn (en het is een klein uurtje rijden)...
Neem je niets bij je frietjes??
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 22 december 2009 om 17:07