Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en

20-12-2009 12:33 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)
quote:floor72 schreef op 21 december 2009 @ 13:14:

[...]

Ik ben erg ruimdenkend Festen. Je mag er best een verkering bijnemen. Ik wil ook best verkering met Leaf. Dus we kunnen best met z'n 3en verkering nemen.

ik ook hoor, enne sex na het huwelijk?

komt het toch nog allemaal goed, dus droog je tranen leaf! wees een vrouw!
quote:Festen schreef op 21 december 2009 @ 13:17:

[...]

ik ook hoor, enne sex na het huwelijk?

komt het toch nog allemaal goed, dus droog je tranen leaf! wees een vrouw!

*snuit nog één keer goed haar neus, snift nog een beete na en gooit de bergen zakdoekjes die ze heeft volgehuild in de prullenbak*

Ik zal sterk zijn
quote:floor72 schreef op 21 december 2009 @ 13:08:

[...]

Ik heb toch liever een veer als je het niet erg vindt.

Kopen?
quote:Leaf schreef op 21 december 2009 @ 13:20:

[...]

*snuit nog één keer goed haar neus, snift nog een beete na en gooit de bergen zakdoekjes die ze heeft volgehuild in de prullenbak*

Ik zal sterk zijn goed zo! als ik je irl zie mag je op mijn bevallige knieen zitten, niet wiebelen aub
.
quote:qwertu schreef op 21 december 2009 @ 14:21:

[...]

Misschien wel niet nee. Grappig genoeg had ik het wel al een paar keer bedacht, nu we elkaar al een paar keer tegen het lijf gelopen waren, dat het wel heel leuk is dat jij ook naar de meet komt. Maar zoals ik volgens mij al zei: als ik dan zo'n topic lees, dan komt er nooit een spontane top 10 bij mij omhoog borrelen van Forummers Die Ik Echt Een Keer Gezien Wil Hebben. Al was het maar omdat ik de meesten op wie dat van toepassing is al in het echt ontmoet heb. En voor de rest zijn jullie waarschijnlijk alleen maar meer van hetzelfde. Dat gaat vervelen hè. "Oh, wéér een leuke vrouw! En kijk, daar nóg één! Oh wacht, die is nog leuker dan de vorige! Of nee, die! Zit er daar nou nog één? En nog één? Oh kijk toch eens, dáár zitten er weér tien. En die leuke vrouwen zijn er óók allemaal nog eens. En die ook! En daar heb je dan ook nog eens Dushi. Bóóóóóring!"

Ik ben gewoon een vuile meelopert.
quote:misschicken schreef op 21 december 2009 @ 13:21:

[...]

Kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven