Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en

20-12-2009 12:33 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)
quote:Naski schreef op 21 december 2009 @ 11:54:

Feit blijft dat dit soort topics altijd over dezelfde forummers gaan, die elkaar schijnbaar één keer in de zoveel tijd graag weer willen laten weten dat ze elkaar waarderen

Niets mis mee, maar ook niet echt een aanvulling als je al heel wat van dit soort topics voorbij hebt zien komen.

Blijf dan hier weg, zullen jullie denken. En daar hebben jullie gelijk in. Ik ga snel weer verder forummen

Ik wilde net een heel verhaal typen, maar hier staat eigenlijk precies wat ik wilde zeggen.

Op zich heb ik dus niets tegen een complimentje op zijn tijd, maar waarom toch altijd weer van en naar dezelfde personen? Het forum is zo veel meer dan die (pak um beet) 20 forummers die het forum als hun eigen speeltuin beschouwen.

Ik vind er trouwens niets zurigs aan om dit te zeggen en ik vind het verder van zelfinzicht getuigen dat je inziet dat als je zelf een deel van de oude garde bent dit als een warme deken aanvoelt en dat deze topics dan dus geweldig zijn.
Ach ja, veren in je reet topics zijn vaak hetzelfde. Maar dat komt omdat de mensen die veel posten vaker opvallen bij velen. Degene die niet zoveel posten maar weer rake dingen zeggen vallen ook op. En alles wat ik op het forum schrijf zeg ik rustig in iemands gezicht. Dus ook de leuke dingen
quote:iris1969 schreef op 21 december 2009 @ 12:32:

[...]

Ik vind er trouwens niets zurigs aan om dit te zeggen en ik vind het verder van zelfinzicht getuigen dat je inziet dat als je zelf een deel van de oude garde bent dit als een warme deken aanvoelt en dat deze topics dan dus geweldig zijn.Volgens sommigen hoor ik bij de oude garde, volgens anderen weer niet. Het is maar net wat je onder de oude garde vind vallen. Tevens vind ik het wel apart. Op het moment dat ik schreef ik wil Lys zien (en nog vele anderen maar lijstjes is lastig) werd ik daarna pas genoemd door een aantal. Toch wel opvallend toch? Had ik niet gepost op dit topic zou ik dan niet genoemd zijn?! Mij maakt het niets uit. Ik stop een veer in iemands reet als ik vind dat die veer daar hoor. En anders doe ik dat namelijk niet. Zo ben ik namelijk ook.

[...]

Ik wilde net een heel verhaal typen, maar hier staat eigenlijk precies wat ik wilde zeggen.

Op zich heb ik dus niets tegen een complimentje op zijn tijd, maar waarom toch altijd weer van en naar dezelfde personen? Het forum is zo veel meer dan die (pak um beet) 20 forummers die het forum als hun eigen speeltuin beschouwen.

Ik vind er trouwens niets zurigs aan om dit te zeggen en ik vind het verder van zelfinzicht getuigen dat je inziet dat als je zelf een deel van de oude garde bent dit als een warme deken aanvoelt en dat deze topics dan dus geweldig zijn.

Het zijn de mensen die opvallen. Tja, als je veel schrijft of op een bepaalde manier post, val je op. Het forum is zeker meer dan de harde kern aan posters, maar voor mij voelt het niet alsof een beperkte 'groep' de dienst uitmaakt. Ik vind het zeker wel eerlijk dat je het zo benoemt, maar blijf het jammer vinden dat dit zo voelt.

Jouw laatste woorden heb ik denk ik verkeerd opgevat. Ik las er een jaloerse trek in (zurig was ook niet het goede woord, excuus), maar je verduidelijkt het door het een warme deken te noemen voor forummers die hier al lang rondwaren. Dat begrijp ik wel. Maar nogmaals jammer dat niet iedere forummer die warmte voelt, want volgens mij is die er wel, ook al word je niet automatisch in een lijstje op dit topic genoemd.
Ik stop meestal ter plekke een veertje in iemands kont als ik tijdens een discussie bijvoorbeeld vind dat iemands post bijzonder scherp/grappig/intelligent/met veel zelfinzicht enz. is en een massale verenstopperij is dus niet aan mij besteed (maar ik loop dan ook graag uit de pas ).

[...]

Eens. Heb ook niets tegen een complimentje, maar vind een complimentje onder een mooie post zelf veel leuker, om te geven dan.

Het komt namelijk ook wel voor dat ik posts van veel genoemde forummers helemaal niet zo goed vind, of leuk, of op zijn plaats. Daarom deel ik geen 'oeuvreprijzen' uit aan mensen die gewoon een groot oeuvre hebben, maar liever onder een goede post zelf. En dat kan zowel bij een bekende forummer zijn als bij iemand wiens nick ik niet herken. Ik denk dat ik wel eerder doe bij een wat onbekendere forummer eerlijk gezegd, juist vanwege dit soort topics.

Ik vind de een niet beter/leuker dan de ander, ik vind wel de ene post beter dan de ander. En sommigen lijken me een leuker type dan sommige anderen, maar eigenlijk hoef ik niemand irl te ontmoeten.

Bij dit soort topics heb ik altijd meer het in-de-hol-kruipen gevoel dan het veer-in-de-hol-steken gevoel. Dus ik ga maar snel weer weg.
Een veer ter plekke is zeker zo leuk inderdaad. Al denk ik dat ik in deze kerstsferen voor iets aparters zou gaan. Misschien een:

Haha Vl43inder wat zeg je dat toch weer damesachtig , maar ik ben het wel helemaal met je eens.
Uhhh Iris? Jij hoort nog steeds bij een groepje hoor! Of je nu wilt of niet.

Hopelijk blijf je ver uit mijn buurt met dat enge geval Ann Liv!
quote:floor72 schreef op 21 december 2009 @ 12:51:

Uhhh Iris? Jij hoort nog steeds bij een groepje hoor! Of je nu wilt of niet.

NEEEEEEEEEE!!!!! Waar is hier de groepjesvrije zone? Hellup!
quote:Ann Liv schreef op 21 december 2009 @ 12:50:

Een veer ter plekke is zeker zo leuk inderdaad. Al denk ik dat ik in deze kerstsferen voor iets aparters zou gaan. Misschien een:

[afbeelding]Hij is toch wel van plastik?
quote:iris1969 schreef op 21 december 2009 @ 12:53:

[...]

NEEEEEEEEEE!!!!! Waar is hier de groepjesvrije zone? Hellup!

Ghè!

Ik heb er een missie bij! Iris tegen haar wil bij een groepje houden!

Ja ik doe zelf eigenlijk nooit aan lijstjes omdat ik altijd mensen vergeet die ik ook heel bijzonder vind. Maar heb het dit jaar 1 keer gedaan bij het kerstkaarten topic. Ik dacht, als ik niet genoemd word dan post ik niet. Ja toen mijn naam een keer genoemd werd vond ik dat ik wel moest reageren. Maar heb vele topics op verschillende pijler genoemd die ik wat wens en iedereen die dieren heeft of leuk vindt en alle andere dus met het lijstje die ik noemde viel iedereen wel in 1 categorie of in meerdere.

Zelf hoop ik altijd dat die topics wegblijven want elke keer is deze "discussie", het is jammer dat er dan toch mensen .......... ja gekwetst is misschien niet het goede woord maar zich er niet prettig bij voelen. Alsof ze er niet bij horen terwijl dat juist niet zo is. Het forum wordt door alle forummers "gemaakt". En met elkaar moeten we het leuk maken.

Maar ja, elke 2 a 3 maanden komt er wel zo'n topic langs. Het zijn meestal de tegenhangerstopic die het meteen weer maakt dat het "uit de hand" loopt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:iris1969 schreef op 21 december 2009 @ 12:53:

[...]

NEEEEEEEEEE!!!!! Waar is hier de groepjesvrije zone? Hellup! Dat is het NIET-groepje . Ook wel Nietjes genoemd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:iris1969 schreef op 21 december 2009 @ 12:51:

Hopelijk blijf je ver uit mijn buurt met dat enge geval Ann Liv!

Ik ben het ook wel eens met je Vl12345nder (die cijfers van jou vind ik te ingewikkeld hoor) en heb me bewust niet aan een lijstje gewaagd. Ik reageer ook op posts en niet op forummers (uitzonderingen daargelaten natuurlijk, soms reageer je juist omdat je iemand 'kent') en vind dat onbekende forummers absoluut niet ondergesneeuwd moeten worden. Het gaat om de balans denk ik.
quote:floor72 schreef op 21 december 2009 @ 12:53:

[...]

Hij is toch wel van plastik?Nee, maar ik kan er wel een plastic zakje omheen doen voor als hij onverhoopt breekt? Jij bent namelijk nét een forummer die ik even een tastbaar complimentje wil geven.
Ik snap wel wat Iris bedoelt, maar ergens vind ik het (in mijn geval) ook wel logisch.

Ik lees zelf altijd hoopvol dit soort topics door om te kijken of ik wordt genoemd. Dat is eigenlijk nooit het geval

Ik ben best vaak op het forum te vinden, maar toch ben ik geen heel aanwezige forummer. Ruzies en rellen gaan altijd langs me heen en aan discussies doe ik ook meestal niet echt mee. En dan behoor ik ook niet tot een groepje.

De forummers die vaak genoemd worden, zijn belangrijk voor het forum, dus ik vind het logisch dat zij genoemd worden.
quote:Vl43inder schreef op 21 december 2009 @ 12:47:

[...]

Eens. Heb ook niets tegen een complimentje, maar vind een complimentje onder een mooie post zelf veel leuker, om te geven dan.

Het komt namelijk ook wel voor dat ik posts van veel genoemde forummers helemaal niet zo goed vind, of leuk, of op zijn plaats. Daarom deel ik geen 'oeuvreprijzen' uit aan mensen die gewoon een groot oeuvre hebben, maar liever onder een goede post zelf. En dat kan zowel bij een bekende forummer zijn als bij iemand wiens nick ik niet herken. Ik denk dat ik wel eerder doe bij een wat onbekendere forummer eerlijk gezegd, juist vanwege dit soort topics.

Ik vind de een niet beter/leuker dan de ander, ik vind wel de ene post beter dan de ander. En sommigen lijken me een leuker type dan sommige anderen, maar eigenlijk hoef ik niemand irl te ontmoeten.

Bij dit soort topics heb ik altijd meer het in-de-hol-kruipen gevoel dan het veer-in-de-hol-steken gevoel. Dus ik ga maar snel weer weg.Jammer vl43inder jij zou op mijn lijstje staan, als ik al een lijstje zou opstellen. Met als reden dat jouw posts mij vaak opvallen: dan weer grappig/inhoudelijk etc. Natuurlijk is dit iets wat ik in het betreffende topic zou kunnen noemen, dat is waarschijnlijk ook leuker dan in een veer-in-de-kont topic, maar met een dergelijk topic sta je er wel weer bij stil.
leaf leaf leaf

ik vin jou hatstikke leuk op het gtst forum!

jammer dat ik nu verkering heb met floor anders....
quote:Ann Liv schreef op 21 december 2009 @ 12:58:

[...]

Nee, maar ik kan er wel een plastic zakje omheen doen voor als hij onverhoopt breekt? Jij bent namelijk nét een forummer die ik even een tastbaar complimentje wil geven.

Ik heb toch liever een veer als je het niet erg vindt.

quote:floor72 schreef op 21 december 2009 @ 13:08:

[...]

Ik heb toch liever een veer als je het niet erg vindt.

Puh. Ondankbaar kreng. Ik doe niet aan veren, veelste soft.
is de schrok zo groot lieve huillie Leaf?
quote:Festen schreef op 21 december 2009 @ 13:07:

leaf leaf leaf

ik vin jou hatstikke leuk op het gtst forum!

jammer dat ik nu verkering heb met floor anders.... Ik ben erg ruimdenkend Festen. Je mag er best een verkering bijnemen. Ik wil ook best verkering met Leaf. Dus we kunnen best met z'n 3en verkering nemen.
quote:Ann Liv schreef op 21 december 2009 @ 13:10:

[...]

Puh. Ondankbaar kreng. Ik doe niet aan veren, veelste soft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven