Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 18:14
Daar is ze weeeer!!!
Volgens mij heb ik alles bijgelezen.
Bam.. Nootje heeft gelijk! Morgen bellen he!
Om even de vragen te beantwoorden:
- met mn moeder gaat het redelijk. Ze had verwacht een stuk fitter te zijn rond de kerst maar het valt haar tegen. Is veel moe en blijft te weinig wegen. Ze eet wel goed maar komt niet aan. Ze is zooooo blij dat mn broer bij haar in huis is.. hij doet alle boodschappen voor de kerst en regelt echt alles. Morgen heeft ze een gesprek bij de oncoloog en dan krijgt ze gelijk de bloeduitslagen waardoor we weten of de chemo van de 28ste kan doorgaan.
- de autoschade is geregeld. Formulier invullen en dan komt de expert bekijken hoeveel schade er is. Die 450 euro eigen risico is jammer maar staat niet in verhouding tot de werkelijke schade.
Volgens mij gaat mr Bianco mij vanavond mee uit eten nemen!! Maar ik doe net alsof het overkomt als een verrassing (mannen zijn ook zooooo doorzichtig )
En een extra knuffel vandaag voor Peet
maandag 21 december 2009 om 18:33
Hee Bianc, hoop dat je echt meegenomen wordt uiteten. hebbie wel verdiend. Allebei.
Mijn gevolgen?
Nieuwe baan dus opleiding zoeken (daarom nu voor de klas als nepdocent verpleegkunde, maar ik ben GOED!) Helaas kan (wil) school de leraren opleiding niet betalen, dus moet nu op zoek naar een ander. Mijn rug doet altijd pijn en kan niet meer in de tuin werken en stofzuigen enzo (doe ik wel, maar daarna loop ik krom in een hoek van 90 graden)
Sexen niet meer zo soepen.
Hondje uitlaten doet zeer, want lopen, staan, lopen staan enzo.
Op bus wachte en voor de kassa, pijn.
Maar met de pijn heb ik zomaar leren leven, niet met het feit dat er zo'n kloothommel rondloopt. ik vind het echt gemeen.
Huil
Mijn gevolgen?
Nieuwe baan dus opleiding zoeken (daarom nu voor de klas als nepdocent verpleegkunde, maar ik ben GOED!) Helaas kan (wil) school de leraren opleiding niet betalen, dus moet nu op zoek naar een ander. Mijn rug doet altijd pijn en kan niet meer in de tuin werken en stofzuigen enzo (doe ik wel, maar daarna loop ik krom in een hoek van 90 graden)
Sexen niet meer zo soepen.
Hondje uitlaten doet zeer, want lopen, staan, lopen staan enzo.
Op bus wachte en voor de kassa, pijn.
Maar met de pijn heb ik zomaar leren leven, niet met het feit dat er zo'n kloothommel rondloopt. ik vind het echt gemeen.
Huil