Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 19:50
maandag 21 december 2009 om 19:52
maandag 21 december 2009 om 19:59
Krijg net telefoontje dat oma (waar ik heel goed mee ben) heup heeft gebroken voor derde keer dit jaar. En vanaf de eerst keer werd ze al maar in de warderder. En nu zelfs in zo'n huis waar de mensjes alleen maar zitten te zitten.Ze leeft helemaal op als ik kom en nu ligt ze weer in ziekenhuis.
Half jaar geleden zou ze doodgaan. internist zei haal haar maar van de monitor, dit duurt niet langer dan een uur.
ik was erbij en ze zag er echt doodgaanderig uit.
Toen deed ze ineens de ogen open en vond het zo leuk me te zien.....is ze blijven leven, die gekkerd!
Ze is wel happy, als ze bezoek heeft, maar voor de rest echt niet goed en incontinenet enzo en ze was altijd zo'n dametje.
Nu weer voor OK morgen.
Denk niet dat ze dat redt en misschien maar beter ook. Maar nou kan ik niet naar d't toe!!! dat vinnik mzo erg! Mijn lieve oma!
Half jaar geleden zou ze doodgaan. internist zei haal haar maar van de monitor, dit duurt niet langer dan een uur.
ik was erbij en ze zag er echt doodgaanderig uit.
Toen deed ze ineens de ogen open en vond het zo leuk me te zien.....is ze blijven leven, die gekkerd!
Ze is wel happy, als ze bezoek heeft, maar voor de rest echt niet goed en incontinenet enzo en ze was altijd zo'n dametje.
Nu weer voor OK morgen.
Denk niet dat ze dat redt en misschien maar beter ook. Maar nou kan ik niet naar d't toe!!! dat vinnik mzo erg! Mijn lieve oma!
maandag 21 december 2009 om 20:04
quote:zjena35 schreef op 21 december 2009 @ 20:01:
Maar er zijn al drie mensen doodgegaan in een paar maanden in mijn omgeving en dat is toch de regel?
Er gaan er altijd drie (en er wordt er ook altiijd 1 geboren)
het klopt wel........
Zjeen
Maar er zijn al drie mensen doodgegaan in een paar maanden in mijn omgeving en dat is toch de regel?
Er gaan er altijd drie (en er wordt er ook altiijd 1 geboren)
het klopt wel........
Zjeen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best