Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
sorry schiet in de lach..aan de deuken kan Bi het inderdaad niet meer zien
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik denk dat wij na 1 januari de winkel lekker een paar dagen dichtgooien. Er is dan toch geen kip in de winkels... en als er al kippen zijn.. dan kopen ze niks want de centjes zijn op.

Gewoon lekker een paar dagen niks doen. We voelen het goed dat we geen zomervakantie hebben gehad en met ons einde-van-het-jaar-financien-op-orde-project bezig zijn. Maar het voelt goed!! We zijn er bijna!!
quote:vivafreak1 schreef op 21 december 2009 @ 21:30:

Mag ik nog even melden dat ik mijn kerstboomverlichting mis?Doet ie het nog niet?
En Appel..gewoon hier neer plempen
SNACKATTACK!!!!
Jacky en Freak... ik zal inderdaad morgenochtend eerst even op deuken-inspectie gaan voordat ik morgenavond misbruikt wordt!!
quote:vivafreak1 schreef op 21 december 2009 @ 21:32:

sorry schiet in de lach..aan de deuken kan Bi het inderdaad niet meer zien
quote:Jackyr schreef op 21 december 2009 @ 21:32:

[...]

Doet ie het nog niet?nee dood als een pier..lamp brand naast kerstboom maar is nie het zelfde nie
lekker doen Bianc, dat hebben jullie echt verdiend

fijn dat jullie er bijna zijn

hebben jullie nog iets gehoord op jullie voorstel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 21:33:

Jacky en Freak... ik zal inderdaad morgenochtend eerst even op deuken-inspectie gaan voordat ik morgenavond misbruikt wordt!!Hahaha Bi.. ik weet niet hoe slim die is.. en of jij nu iets gezegd hebt.. anders verwacht ik morgen wel weer een goed smeuïg verhaal
quote:LeukerT schreef op 21 december 2009 @ 21:33:

SNACKATTACK!!!!duh..kan nie naar je toekomen nie..en ze waren echt lekker zaterdag
Freaky... even alle lampjes langsgaan (ik hoop niet voor je dat het er 200 zijn) en gewoon even bewegen.

Tip... begin bij de andere kant dan waar je logischerwijze zou beginnen.... want meestal is het 1 van de laatste!
Wij wonen vlakbij België maar daar is het qua wegen écht knudde hoor.. en hoe alles aangegeven wordt.. pffffff
nu worst en olijfjes...
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 21:32:

Maar het voelt goed!! We zijn er bijna!!Als het goed voelt Bi.. gewoon doen!! Heb je wel verdiend!!
quote:LeukerT schreef op 21 december 2009 @ 21:36:

nu worst en olijfjes...mm pakt haar eigen bak olijven en hete kipsalade erbij
En dat van lampjes.........allang geprobeerd
Nee Roos... nog niets gehoord... in zoverre:

we kregen een brief met de uitleg van het voorstel. Na een week dacht ik: ik zal eens bellen. Zegt die eikel dat wij op die brief moesten reageren om aan te geven of het zo accoord was.

Ja... duhhhh (sorry Freak.. ik pik hem even)... zo hadden we het toch besproken??

Dus brief teruggestuurd en nu weer wachten. Maar voorlopig zijn we weer 1.5 maand verder en we draaien nog steeds

Gaat wel goedkomen denk ik.. het voorstel waar we op gereageerd hebben was zoals we besproken hadden. Het enige verschil was dat ze het bij de notaris vast willen laten leggen (kosten ad 350 euro voor onze rekening). En dat er een boeteclausule in komt. Daar hebben we in de brief nog even over tegengestribbeld natuurlijk
quote:vivafreak1 schreef op 21 december 2009 @ 21:33:

[...]

nee dood als een pier..lamp brand naast kerstboom maar is nie het zelfde nieJammer.. het zijn de lampjes die het hem doen he
quote:Jackyr schreef op 21 december 2009 @ 21:35:

Wij wonen vlakbij België maar daar is het qua wegen écht knudde hoor.. en hoe alles aangegeven wordt.. pffffffIn Belgie wordt zelfs amper gestooid.... eikels... vooral de binnenwegen zijn nauwelijks begaanbaar!
djiezzz dat is ook een gedoe Bianc tsssssk

Jacky, een vriend van mij woont in België en die sprak ik vanmorgen en ze doen daar dus gewoon niks aan de wegen he,niet vegen, niet strooien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zou er morgen toch ff nieuwe lampjes ingooien Freaky... zonder lampjes geen kerstgevoel he
met lampjes hier ook niet....
iedereen mag duh pikken

ahh hete kipsalade is errug lekker:)
quote:LeukerT schreef op 21 december 2009 @ 21:41:

met lampjes hier ook niet....Waarom niet LeukerT??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven