Thuis
vrijdag 18 december 2009 om 17:22
vrijdag 18 december 2009 om 19:55
Maareh, de weeen werden alleen maar zwaarder dus van mij mochten die eerdere best terugkomen
Hoop dat t bij de dozen niet ook zo gaat
Meeste zijn trouwens al weg want Ier nam er elke keer als hij ging schilderen paar mee. Morgen vooral bank en bedden en kasten en wasmachine en zo.
Das al bijnaaa, Vish Jeeeuh voor de gave van Kess
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 21 december 2009 om 09:37
Heb je ons uit moeten graven Kess?
Zo de badkamer witten, dan krabben, dan kitten. Alleen het kozijn nog een kleurtje en dan istie klaar. Nemo thuis, nog steeds niet lekker, vannacht ook weer oorpijn dus moet maar kijken hoe ver ik ga komen.
Trapgat wordt zwart-wit-knalroze, maar wat welke kleur gaat worden weet ik nog niet de muren iig wit.
Zo de badkamer witten, dan krabben, dan kitten. Alleen het kozijn nog een kleurtje en dan istie klaar. Nemo thuis, nog steeds niet lekker, vannacht ook weer oorpijn dus moet maar kijken hoe ver ik ga komen.
Trapgat wordt zwart-wit-knalroze, maar wat welke kleur gaat worden weet ik nog niet de muren iig wit.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 21 december 2009 om 10:46
maandag 21 december 2009 om 12:04
maandag 21 december 2009 om 15:13
Ik zou de trap dan als een piano schilderen, met zwarte en witte toetsen op de juiste plekken, zeg maar. En dan in het roze en muzieknootjes overheen.
Hier nog wel veel sneeuw! Buurvrouw ging vanmorgen boodschappen doen en ik ben met haar meegereden. Nu dus een volle koelkast en auto nog steeds ingesneeuwd.
Hier nog wel veel sneeuw! Buurvrouw ging vanmorgen boodschappen doen en ik ben met haar meegereden. Nu dus een volle koelkast en auto nog steeds ingesneeuwd.
Loretta is De Mol. Punt.