Gezondheid alle pijlers

Zijn penis is vies!

18-12-2009 23:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

De penis van mijn vriend stinkt en smaakt heel vies als hij hem niet net heeft gewassen. Ik denk dat het opgedroogde plas is ofzo.. maar het is zó vies! Vandaag heb ik hem (serieus) gezegd dat hij 'm maar in de ranja moest dopen, en toen heb ik m toch maar gepijpt.. maar toch was het nog vies.

Ik had laatst gelezen dat mannen met een vieze penis een bepaald virus over brengen wat baarmoederhalskanker voortbrengt (maar volgens mij heeft dat niks met opgedroogde plas te maken, dus ik ben niet bang voor kanker hoor), dus ik heb dat als smoesje gebruikt om hem te zeggen dat ik alleen nog seks wil als hij 'schoon' is, maar volgens mij dringt het nog niet helemaal door.

Vanavond zag ik dat er ook mannen op dit forum actief zijn. Dus misschien kunnen de mannelijke lezers mij vertellen hoe ik dit het beste kan brengen zonder dat het kwetsend is. Vrouwelijke meningen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
Waarom worden in Nederlandse badkamers eigenlijk geen bidets ingebouwd ? Echt zalig, even met een warm straaltje de boel opfrissen, en ook bruikbaar voor vrouwen. Als ik mijn badkamer zou vervangen, dan zou ik dat zeker willen.

Ik heb namelijk geen idee hoe ik mijn onderstel in het fonteintje zou kunnen hangen.

P.S. Een bidet dat is zo'n neptoilet dat je wel eens in buitenlandse hotels tegenkomt, en in het beste geval wordt aangezien voor een voetenbadje. De "truc" is dat je er "omgekeerd" op gaat zitten, kraantje aan en wassen maar.

quote:frizzy schreef op 19 december 2009 @ 01:35:

Ik douche minimaal 2x p/dag en draag dus ook minimaal 2 onderbroeken per dag.Offtopic hoor, maar ben je rioolwerker ofzo? Dat dit nodig is?
pluk de dag
quote:moppetoet schreef op 19 december 2009 @ 22:01:

Waarom worden in Nederlandse badkamers eigenlijk geen bidets ingebouwd ? Echt zalig, even met een warm straaltje de boel opfrissen, en ook bruikbaar voor vrouwen. Als ik mijn badkamer zou vervangen, dan zou ik dat zeker willen.

Ik heb namelijk geen idee hoe ik mijn onderstel in het fonteintje zou kunnen hangen.

P.S. Een bidet dat is zo'n neptoilet dat je wel eens in buitenlandse hotels tegenkomt, en in het beste geval wordt aangezien voor een voetenbadje. De "truc" is dat je er "omgekeerd" op gaat zitten, kraantje aan en wassen maar.

[afbeelding]

[afbeelding]Dat is het voordeel van man zijn
Twee keer douchen, die vat ik nog, maar die tweede onderbroek ? In mijn bedje hoef ik geen onderbroek aan.
quote:hulk schreef op 19 december 2009 @ 22:09:

[...]

Dat is het voordeel van man zijn Én jullie kunnen ook al tegen een boom plassen. Sóms ben ik jaloers op het hebben van een piemel.
quote:hurricane schreef op 19 december 2009 @ 00:45:

[...]

Vind deze wel heel goed! En dan maar even geen vluggertjes meer totdat het kwartje dan eindelijk een keer valt..

Totdat je 't hem wat duidelijker zegt kan dit misschien:

niet fris: je pijpt met condoom.

Wél fris: je pijpt zc.
Ja gruwel, dat heb ik met mijn ex ook meegemaakt. Wat een afknapper. En ik was er helemaal klaar mee toen hij vertelde dat hij het niet nodig vond om elke dag schoon ondergoed aan te trekken.
[quote]moppetoet schreef op 19 december 2009 @ 22:01:

Ik dacht dat die voor het vuile ondergoed waren.
quote:quattro35 schreef op 19 december 2009 @ 22:34:

[...]

Totdat je 't hem wat duidelijker zegt kan dit misschien:

niet fris: je pijpt met condoom.

Wél fris: je pijpt zc.Best een goeie eigenlijk. Je hoeft niet eens wat te zeggen: je pakt gewoon een condoom en rolt dat over zijn pielemoos als de hygiene weer eens ondermaats is. Vriendje gaat vanzelf informeren wat er loos is.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 21 december 2009 @ 22:46:

[...]

Best een goeie eigenlijk. Je hoeft niet eens wat te zeggen: je pakt gewoon een condoom en rolt dat over zijn pielemoos als de hygiene weer eens ondermaats is. Vriendje gaat vanzelf informeren wat er loos is.Dan nog niet. Zijn ballen zullen ws ook wel rieken.
quote:Peronne schreef op 19 december 2009 @ 22:07:

[...]

Offtopic hoor, maar ben je rioolwerker ofzo? Dat dit nodig is?

Rioolwerker?

Nou nee, ik ga graag schoon & fris de deur uit, en ik vind het heerlijk om te douchen als ik thuiskom.

Even alles van de dag van me af laten spoelen.

En als erg warm is in de zomer, douche ik soms tussendoor nóg een keer.

Overigens is dit in zo'n beetje alle culturen vrij normaal hoor.

Vraag me altijd af waarom Hollanders het vreemd vinden.
Frizzy, vlgs mij is het slecht voor je huid om vaker dan 1x per dag te douchen. Water droogt je huid uit.
Het is slecht om je 2x p/dag met zeep te wassen.

Daarom doe ik dat ook maar 1x p/dag.

En voor een droge huid hebben ze bodylotion uitgevonden he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven