Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
Weefsnitje en de zweven dergen

Er leefde eens veel her weg in een krachtig pasteel een scheel hoon meisje, en dat scheel hoon meisje hette Weefsnitje. Maar, in het krachtig pasteel woonde nog iemand: de biefstoeder, de moze biefstoeder van Weefsnitje.

En, iedere dag trok zij haar kloonste scheetje aan, en ging voor het wiegeltje staan, en dan zei ze: "Wiegeltje, wiegeltje aan de spand, wie is de vroonste schouw van lans het gand? ".

En dan antwoorde dat wiegeltje: "Biefstoeder, jij bent scheel hoon, maar Weefsnitje is nog muizendschaal doner dan jij". En dan werd die biefstoeder stozer en stozer.

Op dekere zag, ging zij vrorgens smoeg naar de joze bager, die leersmap had een klare zijk op de kaak, hij was vroeger nog matroos geweest en had zeven jaren op zijn slip gescheten. De joze bager dus, hij sprong op zijn perk staard, pakte zijn wietgescheer en met zijn klatte zoten smeet hji Weefsnitje in het wuikgestras.

En Weefsnitje, ocharme, zat daar maar te schuilen van de hik. En het zat daar vol met woute stolven. Toen kwamen daar uit het heupelkrout de zweven zergjes die, ergens diep in het woud in een harig kutje woonden.

Zij zagen Weefsnitje liggen, en met verkrachte eenden brachten zij Weefsnitje naar een haddestoelen puistje.

Toen kwam daar opeens de prone schins voorbij, ook al gezeten op een perk staard, eigenlijk een pimmelschaard. Hij zag Weefsnitje liggen, want zij lag daar in een klazen gist, zij had zich immers verslikt in een frut stuik van de houte steks. En de prone schins, die werd natuurlijk zapelstot van Weefsnitje, hij streek kak in haar ogen en muste haar recht op haar kond !!

Hij nam haar mee en zijn trouwden veel en hadden lange kinderen en gaven een groot kannepoekenfeest.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Mooi verhaal Noan! Ik heb 'm opgeslagen, want ik wil 'm heel graag nog eens teruglezen.

is goed hoor Floor.

Ja, vind het ook een supermooi verhaal en past gewoon helemaal bij wie ik ben en hoe ik in het leven sta.
quote:floor72 schreef op 22 december 2009 @ 00:24:

Mooi verhaal Noan! Ik heb 'm opgeslagen, want ik wil 'm heel graag nog eens teruglezen.

Kende jij Weefsnitje dan nog niet?
ik heb hem ook opgeslagen, vind het zo'n mooie manier om in het leven te staan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mamalief schreef op 22 december 2009 @ 00:26:

[...]

Bekijk jij het ff lekker! Ik ben naar bed!

quote:mamalief schreef op 22 december 2009 @ 00:26:

[...]

Denk t BAM. Floor, de site waar ik m vanaf plukte zei over Weefsnitje ook nog: TIP: lees m is hardop.

(loop daarin overigens hopeloos vast)
quote:floor72 schreef op 22 december 2009 @ 00:27:

[...]

Bekijk jij het ff lekker! Ik ben naar bed!

Ja dat zeg je steeds, ik geloof 't niet meer.
zou jij niet vroeg naar bed gaan Floor? Is nie helemaal gelukt he?
Ik ook niet meer hoor BAM (en van mezelf ook niet hahaha)
@Roos, ligt eraan hoe je t ziet, als je zegt: t is half 1 's ochtends, dan is ze best vroeg hoor.
das ook weer waar No
Half één alweer?

Damn wat vliegt de tijd!

Kwart over zes gaat de wekker weer...

Denk dat ik maar even fijn een paar keer op snooze druk
Bammetje, ga eens braaf naar je bedje

"kijkt streng"
ik ga iig wel

truste allemaal
Truste Roos!
Geloof dat het echt tijd wordt voor de nachtploeg, ben moe, maar de slaap wil niet komen. Ach, eigenlijk zit ik er stevig doorheen. Probeer positief te blijven, want dat is mijn 'aardje'.

Toch zijn er op dit moment meer negatieve dan positieve dingen. Uitval wordt steeds groter, mijn servies dunt zichzelf als het ware uit. (Nou goed, scheelt straks ook weer bij het uitruimen voor de fam, wie zit er nou te wachten op IKEA 365+ servies, de fam heeft allemaal duur wedgwood hahaha)

En het besef dat de jonkies echt weggaan dringt ook langzaam door.

BAM en haar CT uitslag, ik hoop toch zo dat het goed nieuws is. En ga zo maar door.

Ik neem me voor om het nog lente te zien worden. Nog een keer de natuur wakker te zien worden uit de winterslaap. Mijn wens om door diepe sneeuw te ploegen, nog een keer een sneeuwpop te kunnen bouwen is uitgekomen (sorry voor de mensen met een hekel aan sneeuw) En daar geniet ik met volle teugen van.

Heerlijk.

Alleen hangt overal de sluier over van: De laatste keer...

Kreeg vorige week de oproep om een uitstrijkje te laten maken voor baarmoederhalskanker. Rare huisarts, maar goed. En ik zag hem deze week en hij zei: Zullen we dan maar meteen een uitstrijkje maken. Ik: Zou t nog zin hebben? Hij was t er mee eens dat we t maar over zouden slaan.

Ach, ik wil zo normaal mogelijk leven, genieten van de kleine dingen. Kijken als een kind.

En dat ga ik ook doen. Beloofd.
Noanne

En dat was niet de dagelijkse BAM-hug maar een echte from-me-to-you-hug.

Gewoon....omdat.
Noan wijffie.....
Schrijven is zoveel makkelijker, als ik met mensen praat laat ik deze kant helemaal niet zien.

Dankjulliewel voor het lezen.
quote:noanne schreef op 22 december 2009 @ 00:48:

Schrijven is zoveel makkelijker, als ik met mensen praat laat ik deze kant helemaal niet zien.

Dat klinkt heel bekend.
Dank dat we het mochten lezen!
Dat ook natuurlijk.
Floor is net wat beleefder dan ik he
Ja BAM, Floor is wèlopgevoed hè. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven