L'Oreal - De Beauvoir : 83 - 2

22-12-2009 10:37 19 berichten
Een kleine steekproef op Relaties heeft uitgewezen, dat de overgrote meerderheid van het Viva-testpanel niet weet wie de vriendin van Sartre is en dat ook geen feitenkennis van belang vindt. 2 % noemt spontaan de naam van een van de belangrijkste feministen van de vorige eeuw.

Een eerdere test wees uit, dat 83 % van de Viva-vrouwen overtuigd is van de werking van Nutri-gloss ontwarrende verzorging. (Van L'Oreal, net als Simone de Beauvoir afkomstig uit Parijs.)

Ik stel dan ook voor de leuze 'Vrouwen met een mening' te veranderen in 'Vrouwen met een mening over shampoo en vreemdgangers'.

Ik heb

Totaal aantal stemmen: 16

een mening (25%)
algemene ontwikkeling (19%)
een zelfstandig inkomen (38%)
mooi haar (6%)
geen benul (13%)
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Dus je hebt wel van andere dingen benul, alleen niet van mooi haar? Ai.

Korenwolf, telt ik heb "een mening, alleen die verandert vaak want ik ben een vrouw" ook?
Stom, Hermes, die had er natuurlijk bij gemoeten!

Damn, geen idee hoe ik die poll nog veranderen kan. Even aan mijn man vragen.
Dat De Beauvoir, kan dat ook in combinatie met de Chi stijltang?
Lekkere luchtige toetjes zijn dat, die beauvoirois-dingen
Ja halloow! Waarom ken je geen twee keuzes kiezen?

Want ik was gister nog naar de kapper geweest.
quote:Perel schreef op 22 december 2009 @ 11:13:

Ja halloow! Waarom ken je geen twee keuzes kiezen?

Want ik was gister nog naar de kapper geweest.Jij hebt zelfstandig haar, Perel?
Ik mis een optie in de poll: all the above
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:delphicat schreef op 22 december 2009 @ 11:15:

[...]

Jij hebt zelfstandig haar, Perel?

Ja zelfstandig haar met een mening. Maar ik vind wel dat het geen benul heeft van de Boovwaar.

Dat ook nog.
quote:Perel schreef op 22 december 2009 @ 11:16:

[...]

Ja zelfstandig haar met een mening. Maar ik vind wel dat het geen benul heeft van de Boovwaar.

Dat ook nog.

Je zou een proefje kunnen vragen. Dan kun je zelf zien of het goed werkt i.c.m. met jouw haar. Iedereen is anders. Als dat beauvoir goed werkt met mijn haar, betekent het niet dat het ook iets voor jou is.

Een proefje is veiliger, straks gaat het op eens enorm kroezen, of droogt het uit. Jammer dat je net al bij de kapper bent geweest. Anders had je kunnen vragen wat zij er van vinden het of het geschikt is voor jouw haar.

Waar wil je het precies voor gebruiken? Wat zijn jouw verwachtingen voor dit product?

Ik denk dat m'n haar er excistentieel van wordt. Maar goed, ik heb het nog niet geprobeerd.
Ik heb twee boeken van Simone gelezen, een enorme algemene ontwikkeling, mijn haar heeft een eigen mening, maar van een zelfstandig inkomen heb ik (nu even) geen benul, want ik studeer dit jaar fulltime na tien jaar werken....

Waarom was dat geen keuze in de poll?
Ik ben allergisch voor beauviers. Ga ik van niezen enzo.
Ik vond dat nog het stuitentste van dat hele topic, dat De Beauvoir wordt gedegradeerd tot het vriendinnetje van.. Potverdorie ze keert zich om in haar graf. Ik pleit voor een triviantvraag: 'Wie was het vrindje van Simone de Beauvoir?'
pluk de dag
quote:Peronne schreef op 22 december 2009 @ 13:43:

Ik vond dat nog het stuitentste van dat hele topic, dat De Beauvoir wordt gedegradeerd tot het vriendinnetje van.. Dat heb je met die rare feministes he. Veel blabla maar als het erop aankomt dan toch liever boemboem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven