Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Star! leuk!

Had ik al verteld hier dat de locatie van het trouwen vorige week flink in de brand stond? keuken volledig uitgebrand, restaurant rook en waterschade. Net gebeld en ze gaan in februari weer open, uiterlijk 1 maart. Dan moet het dus niet 2 weken tegen zitten, maar daar gaan we dan ook maar niet vanuit...
Leuk Star. Ga je het met groene chocolade overgieten? Was een keer bij mij op het kerstdiner op school. Zag er uit als griezelsnot, maar die kinderen vonden het prachtig. Poedersuiker en sterretjes erin en FEEST!!!

16 weken 2 dagen Bridges
Neem dan een banner Amalia... Weet ik het tenminste precies...

(ik stem voor banners van alle zwangeren en andere aftel-spannende-dingen, veeeeel gemakkelijker... )
Groene chocolade :puke: Ik heb een keer groene ketchup gehad, was ook al zo :puke:

Bridge, ziet het er in ieder geval wel helemaal gelikt uit. Fris geverfd enzo!

Star, moet ik nog voorproeven? Ga je zelf soesjes maken, of zelf ontdooien?

Amaal, nog maar 28 weken dus !

Even voor mijn jongste zoon, die heeft net op de wc geplast!
Geen groene chocolade, ik maak rode en groene glazuur. Tandjes zullen uit die bekkies vallen

Sterretjes heb ik ook idd. Moet alleen nog even kijken of die soesjes gestapeld willen worden zonder slagroom oid

Oei dat had je nog niet verteld Bridge! Duimen dat het goed komt!
Zelf ontdooien Mamax

Met Eetje om me heen niet echt handen vrij, dus da's de makkelijkste oplossing. Kinderen proeven het verschil toch niet

knappe Mini!
Kun je ze niet met een klein beetje glazuur aan elkaar 'lijmen'?

Knap kind heb ik hè? Hij zei zelf dat hij moest plassen, trok z'n vest vast uit (vraag me niet waarom, zowel man als Maxi als ik doen dat niet) en liep naar de wc.
Goedemorgen allemaal!

Bridges, hier vind je ze allemaal;

trouwdatum, verjaardagen, cyclus,feesten, zwangerschap etc.

Kunnen we er vast allemaal wel 1 vinden
Idd...

Ik ga. Vent ophalen en dan dat fietsje voor hem scoren...
Voor Ties dus hè... En ik haal verloofde op.

(hmmm alleen dochters is toch veeeeeel makkelijker )
Vest uittrekken omdat het een grote klus was voor hem natuurlijk

Glazuurtip is ook een goeie idd.
voor Mini! En beterschap voor Maxi, Mamax

Star, klinkt erg leuk die soesjes taart, staat ook in de nieuwste Delicious in het wit, daar plakken ze met glazuur.

Amalia, hoe gaat het met L? Is de koorts alweer verdwenen? Nou ja hij is mee naar Opa en Oma dus het gaat vast beter.

Suus, jammer zeg van je auto dat hij het toch gewoon doet
Ooooo ik ga even kijken in de Delicious dan Enka, die ligt hier nog in de verpakking
Bridges, dat is wel balen zeg van de locatie, kwamen ze zelf ook nog met een alternatief als ze het niet zouden halen?

Veel succes met de fietsenjacht.

Bam, heb je je laatste werkdag al gehad? Is het geen optie om jullie tuin te overdekken en dan een straalkacheltje voor Juuls verjaardag? Vrienden hadden dat vorige week gedaan bij de verjaardag van hun dochter (werd ook 4) en voor 25 euro een springkussen in de tuin gepropt. Kids werden door het springen alleen al helemaal warm.
Star, ongeveer op p 108 bij de witte chocoladetaart in de buurt, haha heb hier op mijn werk mijn uitgebreide kerstrecepten lijstje liggen
quote:enka schreef op 22 december 2009 @ 12:06:

Star, klinkt erg leuk die soesjes taart, staat ook in de nieuwste Delicious in het wit, daar plakken ze met glazuur.Kijk, daar had ik de Delicious niet eens voor nodig . Wit klinkt trouwens wel beter dan rood en groen Star. Of had Ceetje veto?
Het is nu heel erg druk hier, . Vanmiddag gaan we hier met zijn allen op groot scherm film kijken en dan vanavond bij de Japanner eten. Morgen ga ik trakteren en donderdag eerder klaar, dus een lekker werkweekje.
Gevonden
quote:mamax schreef op 22 december 2009 @ 12:12:

[...]

Kijk, daar had ik de Delicious niet eens voor nodig . Wit klinkt trouwens wel beter dan rood en groen Star. Of had Ceetje veto?Nee hoor, maar dat vond ik wel kersterig
Juud, vanaf hier is Antwerpen maar 3 kwartier rijden dus goed te doen, we gaan daar ook wel eens naar de film, zit zo'n mega bioscoop.

Naatie, is de lucht al wat geklaard?

Jinny, klinkt toch wel erg leuk hoor dat echte wintergevoel bij jullie. Jij hebt ook weer een erg druk ochtendje geloof ik.
Was het nu met glazuur of witte chocolade?
Antwerpen erg leuk trouwens inderdaad Enka, nu erg feestelijk zeker deze tijd van het jaar?

Ik vind Antwerpen zo veel leuker dan Brussel.
quote:enka schreef op 22 december 2009 @ 12:21:

Was het nu met glazuur of witte chocolade?Plakken met glazuur.
quote:Star schreef op 22 december 2009 @ 11:58:

Geen groene chocolade, ik maak rode en groene glazuur. Tandjes zullen uit die bekkies vallen

Sterretjes heb ik ook idd. Moet alleen nog even kijken of die soesjes gestapeld willen worden zonder slagroom oid

Oei dat had je nog niet verteld Bridge! Duimen dat het goed komt!witte of bruine chocolade smelten en die er over/tussen gooien
mosterd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven