Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia: scheppen helemaal uitverkocht.
Antwerpen was zeker heel feestelijk en nu helemaal met de sneeuw erbij en de vuurkorven.

Spruitjes van P86 en paddestoelentaartje p30 en aardappel/knolselderijgratin p34 staan oa op ons kerstmenu en die witte chocotaart p108 komt 3 jan op het menu tijden het alles-verjaardagen-borrel event, best wel fijn die Delicious.

Gisteren trouwens tot 01.00 uur traktaties zitten knutselen voor afscheid van T op KDV, gaap
Ha ha grappenmaker Bridges, je denkt toch niet dat ik zo'n banner neem?

Ben benieuwd naar de fiets. Laat even weten hoe die bevalt goed? Goeie tip dus van mij Hele forum op de cruiser ha ha.

Bam met de noordersneeuw vertrokken ofzo? Reageert ook al niet op m'n sms

Jaa, L weer helemaal goed. Wel schor, sexy hoor B gaat morgen toch maar even naar de ha, longetjes (N ertussen?) luisteren.

Mamax, knap van Mini! L wilde eerst helemaal bloot op de wc, nou daar heb ik een stokje voor gestoken.

Oja, over de wc gesproken; vegen jullie kinderen na het poepen zelf af? Hier nog niet, maar ik meot dat wel gaan oefenen voordat hij naar school gaat. Ik verwacht niet dat hij op school gaat poepen (is echt een fijne thuispoeper ) maar anders zou het zo sneu zijn want de juf gaat natuurlijk niet komen. En dan zit ie daar maar te wachten

Ik had gisteren al even geoefend, maar niet echt een succes zef maar...
Ah daar is Bam. Oh jammer... had sneeuwlaarzen van de achterburen gekregen voor B en zei dat ik iets leuks ervoor terug zou geven en dit leek me een goeie.

Helaas, moet ik iets anders gaan bedenken.

Kindervuurwerkpakketje? Suf hè? Of niet.
Als ik hem bij google invul kom ik bij jouw bericht uit Bam! Vaag vind ik dat altijd...
quote:amalia schreef op 22 december 2009 @ 12:33:

Ha ha grappenmaker Bridges, je denkt toch niet dat ik zo'n banner neem?

Ben benieuwd naar de fiets. Laat even weten hoe die bevalt goed? Goeie tip dus van mij Hele forum op de cruiser ha ha.

Bam met de noordersneeuw vertrokken ofzo? Reageert ook al niet op m'n sms

Jaa, L weer helemaal goed. Wel schor, sexy hoor B gaat morgen toch maar even naar de ha, longetjes (N ertussen?) luisteren.

Mamax, knap van Mini! L wilde eerst helemaal bloot op de wc, nou daar heb ik een stokje voor gestoken.

Oja, over de wc gesproken; vegen jullie kinderen na het poepen zelf af? Hier nog niet, maar ik meot dat wel gaan oefenen voordat hij naar school gaat. Ik verwacht niet dat hij op school gaat poepen (is echt een fijne thuispoeper ) maar anders zou het zo sneu zijn want de juf gaat natuurlijk niet komen. En dan zit ie daar maar te wachten

Ik had gisteren al even geoefend, maar niet echt een succes zef maar...Ik weet niet waar ik mijn mobiel heb gelaten, dus vandaar dat ik niet reageer.
Amalia, hier ook nog niet een echte zelf veger. Zijn ook aan het oefenen. T wil nu wel steeds staan met passen...Oh en hij had verzonnen dat hij geen luier meer aan hoefde, dus nu al 4 nachten zonder en pas 1 keer nat.
O, ik mag weer wat doen; lunchen.

Tot zo
sneeuwschep

wel beetje ver weg, maar misschien verzenden ze!
quote:bambino schreef op 22 december 2009 @ 12:31:

mosterd Lijkt me niet echt lekker combineren met soesjes en glazuur
haha bijdehand
quote:bambino schreef op 22 december 2009 @ 12:31:

mosterd Dat lijkt me nou niet lekker
Maxi veegt ook nog niet zelf. Zou het waarschijnlijk wel doen als het moest denk ik. Poept nu keurig tussen 12 en 13 uur.

Hier ook staand plassen, vind ik ook wel zo fris op school.

Enka, bij de Hema verkopen ze hoeslaken met geplastificeerde onderkant. Ik heb hem bij Maxi nog steeds onder z'n gewone hoeslaken liggen hoewel hij al een half jaar niet meer in bed heeft geplast. Hij is nu een jaar 's nachts zindelijk, heeft sowieso maar 2 keer in bed geplast in die tijd, en dat laken hield het matras goed droog.
quote:Star schreef op 22 december 2009 @ 12:44:

[...]

Dat lijkt me nou niet lekker Nog meer mosterd
Mamax was me voor.

Vorig jaar Parmezaanse soesjes van meneer Ramsay gemaakt, waren wel erg lekker!

Stapelen der soesjes wil niet zo lukken trouwens
quote:mamax schreef op 22 december 2009 @ 12:44:

Maxi veegt ook nog niet zelf. Zou het waarschijnlijk wel doen als het moest denk ik. Poept nu keurig tussen 12 en 13 uur.

Hier ook staand plassen, vind ik ook wel zo fris op school.

Enka, bij de Hema verkopen ze hoeslaken met geplastificeerde onderkant. Ik heb hem bij Maxi nog steeds onder z'n gewone hoeslaken liggen hoewel hij al een half jaar niet meer in bed heeft geplast. Hij is nu een jaar 's nachts zindelijk, heeft sowieso maar 2 keer in bed geplast in die tijd, en dat laken hield het matras goed droog.Vegen schijnen ze pas met een jaar of 6 te kunnen want dan kunnen ze er pas bij. Aldus cb-arts
Hier ook die het nog niet zelf doet, heel soms waagt hij een poging, maar dat is niet zo,n succes zeg maar....

Hier voor Juul ook zo,n ding, wel als hoeslakenmodel, dus dat ligt wel handig vind ik. Ik vind het echt fijn spul. Ook met overgeven ed, is je matras beschermd!
quote:Star schreef op 22 december 2009 @ 12:45:

Mamax was me voor.

Vorig jaar Parmezaanse soesjes van meneer Ramsay gemaakt, waren wel erg lekker!

Stapelen der soesjes wil niet zo lukken trouwens

je moet wel even wachten met de volgende laag erop te doen!

dan zou het moeten lukken.
logisch ook lijkt me, vind ook raar dat die kinderen dat al zelf moeten kunnen, maar goed snap anderzijds ook wel dat ze dan de hele dag bezig zijn.

Vriendje van Juul is nog niet zindelijk, en hij gaat na de vakantie naar school, maar zolang hij niet zindelijk is mag hij maar halve dagen komen. vervelend, maar wel begrijpelijk!
quote:bambino schreef op 22 december 2009 @ 12:47:

[...]

je moet wel even wachten met de volgende laag erop te doen!

dan zou het moeten lukken.Nee want ik heb chocosoesjes ook en die zijn niet zo flexibel
quote:Star schreef op 22 december 2009 @ 12:49:

[...]

Nee want ik heb chocosoesjes ook en die zijn niet zo flexibel die had je dan zelf beter kunnen maken, want dan is het tevens plak.. Onhandig..onhandig...
Chocoladesoesjes met rode en groene glazuur? Jij wil die kinderen echt misselijk krijgen hè ?
Fijn, hier regent/ijzelt het nu. Ik moet vanavond echt naar vriendin, moest vanmorgen m'n wenkbrauwen achterover kammen om m'n mascara op te doen!
om wenkbrauwen.

Ja misselijk, het is maar 1 keer kerst toch?

En er gaan nog gekleurde M&M achtige dingetjes overheen ook, dat moest van Cee
Die nieuwe met alleen rode en groene in een zak?

Tja, dat deed vriendin ook toen ik belde. Ik hoop echt dat het te doen is vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven