Erg verliefd

22-12-2009 03:24 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al maanden HEEL erg verliefd op iemand. We hebben best vaak vriendschappelijk gepraat over vanalles en nog wat en weet best wel hoe hij in het leven staat. Het spreekt mij echt heel erg aan. Heb contact met hem gezocht en een paar keer laten vallen dat hij bij mij langs mag komen (en ja hij weet waar ik woon). Tot nu toe is hij nog niet langs gekomen...ik heb het een paar maanden geleden, en een paar weken geleden aan hem gevraagd. Hij is single en staat open voor een relatie, zoiets heeft ie weleens laten vallen in het algemeen maar niet m.b.t. mij ofzo. Ik heb hem ook een paar hints gegeven dat ik hem leuk vind, maar werd niet op ingegaan. Hij heeft wel een beetje lopen flirten maar of ie meer wil? Dat ie niet langs komt lijkt mij genoeg zeggen, maar kan het niet accepteren. Een paar dagen geleden zag ik een paar meiden (nee echt niet zijn zussen) bij zijn deur en ben nog steeds stikjaloers. Hij is zo speciaal, ik weet wel zeker nooit meer zo'n bijzondere persoon tegen te komen. Aan de andere kant heeft ie mij toch een soort van (non-verbaal) afgewezen. Ik baal van mijzelf dat ik hem niet uit mijn hoofd kan zetten, heb al zoveel geprobeerd, maar helpen: nee.

Als hij morgen naar mij toekomt en mij ten huwelijk vraagt zeg ik ja. Terwijl ik bij elke andere persoon zou zeggen: eerst een relatie opbouwen, dan gaan samenwonen enz. enz.

Dit gevoel is zo heftig en al maanden lang, of ik hem nu vaak of bijna niet zag. Ik heb in de afgelopen maanden ook gedate omdat ik dacht hij moet mij toch niet, maar wel steeds aan hem blijven denken.

A.u.b geen reacties over puberliefde en zelfmedelijden ( no offence maar ben al langer dan een dag op dit forum!.)..graag reacties van mensen die zich in deze situatie kunnen verplaatsen.
Hij heeft scharrels, maar jij bent niet een scharrel van hem. Je hebt hem meerdere keren uitgenodigd, hij komt niet bij je langs. Lijkt me een duidelijk verhaal van dat hij jou niet als scharrel wil , beter gezegd, helemaal niks van je wil.

Wat hierboven al gezegd werd mannen blijven uit de buurt meestal van desperate vrouwen, die te graag willen.

Of ze pakken hun kans omdat ze makkelijk te krijgen zijn en vervolgen daarna weer hun weg ( meestal met hun andere scharrels). Is dat dan wat je wil?
Laat maar je begrijpt het gewoon echt niet wat er hier bedoeld wordt.
quote:Stoeptegel schreef op 22 december 2009 @ 12:15:

Hij heeft scharrels, maar jij bent niet een scharrel van hem. Je hebt hem meerdere keren uitgenodigd, hij komt niet bij je langs. Lijkt me een duidelijk verhaal van dat hij jou niet als scharrel wil , beter gezegd, helemaal niks van je wil.

Wat hierboven al gezegd werd mannen blijven uit de buurt meestal van desperate vrouwen, die te graag willen.

Of ze pakken hun kans omdat ze makkelijk te krijgen zijn en vervolgen daarna weer hun weg ( meestal met hun andere scharrels). Is dat dan wat je wil?Het psychische aspect is groot, maar het lichamelijke/seksuele eigenlijk sterker....Ik heb al eens eerder SV's gehad en als hij dat zou willen dan heb ik daar geen problemen mee.
dat dus
Dan zou ik me als ik jou was duidelijker gaan aanbieden ipv uitnodigen voor een kopje koffie ( hoewel dat al vrij duidelijk is gezien je hem blijft vragen om langs te komen).

Dus als je echt de proef op de som wil nemen gooi je een kaartje of iets dergelijks bij hem in de bus met als enkele boodschap : Neuken? en erbij je adres vermelden.

Als hij daar vervolgens ook niet op ingaat, hopelijk is het dan voor jou helder dat deze meneer jou niet wil.
Als hij je morgen ten huwelijk vraagt trouw je acuut, als hij je morgen tot sexvriendin nummer 7 ( elke dinsdag ) wil maken ga jij klaar liggen . Als hij je als persoonlijke boksbal wil ; dan keer je vast je wang toe?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:zusenzo schreef op 22 december 2009 @ 12:18:

Laat maar je begrijpt het gewoon echt niet wat er hier bedoeld wordt.

O ja wel. Je bedoelt zeker dat ik een rare kalverliefde voel in een labiele, zeer zeer slechte situatie en ik vooral niet moet proberen om een sexrelatie te krijgen want dan zou ik mijzelf te kort doen.

Sorry maar waarom moeten veel TO's als domme poppetjes worden afgeschilderd die zogenaamd geen normaal wereldbeeld hebben. Als we er maar even op worden gewezen hoe "labiel" en "onvolwassen" we zijn dan is alles in 1 klap opgelost.

Ik weet precies wat ik voel al maanden lang na het op een afstandje te hebben bekeken. Ik heb IETSJE liever een relatie maar met een sexrelatie zou ik ook tevreden zijn!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2009 @ 12:24:

Als hij je morgen ten huwelijk vraagt trouw je acuut, als hij je morgen tot sexvriendin nummer 7 ( elke dinsdag ) wil maken ga jij klaar liggen . Als hij je als persoonlijke boksbal wil ; dan keer je vast je wang toe?Tuurlijk ik laat mij bont en blauw slaan, HEERLIJK. Ja ik ben zijn persoonlijke marionet!
Maar als hij dan niet komt..dat kan toch niet??!! Want die andere scharrels zijn allemaal hetzelfde als haar.nee dat is niet te accepteren..het is haar soulmate..toch??
@ ladychipmunk

Begrijp ik nou goed dat je zegt dat je heel erg verliefd op iemand bent, maar dat je ook genoegen neemt met alleen een sexrelatie met die persoon?

Begrijp het even niet meer goed volgens mij.
Bel gewoon en vraag of hij langs wil komen bij je..en als hij niet komt vraag je het nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer ...want die blik in zn ogen..
Nou Lady je zit echt heel ver naast.....

Ik zou eerst wat aan je zelfbeeld doen want bedoel ik echt niet en vele met mij, staat zelfs al in je OP dat je dit soort reacties niet wilt....

Wat ik bedoel is dat je graag een kind wil, no matter what, zelfs een sv om de tuin lijden als zaaddonor.

En dan nu ben je verliefd en al heel lang..... hij dus niet op jou.

De ene obsessie wordt dus ingeruild voor de andere, eerts was het hebben en moeten hebben van een kind, want daar ben je zo klaar voor en nu dan deze man, die je moet hebben.
quote:ladychipmunk schreef op 22 december 2009 @ 12:26:

[...]

Tuurlijk ik laat mij bont en blauw slaan, HEERLIJK. Ja ik ben zijn persoonlijke marionet!O, dus er zijn wel grenzen?

Ik had namelijk het idee dat áls je maar iets, wat dan ook , met hem zou hebben , dat het dan - voorlopig - goed was.

Want ik kan me heel slecht voorstellen als je écht verliefd bent dat je dan genoegen kunt nemen met iemands esveetje te zijn ; wetende dat hij er dan nog meer esveetjes op na zou kunnen houden . Esveetjes hebben wat dat betreft geen recht op alleenrecht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2009 @ 12:29:

[...]

O, dus er zijn wel grenzen?

Ik had namelijk het idee dat áls je maar iets, wat dan ook , met hem zou hebben , dat het dan - voorlopig - goed was.

Want ik kan me heel slecht voorstellen als je écht verliefd bent dat je dan genoegen kunt nemen met iemands esveetje te zijn ; wetende dat hij er dan nog meer esveetjes op na zou kunnen houden . Esveetjes hebben wat dat betreft geen recht op alleenrecht.Ik zou niet alles voor hem doen...is mss ook niet gebruikelijk maar zou ook zijn SVin kunnen zijn. second best maar toch ok.
quote:zusenzo schreef op 22 december 2009 @ 12:29:

Nou Lady je zit echt heel ver naast.....

Ik zou eerst wat aan je zelfbeeld doen want bedoel ik echt niet en vele met mij, staat zelfs al in je OP dat je dit soort reacties niet wilt....

Wat ik bedoel is dat je graag een kind wil, no matter what, zelfs een sv om de tuin lijden als zaaddonor.

En dan nu ben je verliefd en al heel lang..... hij dus niet op jou.

De ene obsessie wordt dus ingeruild voor de andere, eerts was het hebben en moeten hebben van een kind, want daar ben je zo klaar voor en nu dan deze man, die je moet hebben.Met kinderen wacht ik voorlopig. Ik gun mijzelf toch nog die tijd (oftwel vruchtbare jaren)
Wat zeggen je vriendinnen hiervan?
Maar jij bent dus goed genoeg voor alleen een sv te zijn van je grote liefde.

Heb je dan zelf echt niet door dat dit gewoon al heel erg fout is.

Dan heb je sowieso een gebroken hart, je kan je er beter nu overheen zetten dan als er al lichamelijke sappen zijn verwisseld.
Je hebt jezelf nog niet heel direct aangeboden om zijn vriendin of esveetje te worden. Dat zou je dan nog kunnen proberen, lijkt mij.

Heb je ook meteen duidelijkheid. Misschien knap je door zijn antwoord en gedrag wel enorm op hem af. En misschien heb je mazzel.
Het lijkt wel niet echte liefde maar een soort van verveling..gewoon een nieuw project in de rij obsessies..sommige mensen kunnen niet zonder iets om zich op te storten.
quote:ladychipmunk schreef op 22 december 2009 @ 11:55:

[...]

Goh dus mevrouw het mutsje is psychologe ahum. Denkt omdat ik een paar topics heb gepost te kunnen bepalen of ik wel of niet geschikt ben voor een relatie (op dit moment). Je kan zeker ook heel goed beoordelen of je buren bij elkaar moeten blijven of dat die en die collega nooit promotie gaat maken..knap hoor

Willen jullie forummers a.u.b. mijn vorige topics hier niet bij betrekken? en in alle eerlijkheid is dit het puurste en eerlijkste topic dat ik heb geschreven dat het allerbelangrijkst voor mij is.

Hier hoef je echt geen psycholoog voor te zijn. Simpel sommetje 1 + 1 = 2 is ruimschoots voldoende. Het druipt er van af.

En als je ECHT advies wil, laat je juist het geheel in tact, anders is het niet compleet.
Het lijkt mij trouwens vreselijk om heel verliefd te zijn en het lijdend voorwerp onderwerp van je verliefdheid na elke gigantisch leuke bedsessie het bed uit te zien klimmen en maar weer af te moeten wachten wanneer hij jeuk tijd en zin heeft om het te herhalen. En om te weten dat je misschien niet de enige bent met wie hij flikflakt en dat hij jou er misschien ook verdenkt met een hele rits mannen te gymnastieken.
Ik ben nog steeds voor dat kaartje met de overduidelijke boodschap.

TO wil gewoon dolgraag genomen worden door deze meneer ik denk niet dat er bij TO zelf ook echt diepere gevoelens en/of verlangens zijn dan dat, of ze spiegelt zich dat voor.

Gewoon een kwestie van geilheid en afgunst op de dames die hij wel wil nemen.
quote:ladychipmunk schreef op 22 december 2009 @ 12:33:

[...]

Ik zou niet alles voor hem doen...is mss ook niet gebruikelijk maar zou ook zijn SVin kunnen zijn. second best maar toch ok.

Nee, ik heb het niet de pik op je, het is gewoon heel triest en jammer dat je dat niet ziet zodat je verder komt in je leven ipv deze gekkigheid
Wat hoopte je eigenlijk te bereiken met je OP? Je geeft aan wat voor een reacties je níet wil, maar stelt eigenlijk geen duidelijke vraag ofzo. In de tussentijd denk ik dat er wél een paar hele ware dingen zijn gezegd hier.

Als jij dit gevoel zo puur en eerlijk vind en als het ware met hem zou willen trouwen, snap ik echt niet dat je 'second best' zou willen zijn en niet inziet hoe gruwelijk ongelukkig je daar (uiteindelijk) van zou worden.

En geloof me, ik denk dat er forummers genoeg zijn hier, die heel blij voor je kunnen zijn dat je gewoon hartstikke lekker verliefd bent, maar je geeft heel erg de indruk dat je nogal de realiteit uit het oog verliest én jezelf een beetje te serieus neemt. Als ik bij vriendinnen of zus over mijn grote liefde praat, dan is het 'ja hoor, Kastanjeman kan niks verkeerd doen, dat weten we nou wel' en dan lachen we daar met zijn allen om, omdat ik wéét dat ik puberaal verliefd ben en ooit nog wel eens iets wakkerder wordt dan nu.

Bij jou mis ik totaal de realiteit en dat komt zorgwekkend over.
Bgb, zou ik ook niet voor in zijn maar TO is daar duidelijk in, zij heeft daar wel enorme zin in het maakt haar niet zo uit, dus ja waarom dan ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven