Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Bel maar even Bentetje-dear...
Beter kijken Bent.

Straks met Mootje naar Capoeira. Vanmiddag misschien nog even hier het dorp in met de jongens, er schijnt vanalles te doen te zijn ivm een wielerronde ofzo.
~zet kopjes koffie neer en gaat in de hoek zitten lezen~
quote:bentetje schreef op 25 augustus 2007 @ 10:24:

ik zie niet eens profiel wijzigen bij mijn viva.....

Nou, dan weet ik het ook niet meer

Leuk zo'n huwelijksfeest. Ik ben dol op feestjes

Wij gaan ons op zaterdagmiddag in de ikea wagen.
Daar zijn wij gister geweest Mado. Allerlei frutsels gekocht. Was heerlijk rustig. Kwamen trouwens oom en tante uit W nog tegen. Vriendje van nicht J lijkt inmiddels vervangen en familie twijfelt of 'ie ooit wel echt bestaan heeft.

Godzijdank was ik niet zo wazig als 18-jarige.
Oh, en ik geloof dat ze ook twijfelen aan het bestaan van de opvolger.
OK, vaaaaaaaaag. Zo ingewikkeld ben ik godzijdank ook nog nooit geweest.
Maar dan hadden ze haar dus bijna laten samenwonen met een ingebeeld vriendje??????

Dat had ik gezien de omstandigheden hier nog niet verteld, maar het vriendje van mijn nichtje wat laatst in het ziekenhuis lag ivm alvleesklierkanker is onlangs ook overleden. Nu is het dus haar vader die twijfelt over het bestaan van dit vriendje. Dit even voor een ieder die geen familie is en zich afvraagt waar Meave en ik het nu in hemelsnaam over hebben.
Best ingewikkeld, Meave en Madootje, maar zo is het te volgen.

Livrelief's motor is vannacht gestolen en daar zijn we best naar van. Het is maar een ding en zo, maar zoveel geld hebben we nou ook weer niet.
Ik snap het nog niet. Ben ik dan blont?
Goedenmiddag

Volgens mij is Pebbles jarig!

GEFELICITEERD!!!!!

en ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt.

Volgens mij snap ik het nichtje/vriendje verhaal wel

en ik dácht dus met 'bekijk bericht' nog de eerdere berichten te kunnen lezen, kán ook wel, maar alleen de éérste pagina, da's niet handig.

Hier zonet met LD op de fiets boodschappen gedaan, omdat Elvis met LE naar een voetbaltoernooi is, met de auto. Gelukkig heb ik grote fietstassen, gaat een hoop in! :-)

(er had nog meer ingekund en k heb bijna voor de hele week gehaald, inclusief een 3literpak wijn )

Zometeen gaan we naar m'n zus

ik ga nog even bellen of LD naar Surinamevriendje kan. Ik had geëmaild, maar krijg geen antwoord, dus bel ik zo maar even..

Ik zag dat Iris nu echt op haar hyves bezig is! Ze heeft ook internet bij het bed, dus dan gaat dat sneller/makkelijker, natuurlijk.

Toedels

Later is nu
Ik heb 'vriendje' ook maar eens in de AK geplaatst
Later is nu
Lekker dan. Ik kan het dus echt niet hè, dat koesteren.

Mijn god, wat is Jootje godsgruwelijk stierlijk vervelend vandaag.
Ik ook niet, kwam ik van de week achter.

Werd, juist door de emoties, extra geïrriteerd naar de kinderen toe, dat ze niet rustig(er) waren.

Daarna knuffel ik dan wel weer extra

En dat doe jij vast ook wel Meave

Het is geen wonder dat jij af en toe weinig tot geen lontje hebt, toch? En daar kunnen je kinderen niets aan doen, maar het is helaas niet anders

En kleine jongetjes kúnnen strontvervelend zijn!

Later is nu
Wat een rust hier :-)

Heb vandaag de kapstokjes van de kinderen opgehangen. Vraag Mav al tijden om dat te doen, maar hij doet het steeds niet. Heb het nu dus maar zelf gedaan. Met betonboor in de arm en aan de slag. Het is nog gelukt ook. (In het kader van Lekker Belangrijk).
Dat is echt wel belangrijk! Knappe meid... Wat zei mav toen hij thuiskwam?

Hier een fijn dagje gehad, vanmiddag naar buitenbad waar het verbazingwekkend rustig was en vanavond het feest van mijn oom en tante. Was leuk, gezellig, zalig terras in de zon, lekker buffet en kindertjes die heerlijk samen aan het spelen en steoien waren. Zó moet het leven zijn.......

Ben niet blont, maar zich het vanmorgen echt niet. Ga nog wel eens kijken......
het ligt echt niet aan mij, het stáát er gewoon niet

Nu maar de redactie gemailed. Moet je eerst lid worden ofzo (lukt ook al niet btw), wat een toestand zeg zo`n nieuw forum
Waarom denk je dat Mav niet thuis was? Hij zat boven de was te vouwen toen ik met de betonboor bezig was.
Bent, heb je gemaild.
Rustig hier...

Heb zelf ook (weer) de hele dag geen forumtijd gehad. Ben boven bezig, met kinderkleding en speelgoed uitzoeken (jaja, weer 1 van mijn beruchte aanvallen... ) Vooral meidenkleding is een grote chaos hier. Het ligt natuurlijk ook van maat 56 tot en met 116! Ben nu klaar bij Loentje en Lientje. Ik hoop morgen de kamers en kledingkasten van de kleintjes te doen. (Ook al zo Lekker Belangrijk)

Heb Mims gesproken vanmiddag: Kanjer!!

En Mops is ook al zo'n Kanjer.

Tegen vijven zijn we naar Pompels ouders gegaan, daar kwam de hele boel bij elkaar om te BBQ-en, was superleuk! Zijn in totaal 10 kleinkinderen en een megagrote tuin. Dus de hele middag en avond verstoppertje, zakdoekjeleggen etc. Práchtig! Ze hebben ook nog voorstellingen gedaan (Lientje noemt het voorspel, "kom kijken naar mijn voorspel!" ) Uiteindelijk waren we pas om 23.00 uur thuis. Kinderen vonden het allemaal zoooo spannend in het donker. Mooi!
Jeetje een voorspel... Nu al?

Vind Mims ook zo ongelovelijk sterk. Soms is het moeilijk om iemand te bellen die zoiets heeft meegemaakt maar ik vind het alleen maar fijn en goed om haar even te horen. Ben diep onder de indruk van haar.

Op het feestje vandaag van de Klusvrienden was mijn Zus ook. Was erg gezellig. Toch wilde ik thuis slapen, ben niet heel erg in de feeststemming. Nu hoef ik niet meer te rijden dus: wie wil er een borrel?
En Meave: that's the spirit!
Lieverds, jullie bloemenzee gaat door....

Alle kaartjes die we krijgen (en dat zijn er zo heerlijk veel!) leggen we in de waaksuite, en de rozenkaartjes zijn niet te tellen. Niet alleen van jullie, maar van zoveel andere mensen ook. Het os prachtig. De mooiste bloemstukken staan om mijn held.

De zus van Hero heeft een stuk namens zijn naasten en mijzelf gemaakt, die op zijn kist komt te liggen. Wauw, dat is zo stoer geworden. Samen met Hero is ze een hele tijd geleden eens op het strand gaan jutten, en toen hadden ze een prachtig afgebeten stuk hout gevonden. Dat heeft ze in het bloemstuk verwerkt, samen met 5 meter touw, een stok uit het park naast mijn huis die Mopsey had gevonden en die persé mee naar huis moest, en allemaal natuurlijke materialen. Zo ontzettend mannelijk. Zo ontzettend Hero.

Met mij gaat het trouwens redelijk goed. Het afscheid is voor mij nog niet begonnen. Ik praat de hele dag door tegen mijn Grote Liefde, ben de hele dag bij hem, en ga pas rond tienen 's avonds bij hem weg ("dáág schattie, ik zie je morgen weer, ik ben even naar huis..."). Thuis nog allerlei dingen regelen, zodat ik pas laat omval van de slaap en droomloos wegtuimel. En 's morgens ga ik weer naar hem toe. Hij maakt nog teveel deel uit van mijn leven om me te realiseren dat hij er niet meer is. Dat komt nog wel. Soms komt dat besef keihard binnen en dat snijdt de pijn staalhard door me heen en doet me naar adem happen. Het gaat niet makkelijk worden, helemaal niet makkelijk.

Lil, ik ben blij dat het beter gaat met Dotta. Zo hoort dat ook! Zachte knuffel voor haar, en voor jou natuurlijk ook! Jij supermoeder!
Wat wilde ik nou toch typen?
Lieve Mims, wat fijn dat je op deze manier nog een tijdje bij Hero kan zijn. Meid, wat vind ik je dapper en wat vind ik je sterk.
Wow Meave, i'm inmpressed. Daar ben ik te scheiterig voor. Ik ben veel te bang dat ik de hele muur vernachel/vernaggel* Klinkt in ieder geval alsof jullie goed geëmancipeerd bezig zijn zo \\:-)//

Ik heb gisteren wel de regie gevoerd bij het in elkaar zetten van een ikeakast. Telt dat ook? Ja, ja, wij zijn nu ook in het trotse bezit van een Billie. Hier doet ie alleen geen dienst als boeken- maar als speelgoedkast. Ziet er erg gezellig uit zo al zeg ik het zelf.

Pim, wat klinken jouw uitjes toch altijd vreselijk gezellig. En die Loentje is er wel vroeg bij zeg. Het feestje van Bentetje klinkt ook al zo geslaagd.

Wij hebben gisterenavond onverwachts mijn ouders met 1 van mijn broers op bezoek gehad. Broer wilde nog heel graag een cadeautje voor de verjaardag van Bikkel komen brengen. Hij had het cadeautje zelf uitgezocht en het was nog helemaal leuk en voor de goeie leeftijd ook. Was erg gezellig dat ze er even waren.

* doorhalen wat niet van toepassing is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven