Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 14:23
dinsdag 22 december 2009 om 14:25
Als hij dood zou zijn dan had de dierenambulance je al gebeld.
Dus het is heeel waarschijnlijk dat ie bij iemand binnen is. Hopelijk zijn die mensen zo aardig om te reageren als ze zien dat ie vermist is... en anders... hoe lullig en kaa uu tee dat ook voor je is moet je er voor jezelf vanuit gaan dat ie in een goed huis is.
Dus het is heeel waarschijnlijk dat ie bij iemand binnen is. Hopelijk zijn die mensen zo aardig om te reageren als ze zien dat ie vermist is... en anders... hoe lullig en kaa uu tee dat ook voor je is moet je er voor jezelf vanuit gaan dat ie in een goed huis is.
Oh en ik mijn eerste poes Puck ook een keer kwijt geweest...belde ik na twee dagen heel bang naar asiel en omschreef haar..
Oh die lijkt wel op de poes die gisteren is binnen gebracht.. ik riep haar naam door de foon en ze ging gelijk miauwen.... zo ik ben nog nooit zo snel in het asiel geweest!
Oh die lijkt wel op de poes die gisteren is binnen gebracht.. ik riep haar naam door de foon en ze ging gelijk miauwen.... zo ik ben nog nooit zo snel in het asiel geweest!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 22 december 2009 om 14:27
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 14:25:
Dus het is heeel waarschijnlijk dat ie bij iemand binnen is. Hopelijk zijn die mensen zo aardig om te reageren als ze zien dat ie vermist is... en anders... hoe lullig en kaa uu tee dat ook voor je is moet je er voor jezelf vanuit gaan dat ie in een goed huis is. Dat hoop ik ook Bianca, dat hij ergens binnen zit. Vin'k niet leuk maar alles is beter dan door. Maar die onzekerheid hè die nekt je.
Dus het is heeel waarschijnlijk dat ie bij iemand binnen is. Hopelijk zijn die mensen zo aardig om te reageren als ze zien dat ie vermist is... en anders... hoe lullig en kaa uu tee dat ook voor je is moet je er voor jezelf vanuit gaan dat ie in een goed huis is. Dat hoop ik ook Bianca, dat hij ergens binnen zit. Vin'k niet leuk maar alles is beter dan door. Maar die onzekerheid hè die nekt je.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 22 december 2009 om 14:28
dinsdag 22 december 2009 om 14:30
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 14:27:
Heerlijk om richting oud en nieuw te gaan met de comp in de winkel
Thuis zit ik me echt op te vreten achter dat slome ding..
Appel.. heb je al gebeld naar de leptop-accu-maker-reparateur?
Nee. Als ik dat doe halen ze m de volgende dag op en ben ik m 3 (!!!!) weken (!!!!) kwijt.
Vriend heeft m net weer zo gedraaid dat ie het nog net doet.
Niet meer bewegen hier dus....
Niet te hard schreeuwen ook niet hier want anders gaat het mis.
Heerlijk om richting oud en nieuw te gaan met de comp in de winkel
Thuis zit ik me echt op te vreten achter dat slome ding..
Appel.. heb je al gebeld naar de leptop-accu-maker-reparateur?
Nee. Als ik dat doe halen ze m de volgende dag op en ben ik m 3 (!!!!) weken (!!!!) kwijt.
Vriend heeft m net weer zo gedraaid dat ie het nog net doet.
Niet meer bewegen hier dus....
Niet te hard schreeuwen ook niet hier want anders gaat het mis.