Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 22 december 2009 om 20:32
dinsdag 22 december 2009 om 20:36
dinsdag 22 december 2009 om 20:38
dinsdag 22 december 2009 om 20:42
Ik ben ook Harry Potter aan het kijken, Roos
Als ik win...dan kan Mini weer thuis komen wonen. Ik koop een groot huis, huur verzorging en begeleiding voor dr in en zorg voor een grote tuin met een stevige omheining, zodat Mini-houdini niet kan ontsnappen. En dan wil ik ook nog een geit
(maar vooral Mini weer thuis)
Als ik win...dan kan Mini weer thuis komen wonen. Ik koop een groot huis, huur verzorging en begeleiding voor dr in en zorg voor een grote tuin met een stevige omheining, zodat Mini-houdini niet kan ontsnappen. En dan wil ik ook nog een geit
(maar vooral Mini weer thuis)
Ik koop het huisje wat we nu huren. Richt de winkel compleet en netjes in... en blijf verder gewoon lekker wie ik ben (maar dan zonder financiele zorgen )
Verder geef ik 5 miljoen aan de KWF onder de voorwaarde dat ze binnen een week of 2 een all-round medicijn tegen kanker hebben! En als daar 10 miljoen voor nodig is...dan geef ik dat... of ik geef gewoon alles!!
Verder geef ik 5 miljoen aan de KWF onder de voorwaarde dat ze binnen een week of 2 een all-round medicijn tegen kanker hebben! En als daar 10 miljoen voor nodig is...dan geef ik dat... of ik geef gewoon alles!!