Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb ik gewoon 4 uur laptop uit gehad..ik ben goed....
@ Zjena..heb nicci french nu uit...doorzetten......echt de moeite waard!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 22 december 2009 om 20:46
Erg eigenlijk he Minny.. dat zoiets als je kind bij je in huis hebben (wat toch de normaalste zaak van de wereld hoort te zijn) afhankelijk is van (veel) geld...
Of een hele grote woonboerderij met diverse bijgebouwen... plemp ik la ex in een van de gebouwen... leuk voor de mini... (Ik heb een handtamme ex waar ik erg goed mee om kan gaan...)
Geen zin om terug te lezen maar hallo dames (en leukerT maar daar heb ik me nog niet aan voorgesteld: haai leukerT, ik ben Choco!!)
Wazzup hier?
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 22 december 2009 om 20:51
Of ik zou een grote 3000-woongemeenschap laten bouwen. Een soort Melrose Place met zwembad in het midden en een hele grote woonkeuken. Kunnen we lekker elke avond irl tegen elkaar kwekken onder het genot van een wijntje Roosviseetje.
Een woongemeenschap zonder belangrijkheid van geld... ik hou geiten... jullie krijgen geitenmelk en mr Bianco regelt het water en de verwarming.