Het 3000+ topic het geluksdeel 13!

22-12-2009 16:00 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.

Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ga naar Thailand op honeymoon, had ik dat al verteld?

2 weken rondreizen en dan 1 week honeymoonen op het meest romantische eiland van Thailand
Want dan moet ik me even aan je voorstellen, want ik ben nieuw.
Hoi friezinnetje! Ik ben choco en mag mezelf geen vaste schrijver noemen maar ik ben een binnevaller die hier bekend is zeg maar haha..
Heeerlijk Choco... wanneer gaan jullie?
haha ok duidelijk,

Heb geholpen topic 12 vol te krijgen en ben blijven hangen hier
Nog niet geboekt maar waarschijnlijk eind juni. We zijn nu aan het rondkijken maar alles is voor 17 dagen en we willen 3 weken, is wel onze honeymoon he hihi!
@choco: Soort van bijzet-meublilair
Leuk is het hier he friezinnetje (wat is je afkorting? lang om te schrijven zo en aangezien iedereen hier een afkorting heeft..)

Ik ben Choco, zit nu 4 maanden in een depressie, gaat steeds beter! Ben gestopt met school en werk en ga begin volgend jaar in dagbehandeling. En ik ga 10 juni trouwen!

Dat was het zo ongeveer wel..
Lekker Choco

Je voelt je goed hé?
Ja LeukerT, dat ben ik dan ja! Hoor jij ondertussen al bij het meubilair of ook nog bijzet?
Merk je het Zus? Deze week gaat goehoed!
quote:friezinnetje schreef op 22 december 2009 @ 20:59:

Nee hoor Jacky, er zijn er al een heleboel voor jou.Ik zie het.. maar die meneer van de staatslotenwinkel heeft m toch eggie aan mij beloofd
*is even weg, kale knapperd op msn*

@choco: Ik sta nog een beetje in de bijkeuken, maar doe mijn best...
Aangenaam Choco!

Afkorting (hier verkregen) is Friez en zit sinds aug hier op het forum, werk in de zorg, ben single en vind het idd gezellig hier. (moet altijd alleen zoveel bijlezen als ik gewerkt heb , vandaag ong. 40 blz)
Ik lees al niet meer bij, is niet meer te doen, heb de hoop opgegeven..
Even vertellen:

Bi de sauna doet het prima had hem op 55 graden gezet en al mijn poriën zijn open.. flink gezwoten.. zit nu ff in badjas hier en ga nu ff lauw afspoelen.. zaaaaaaaaaalig.. had een lekker cdtje met romantische duetten opstaan.. misschien muziek waar jullie niet warm van worden.. maar ik vond het heerlijk

Heb half uurtje erin gezeten.. voor herhaling vatbaar (gelukkig hahaha) tot zo weer.
Lekker Jacky!!
quote:chocolover schreef op 22 december 2009 @ 21:13:

Ik lees al niet meer bij, is niet meer te doen, heb de hoop opgegeven..Sla ook wel eens wat over hoor! Is idd niet te doen. Gaat veul te snel!
Happie new topic!
"is heel erg jaloers op Jacky"
Geweldig dat ie het al doet Jacky!
IBI, hoor jij niet naar Harry te kijken nu?
IBI!!
Friez, heb het wel gedaan in het begin maar aangezien mijn concentratie niet langer dan 15 min per ding is, doe ik het niet meer. Bijzondere dingen worden me wel verteld denk ik gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven