Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Moonboots, die moet ik ook nog. Loop nu de hele tijd op mijn gewone rubberlaarzen door de sneeuw te ploegen, maar dat is toch wel verrekkes koud.

Al valt de temperatuur vandaag reuze mee. Eigenlijk valt íe tegen, want het dooit gewoon keihard. Wordt lekkere drabzooi op de wegen straks. En weg kans op witte kerst. Ik wil gewoon -10 en nog bergen sneeuw erbij!

Sneeuwwandeling klinkt wel heel goed drop, met gluhwein en chocomel!

De nieuwe Gabaldon, argh, die was ik helemaal vergeten in de gaten te houden! Goed dat jullie het zeggen, die wil ik ook lezen. Alleen hebben jullie het over deel 5 als laatste deel, maar er waren toch al 6 delen?

En ik probeer nu de titel te achterhalen om hem te reserveren bij bieb, maar ben er niet zeker van. Deel 7, heet die "An echo in the bone"/"een echo in de tijd", of is dat zo'n deel van zo'n spin off serie? Wil ook verder lezen over Claire en Jamie. Laatste wat ik me herinner te hebben gelezen was dat Brianna en Roger (?) teruggingen naar het heden omdat er medisch iets met hun kind was?

Zo, nog 1 dag werken. Laatste dag met collega. En dan mogen ze het hier even 1,5 week uitzoeken. Athena gaat kerst vieren!
Haha wat een goed verhaal vrolijk over die brandweermannen! Ik heb een keer met mijn oude fiat pandaatje gehad dat ik met twee wielen in een onwijs diep gat naast de weg was gereden en eruit werd getild door een stuk of zes van die enorme wegwerkers. 'Nee blijft u maar zitten hoor mevrouwtje, het lukt zo ook wel'. En hop tilden zo mijn auto weer de weg op. Net als in die tictacofwatwashetookmaarweer-reclame.

En op sneeuw en koude natte voeten en meer van dat soort ellende is echt maar één antwoord: Uggs dames, uggs .

Ik ga trouwens ook naar Nijntje het concert Vrolijk. Begin januari. Ik had twee kaartjes gekocht omdat ik het altijd leuk vind om met maar één kind naar de schouwburg te gaan, maar ben met Sum al naar Knofje geweest en heb voor Dim kaartjes voor Otje, dus ga nu toch maar proberen er nog een kaartje bij te krijgen.

Ik ben vandaag nog aan het werk, morgen dagje vrij en donderdag half dagje hier. Maar het is zo rustig dat ik de hele dag maar beetje zit te lanterfanteren, niet handig.
Heeeee, wij gaan ook naar Nijntje, the concert! Zit net als een debiel terug te lezen wanneer jullie allebei dan gaan, maar helaas op andere dagen. Wij gaan volgende week dinsdag in Scheveningen.

Aanvankelijk was het plan 2e kerstdag in A'dam, maar natuurlijk waren we veel te laat en alleen nog maar losse stoelen beschikbaar. Maar wonder boven wonder heeft vent vanmorgen kaarten voor scheveningen weten te ritselen. Gaaf, want vind Nijntje echt een van de leukste kinder-theaterdingen!

Uggs, worden die niet zeiknat in de sneeuw LLL? Die zijn toch van wol oid, ik zou denken dat je met kleddernatte voeten aankomt als je daarmee door de sneeuw baggert?

Heb trouwens net bij biep de Gabaldon gereserveerd. Zal mij benieuwen hoe lang dat duurt. En hopen dat ik de goeie titel te pakken had
Athena, kom je dan buurten bij mij? Ik zit natuurlijk heel dichtbij

Leuk dat iedereen naar Nijntje gaat. Nijntje rules bigtime! Ik vind Nijntje ook leuk en wij kijken hier vaak nog de DVD.

UGGS worden toch ook nat of niet? Dat dacht ik namelijk. Wel vrij dure moonboots btw

Oh LLL, jouw autoverhaal klinkt ok goed! Heerlijk is dat he? Ik ben blij dat ik geen feminist ben want hulp is altijd erg welkom wbt auto en vastzitten Hoe is het eigenlijk met je nieuwe auto die bij de garage stond?

Reiziger serie is inderdaad al 6 delen, maar deel 5 was een dip. Ik ga mogen denk ik of donderdag want heb nu alle delen van de Twilight serie hier. Deel 1 had ik uit en was leuk, maar ik ben dan ook Angel/Buffy fan.

Nieuws op LP btw.
whahha, dat brandweermannenverhaal

En LLL dus eeen nieuwe auto, leuk!

Ik heb twee weken geleden ook een auto gekocht, een opel Zafira. Lekker karretje hoor.

Zo grappig, iedereen in onze omgeving vindt het maar bijzonder dat ik dat zelf heb gedaan en dat Zorro zich er niet mee bemoeit heeft.

Nijntje concert wilden de kinderen ook graag heen, maar wij hebben al zo veel theaterkaarten dit jaar, dat ik pass.

Alvast wennen aan het 'grote bespaar-jaar'

Wij gaan wel naar het wintercircus met het hele gezin (niet helemaal, want Zemmie blijft thuis )

Sneeuwwandeling klinkt super Drop.

Wij hebben hier al wel heel veel gesleed.

Ben dan net een kleuter, want wil zelf ook. Vét hard
En onze slee is dus gejat. Gewoon voor de voordeur. Was nog vergeten dat te vertellen. Zowel de buren als wij hadden na een leuke sleepartij de slee buiten gezet om een beetje uit te druipen. Paar uur later: beide slees gejat. GEJAT. Een SLEE! en natuurlijk geen exemplaar meer te krijgen. Gelukkig konden wij die van mijn ouders lenen en sjouwen we nu al elke dag alle winkels af (overal uitverkocht natuurlijk), maar dan nog. Hoe ziek ben je als je een slee pikt.

Haha, vind het ook wel stoer hoor Ely, alleen een auto kopen. Dat zou ik hier niet moeten doen zonder vent. Die vindt auto's belangrijk, ook waar ik in rijd. Dus die wil ook meebeslissen. Ook omdat hij het gewoon leuk vindt (en ik geen zak aan, ik kan hem beter volgende keer met jou op pad sturen geloof ik).

Vrolijk, lekker ding, ik had ook aan langswippen gedacht, maar we gaan waarschijnlijk na de voorstelling al eten bij (andere, sorry ) vrienden waar we dan in de buurt zitten. Maar mocht dat onverhoopt niet doorgaan, dan sms/mail ik je, ok?

En klopte mijn titel nou wel van Gabaldon? Gezien feit dat je niet aanslaat, gok ik maar even van wel.

Ik heb vakantie, maar zit enorme achterstand in vakliteratuur weg te werken. Jurisprudentie van minstens 100 pagina's en nog een boek van 700. Dus nu toch maar aan de studie :(
NEEEEEEE dat meen je niet? Wat bezielt je dan als je een slee jat zeg he van kleine kindjes? Dan ben je wel echt diep diep triest. Bah, wat naar Athena. Hoop dat je snel een slee vindt, maar iig fijn dat je die van je ouders even kan lenen.

Lekker ding, je bent gewoon altijd welkom hier. Dat weet je toch? En idd, het laatste boek van Gabaldon heb je juist gereserveerd!

Ely, je bent ook een stoer wijf dat je zelf een auto koopt! Maar ik had niet anders verwacht van jou aangezien je ook zo stoer voetbalt. En iedereen maar denken dat je zo'n poppetje bent. Maar hier nul interesse in auto's dus nooit zelf een auto gekocht en altijd Vrolijkerd op pad geweest voor auto's.

Succes met jurisprudentie Athena, ik duik zo bedje in met Twilight serie deel 2. Ik heb lekker vakantie dus rust en vrede. Al zal ik wel wat thuiswerken morgen en overmorgen.
O ja, wintercircus ook leuk! Zat te kijken voor kaarten Ahoy, maar allesjezus wat zijn die kaarten duur zeg!

Drop, wanneer vertrek jij richting het orenparadijs?
Ik ga gelijk de slee achter zetten.

Belachelijk zeg en dieptriest om zoiets te jatten.

En wat betreft auto. Is ook vooral gebrek aan daadkracht/besluitvaardigheid van Zorro en mijn NUNUNU temperament
En Vrolijk, hoe bevalt 'ie, de elektrische deken? Hier vannacht weer heerlijk warm geslapen .

En driemaal raden waar ik derde kerstdag met Ot en Sien heen ga .

Slee jatten, wat sneu zeg. Ik moet wel bekennen dat ik hem gisteren in de schuur gezet heb omdat ik inderdaad bang was dat iemand er mee aan de haal zou gaan. Nu maar hopen dat het kinderen waren, die berouw krijgen en ze weer terugbrengen. Maar sneu blijft het.

Jippie, vandaag laatste dag werken en dan heb ik ook vakantie!
quote:vrolijk schreef op 21 december 2009 @ 19:00:

[...]

Lekker was het he?

Weg met lingerie, hello to thermo underwear Onder mijn skibroek lieve schat, toch al niet erg sexy. En ik heb er voor gezorgd dat manlief de omkleedsessies niet heeft gezien. Dat thermogebeuren is zwaar killing voor 't libido
Ok, jullie kennen mij track record met mobieltjes he? Ik heb er 2 en ze zijn gewoon allebei foetsie Ik weet dus even niet waar ze zijn en het idee dat ik weer op moet biechten op werk dat ik er 1 kwijt ben, krijg ik gekromde tenen van..

Pammie, thermogebeuren is we heerlijk warm! Al is het buiten nu niet extreem koud. Ga zelfs eens proberen vanavond de hort op te gaan om een uurtje te gaan sporten. Al zie ik soms echte die hards die buiten aan het hardlopen zijn. Wow, dan ben je echt een bikkel.

Anky, elektrisch deken is echt de uitvinding van de eeuw! Ik slaap echt heerlijk warm en het is echt stukken beter. Ik blijf me afvragen waarom jij post voor 6 uur 's ochtends! Vroeg mens..

Ik sliep pas om 2.30 (aangezien ik Twilight boek aan het uitlezen was) dus dan is het tjdstip van jou helemaal eng.
Whahaha geweldig die brandweermannenactie! Ik zie Vrolijk al helemaal blij in auto zitten met al die brandweer mannen om haar heen, big smile on her face! hihi!

Wij gaan niet naar Nijntje, alhoewel ik met al die enthousiaste verhalen wel zin krijg om het te boeken. Maar vind eigenlijk dat we al genoeg geld uitgeven aan Eurodisney. We vertrekken morgenochtend (godzijdank ligt er niet zoveel sneeuw meer) en de kinderen zijn helemaal hieperdepieper, lopen al weken te stuiteren.

En hoe ziek moet je zijn om een slee te stelen.... Echt waardeloos. Je verwacht het ook niet met zo'n artikel, wie jat nou zo iets? Ik kon ook nergens meer een slee vinden, maar ik zou het niet in mijn harses halen om dan maar een slee te stelen. Echt zielig.

Ely, stoer, zelf een auto gekocht!! HIhi, die NUNUNU mentaliteit ken ik wel, daar heb ik zelf ook last van. Mijn huidige auto heb ik ook zelf gekocht, heb vent wel even rondgereden tijdens een proefrit om hem ook het idee te geven dat hij een stem in het kapittel had .

Hey Vrolijk, eet jij die mobieltjes of zo? Maar ik mag niet al te veel zeggen, ben de mijne ook steeds kwijt. En dan wil ik dat iemand me ff mobiel belt maar dat werkt ook niet altijd omdat ik hem vaak op de stille stand heb staan... Maar totnogtoe steeds kunnen traceren!

En als ik jullie vanavond niet meer lees (veel kans op), fijne dagen allemaal en tot zondag!

Deze staan onder de kerstboom

Drop, natuurlijk weer eens veels te laat, maar heel veel plezier! veilige reis en hoop dat jullie onwijs veel lol hebben daar. Fijne dagen meis.

Alle drie de delen van Twilight zone zijn uit en de nieuwe Gabaldon ligt ook onder de kerstboom. Eigenlijk alles wat toch wel zou worden gekocht, hebben we onder de kerstboom geflikkerd. Morgen hebben de kindjes iig veel lol met cadeaus uitpakken dus dat is wel erg leuk

Vanavond lekker rust en vrede en morgen naar Nijntje dus heel veel zin in. Kindjes weten het nog niet, maar gaan het morgenochtend vertellen dus ik weet zeker dat ze helemaal blij zijn. Ik ga het jullie laten weten aangezien bijna iedereen hier naar Nijntje gaat.

Lieve meiden, hele fijne dagen alvast als ik jullie niet meer spreek!

Haha, ik vind het ook stoer hoor, dat je zo even zelf een auto koopt Ely. Ik ben echt een muts in dat soort dingen, en kan voor geen meter onderhandelen. En Sjaak heeft er door werk ook gewoon meer verstand van, dus die regelt dat hier. Maar goed, heeft dus wel een stukke auto gekocht dus misschien kan ik het voortaan toch maar beter zelf doen . Hij is op zijn vroegst maandag klaar, dus moeten vandaag met mijn oude saabje twee uur rijden, heel jammer is dat.

En mijn uggs zijn van suede, gevoerd met schapenvacht, dus blijven heerlijk droog en warm. Echt nog geen seconde koude voetjes gehad met dit weer, heerlijk want ben echte koukleum.

Wat onvoorstelbaar asociaal om een slee te jatten zeg! Oh wat zou ik pissig zijn, vooral omdat ze echt nérgens meer te krijgen zijn nu.

Vrolijk heb je je mobiel al gevonden? Veel plezier bij Nijntje vandaag!

Ik ga tassen inpakken, wij rijden om 12 uur richting België. Allen begint het hier nu ineens te sneeuwstormen, zou wel fijn zijn als dat om 12 uur weer ophield...

Fijne kerst allemaal!
LLL, succes met rijden naar Belgoe. Doe je voorzichtig, er is namelijk ijzel voorspeld. Hele fijne dagen meid.

Ik vind Uggs echt wel wat voor te zeggen met dit weer, maar niet voor 200 euro. Ik vind ze way too overpriced (zegt diegene met FvB's aan poezelige voetjes ) Maar als ik ooit naar VS weer ga, dan neem ik ze vast wel mee als pantoffels.

Btw, nicht heeft alle chemo's doorlopen en is naar omstandigheden echt goed gegaan en aangeslagen. 31 december wordt ze geopereerd aan borst. Ik ga haar vd week even bellen.

Ik heb 1 mobiel gevonden, maar helaas de andere nog niet. Natuurlijk de werkmobiel die dus kwijt is dus moet ik het weer opbiechten. Blegh..

Hier vanmorgen de kindjes helemaal blij met hun cadeaus onder de kerstboom, zo lief. Mormel had een Bosch klopboor gekregen, GAP vest, dino boxer etc, maar hij is zo blij met zijn boor. Loeder was hier naar Pippi Langkous musical geweest en heeft het boek gekregen met hele leuke hartjes pluche oorwarmers en bijpassend mutsje. Verder ook een vest als haar broer met nog wat dingen. Ik was natuurlijk helemaal blij met mijn FvB's en nieuwe Reiziger deel. Believe it or not, Vrolijkerd was zeer in nopjes met hardloopbroek.

Morgen is het leuke dat Mormel o.a. de Bosch werkbank krijgt van mijn ouders en Loeder o.a. een disney projector en daar zijn ze denk ik zo blij mee. Gelukkig is het daarna klaar want december is echt een 'verziek onze kinderen' maand voor ons aangezien ze van beide opa's en oma's alleen maar cadeaus krijgen. Gelukkig zijn ze dankbaar en vinden ze het niet vanzelfsprekend. Althans, dat denk ik

Wij zijn relaxed om 9.00 wakker geworden met allen, kerstntbijt gehad en nu even aan het chillen. Ik denk dat we naar bven gaan om te douchen, aankleden en dan rustig aan richting Nijntje!

O ja LLL, ik heb via forum gister KL jurkjes en topjes van supertrash en aaiko besteld met 50% korting en ook wat voor jou? www.bridgettrends.nl Ik was zeer in nopjes want 4 dingen en incl bezorgen was ik 110 euro kwijt voor kimono dress KL, KL panter rokje, topje en wrapblouse. Koopje!

Meisjes, geniet van jullie dagen en mocht je de deur uitgaan, doe voorzichtig!
Morning!

Jullie kerst klinkt heerlijk Vrolijk, lekker relaxt met blije kindjes. Hoe was Nijntje? Fijn dat het zo goed gaat met je nicht!

Wij hebben superleuke kerstdagen gehad. Kerstavond cadeautjes uitgepakt en net zulke blije kindjes als bij Vrolijk. Ze kregen (o.a.) de brandweerkazerne van Playmobil en Sum ging door de kamer dansen en kusjes op de doos geven zo blij was hij ermee . Vrijdag dus naar België gereden en daar superleuke dag gehad. Waren met 10 volwassenen en 15 kinderen (van 1 tot 16), de jongens hebben zich echt geweldig vermaakt. Zaten ook met 24 (25 minus Poppetje) man aan tafel en iedereen heeft echt heerlijk gegeten. Sjaak had samen met een van de mannen het kerstdiner gemaakt en was echt super. Kindjes hebben gesmuld van zeebaars, ribeye en hertenbiefstuk, heel grappig dat iedereen zo lekker mee at. Daar blijven slapen (met z'n vieren in stapelbed en Poppetje in campingbedje, niet echt relaxt) en volgende ochtend weer teruggereden. Toen de hele middag aan de brandweerkazerne gebouwd (wat een werk!) en 's avods gegourmet bij mijn zusje. Kinderen vonden het prachtig, hebben wel paar keer hun vingers gebrand maar stapels pannenkoeken en spekjes gebakken en helemaal trots.

Nu zo naar schoonouders, en dan laten we de jongens daar dus even rust. Maar eerst even naar jurkjes kijken .
Ha die Pammie, leuk plaatje Heb je een beetje leuke dagen gehad?

LLL, jouw kerstdagen klinken ook echt gezellig! Ook heerlijk culinair, maar dat kun je wel aan jouw smulpapen overlaten

En, leuke jurkjes nog gespot?

Hier was Nijntje echt superleuk! Ik vond het zo leuk dat je ook al die liedjes kon meezingen en dat maakte het echt zoveel leuker. Nijntje rules bigtime. Maar kindjes en ik hebben echt genoten, al weet ik niet wie het leuker vond Ik vond het echt een aanrader en zeker als je al die liedjes kent. Maar moet ook zeggen dat ik Nijntje en alle andere karakters ook zo goed gecast vind, ze zijn het echt.

Verder ben ik benieuwd hoe alle andere meiden hun kerst hebben beleefd?

Ik ga zo richting boven om me op te kalefateren aangezien we naar kinderverjaardag gaan zo. Tot later!
Leuk was het hè Vrolijk. Hier ook helemaal gelukkige kinderen, die genoten hebben, ondanks dat ze door slaaptekort van de afgelopen dagen doodmoe waren. Sien zat een uur lang op het puntje van haar stoel en Ot zat lekker mee te swingen. Ik vond het zelf trouwens ook erg leuk (en zo leuk dat muziek nu live met een orkest was).
Hoi Ank, was het ook zo'n succes bij jullie? Kindjes ook blij aan het meebleren? Ik ben echt verliefd op Nijn en hoop echt dat ze dit concert ook op dvd uitbrengen. Las btw op jullie topic dat je zo'n last heb met schoenen en laarzen kopen, kijk anders even op duoboots? Daar kun je ze in schoenwijdte en schachtwijdte bestellen.

Hier druk aan het lezen in de nieuwe Gabaldon dus eigenlijk lange nachten doorhalen. Vandaag even een poging gedaan om paninimaker te scoren, maar zagen alleen een mooie Solis. Jammer dat de platen niet in afwasmachine kunnen dus morgen even verder kijken.

Verder geen spannende dingen hier te melden, behalve erg brak na heel hard sporten. Oef, duik zo weer bed in met boek
Avond, ben als vanouds laat!

Jullie hebben leuke kerstdagen gehad, zo te lezen. Athena ergens onder een kerstboom laten liggen? Die heb ik ook al een poosje niet meer gelezen. En ik ben jaloers op je FvB laarzen Vrolijk.

Leuk dat ieders Nijn bezoek leuk was! Ik zou er bijna enthousiast van worden .

Onze dagen in Eurodisney waren ook erg leuk. Wel wat minpuntjes aan het hotel en een paar dingen buiten bedrijf op het park 'Disney Studio's', maar dat mocht de pret niet drukken. Het was drukker dan ik had verwacht, overigens. Maar de aankleding van het park was super, en de kinderen maakten er een sport van om zoveel mogelijk handtekeningen van Disney figuren te verzamelen. Ben zelf nog op de foto gegaan met Jack Sparrow, haha! Wilde ik helemaal niet, maar hij kwam naast me staan. Maar erg leuk om zo eens de kerstdagen door te brengen.
Heb je de CD nog niet Vrolijk? Hier verkochten ze de CD met de In Concert liedjes na de voorstelling. Weet jij trouwens of Nijntje op Vakantie ooit op DVD is uitgekomen? Die heb ik nooit meer kunnen vinden en kinderen zou ik er groot plezier mee doen.

Dropje, welkom terug!

En waar ik bij Athena zo benieuwd naar was (maar elke keer niet durfde te vragen): hoe is het met poepende Boef/Schurk (ik haal nicks altijd door elkaar)?
Haaai Drop, je bent veilig en wel terug meid. Leuk om te horen dat je het leuk heb gehad ondanks de minpuntjes, maar de pret dus net gedrukt. Heeft het in Parijs ook eerste kerstdag geregend?

Maar leuk zeg dat de tweeling zo enthousiast waren

CD niet gekocht van het concert Ank aangezen wij de andere CD's hebben en dit was een compilatie van de vorige twee CD's. Ik heb de DVD Anky, kopietje hebben?

Athenaaa....... joeheeeeeee....

Ely, dank je wel voor je mms want Zemmie zag er echt cute uit in haar mooie kerstpakje!
Zo, ben ik weer even!

Drop, dus lekkere dagen gehad in Disney. Lijkt me echt super om daar de kerstdagen door te brengen.

Waren jullie er trouwens als eens eerder geweest met de kinderen? Weet het even niet meer...

En Vrolijk, Anky dus naar Nijntje geweest, klinkt ook al zo leuk.

Vrolijk, schattig he, Zemmie...het staat haar echt leuk. Wilde het fotootje ook nog naar Athena sturen, maar dacht zo maar dat ze die niet kan ontvangen op haar mobiel, als ze een 'prepaidtoestel heeft. Mocht ik het mis hebben Athena, zeg het dan even, dan stuur ik hem alsnog!

LLL, jouw kerstdagen klinken ook erg leuk. Gezellig hoor, bij vrienden op bezoek.

En wat hebben wij gedaan?

Kerstavond begon al leuk met Mimsey die kwam borrelen. Gezellig gecatand tot diep in de nacht. Toen de ontbijttafel gedekt en 's ochtends kerstontbijt. Altijd gezellig

Kerstkadootjes uitgepakt en daarna lekker spelletjes gedaan met de kinderen. Erg huiselijk en gezellig.

Toen hebben we Zorro's zus uitgenodigd voor het eten, omdat ik me ineens bedacht dat zij misschien alleen zou zitten. Dit was inderdaad zo en het gebaar werd erg gewaardeerd. Was erg gezellig.

2e kerstdag eerst brunch bij schoonouders en toen gegourmet bij ouders. Was allemaal leuk.

Vandaag voorbereidingen gedaan voor verjaardag Zorro (viert het morgen, is overmorgen jarig)

Heb ook (bijna) knoop doorgehakt qua werk. Kans is groot dat ik op ga zeggen in januari. Beslissing lucht op.

Hebben jullie nog wilde plannen voor oud en nieuw?

Hier bewust geen plannen gemaakt. Even rust voor de kinderen, want die zijn wat van slag door de drukte van de afgelopen tijd

Dus lekker thuis met oud en nieuw met zijn zessen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven