Het 3000+ topic het geluksdeel 13!

22-12-2009 16:00 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.

Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb boodschappen binnen, alleen eten voor vanavond vergeten....dom!

Ga nu even rustig bijlezen onder het genot van een bakje koffie en een peukje!
Lekker spareribs of pizza bestellen, heb je ook geen rommel in de keuken...
sjooo bijgelezen

ik ben de hele dag op pad geweest voor boodschappen en zo en nu ben ik moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en ik heb nog niet alles

Min, waar is jij?
quote:LeukerT schreef op 23 december 2009 @ 16:16:

Lekker spareribs of pizza bestellen, heb je ook geen rommel in de keuken...

Helaas wordt er in mijn durpke niks bezorgd.

Moet straks nog een keer richting winkel glibberen dus.
hmmm, ik ga zo maar eens richting R'dam, zo te zien rijdt het op de A12, maar neem toch maar wat extra tijd...
Is het nog steeds glad op de wegen/stoepen?
ja het is wel oppassen. Hier in het dorp nog veel sneeuw op de wegen. Maar doorgaande wegen gaat wel hoor. En ik ben erg blij met winterbanden en een goede auto met ABS en ASR.

Dat merk je echt wel met dit weer... Zeker tijdens nachtelijke expedities...
Zat ineens op een topic over ruzie om de kerstboodschappen.

Moet me dan altijd inhouden om niet te typen: "Wees blij dat je nog ruzie kan maken" maar dat is wel een erg gefrustreerde reactie.

*heeft heimwee naar de kerststressruzies*
Ja, wel handig denk ik winterbanden.

Helaas gaat het op mijn fiets minder goed.

Ja snachts is het natuurlijk al helemaal oppassen, donker en veel kouder (meer bevriezing).
Ben nu ook de helft vergeten met boodschappen maar daar kan ik nu niemand anders dan mezelf de schuld van geven.

Niks zo fijn om even dom ruzie te maken om boodschappen
Doe je wel voorzichtig LeukerT?

Niet onoplettend worden door teveel te vertrouwen op goeie techniek he?
Is heel normaal hoor Bam, om dat te willen roepen

de wegen hier zijn allemaal weer prima te berijden

heb nog even gedacht om de laatste dingetjes te halen, maar heb er echt de puf niet meer voor. Ga morgenvroeg maar
Een kennis van ons vervloekt juist zn ABS nu LeukerT. Heeft een hele dikke BMW en dat ding komt dus niet van zn plek als hij eenmaal op glad wegdek stilstaat. Door zn ABS.
quote:rosanna08 schreef op 23 december 2009 @ 16:38:

heb nog even gedacht om de laatste dingetjes te halen, maar heb er echt de puf niet meer voor. Ga morgenvroeg maarDat dacht ik ook maar om nu even alleen te gaan of morgen met 5 kinderen......dan ga ik toch maar liever straks nog even.
Hmm....ik kan niet mee praten over ABS bij een auto.

Heb helaas geen auto en ook geen rijbewijs trouwens.
Ik kan het me voorstellen dat je dergelijke dingen wilt roepen BAM. Maar wel goed dat je je daar in houd en het lekker hier meld.
Zou idd morgen echt niet met 5 kinderen naar de winkels gaan. Had geen enkel kind bij me en ik werd al gek van de drukte in de winkel.
quote:rosanna08 schreef op 23 december 2009 @ 16:38:

Is heel normaal hoor Bam, om dat te willen roepen

Vind ik niet Roos, ik zat voorheen ook wel eens best vaak te mopperen en te klagen over man en als er dan iemand zoiets zou zeggen zou ik er ook niet blij van worden.

Bovendien ben ik niet wil ik niet zo'n gefrustreerde muts zijn die zulke dingen denkt.
Bam.. het gaat daar over veeeeel meer dan alleen de boodschappen. Anders had ik het wel voor je geroepen hoor
quote:JustMe32 schreef op 23 december 2009 @ 16:40:

Heb helaas geen auto en ook geen rijbewijs trouwens.Ik wel een auto maar geen rijbewijs....waarom denk ik nou dat het beter andersom kan zijn?
met 5 kinderen is het nog erger ja

echt, ik doe het liefste heel vroeg boodschappen als er nog weinig mensen zijn. Ik haat volle winkels en mensen die midden in het pad blijven staan kwekken. Rot op! Vanmiddag stond een vent met zijn winkelwagentje dwars in een doorgang! En nog geirriteerd zijn als je vraagt of je er langs mag

ok, en nu zijn we weer
Bam, rationeel weet je dat iemand anders daar niks aan heeft en wil je geen muts zijn, maar je gevoel roept soms iets anders he

Je schiet er ook niks mee op
snap wat je bedoelt Roos. Het was vanmorgen heerlijk rustig, maar dan altijd mensen die midden in het pad staan kleppen. Ga op een terras zitten of zo!

Bij de slager had ik zo'n vrouw (volgens mij de moeder van de eigenaar of zo) die mij hielp, en zo verschrikkelijk tttttrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaagggggggggg. Ik wilde het spul wel uit der handen slaan!
ik wel rijbewijs, maar geen auto
quote:mamalief schreef op 23 december 2009 @ 16:42:

[...]

Ik wel een auto maar geen rijbewijs....waarom denk ik nou dat het beter andersom kan zijn?

Haha.

Klinkt wel logischer ja, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven