Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 23 december 2009 om 17:09
quote:friezinnetje schreef op 23 december 2009 @ 17:06:
Je hebt helemaal gelijk Bam! En vooral als je zelf niet lekker in je velletje zit, dan wil je dat al helemaal niet. En dan iedereen maar roepen: Ja maar je moet bij ons komen, want in je eentje is het niet gezellig!
Oh en die andere 363 dagen van het jaar dan? Dan zit ik ook wel alleen. Dan hoor ik niemand roepen.
Ik heb geen moeite met de kerstdagen hoor, maar heb alle begrip voor mensen die dat wel hebben.
Dat is het 'm ja.
En ik heb ook geen moeite met de kerstdagen, ik heb moeite met de mensen die er zo'n drukte van maken.
En inderdaad zo "medelevend" zijn dat je niet alleen thuis mág blijven.....of je dat nou wilt of niet.
Je hebt helemaal gelijk Bam! En vooral als je zelf niet lekker in je velletje zit, dan wil je dat al helemaal niet. En dan iedereen maar roepen: Ja maar je moet bij ons komen, want in je eentje is het niet gezellig!
Oh en die andere 363 dagen van het jaar dan? Dan zit ik ook wel alleen. Dan hoor ik niemand roepen.
Ik heb geen moeite met de kerstdagen hoor, maar heb alle begrip voor mensen die dat wel hebben.
Dat is het 'm ja.
En ik heb ook geen moeite met de kerstdagen, ik heb moeite met de mensen die er zo'n drukte van maken.
En inderdaad zo "medelevend" zijn dat je niet alleen thuis mág blijven.....of je dat nou wilt of niet.
woensdag 23 december 2009 om 17:14
quote:rosanna08 schreef op 23 december 2009 @ 17:10:
hehehehehe IBI leest Harry Potter en is er gelijk weer bij
vanaaf deel 3 he!
Ikke wel hoor! Blijf het nou eenmaal leuk vinden.
Zit in dubio over vanavond want Shrek kerstspecial komt ook en die heb ik niet op dvd dus kan ik niet vervangen zich maar. Aan de andere kant voelt het gewoon als verraad naar Harry als ik niet gek. Moeilijk moeilijk.
hehehehehe IBI leest Harry Potter en is er gelijk weer bij
vanaaf deel 3 he!
Ikke wel hoor! Blijf het nou eenmaal leuk vinden.
Zit in dubio over vanavond want Shrek kerstspecial komt ook en die heb ik niet op dvd dus kan ik niet vervangen zich maar. Aan de andere kant voelt het gewoon als verraad naar Harry als ik niet gek. Moeilijk moeilijk.