Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 23 december 2009 om 19:12
Straathond had een enorm rood oog sinds gisteren , en nu vertelde de dierenarts dat Straathond een gaatje in zijn hoornvlies heeft. Arm beest, nu vaak per dag er een zalfje op mikken (dit gaat zwaar worden bij bokkige Straathond) en één keer per dag een pijnstiller.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 23 december 2009 om 19:22
Bye bye Jackyr, veel plezier!
Tja, waarschijnlijk wordt het oog wel beter maar het heeft al een littekentje. De arme schat, maar wat een worstelpartij bij de dierenarts om dat zalfje erin te krijgen, pfff, hij moest helemaal ingebakerd worden. Het was net een dolle stier.
en dat moet ik dus zo 6 keer per dag nu doen. Tjonge, eerst toen hij 13 weken oud was zijn neusgaatjes druppelen, maar toen was hij meer dood dan levend, een half jaar later zijn oor, en dan nu zijn oog.
Maar ik hou van hem dus doe het met liefde
Tja, waarschijnlijk wordt het oog wel beter maar het heeft al een littekentje. De arme schat, maar wat een worstelpartij bij de dierenarts om dat zalfje erin te krijgen, pfff, hij moest helemaal ingebakerd worden. Het was net een dolle stier.
en dat moet ik dus zo 6 keer per dag nu doen. Tjonge, eerst toen hij 13 weken oud was zijn neusgaatjes druppelen, maar toen was hij meer dood dan levend, een half jaar later zijn oor, en dan nu zijn oog.
Maar ik hou van hem dus doe het met liefde
woensdag 23 december 2009 om 19:47
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 23 december 2009 @ 19:27:
Was dat waarschijnlijk ook de reden waarom hij zo sloom en rustig was de laatste tijd?
Ja, waarschijnlijk wel, en ik heb het niet gezien,....stom he? Arm beestje. Maar na de pijnstiller is hij ongeveer weer de oude, druk in de weer weer
Vanmiddag wilde hij ook steeds op schoot zitten bij me en het liefst in mijn armen. Nou dat doet hij anders ook nooit.
Was dat waarschijnlijk ook de reden waarom hij zo sloom en rustig was de laatste tijd?
Ja, waarschijnlijk wel, en ik heb het niet gezien,....stom he? Arm beestje. Maar na de pijnstiller is hij ongeveer weer de oude, druk in de weer weer
Vanmiddag wilde hij ook steeds op schoot zitten bij me en het liefst in mijn armen. Nou dat doet hij anders ook nooit.
woensdag 23 december 2009 om 19:48